Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
2
Region promocji turystycznej
Jaki region obejmuje? Jaka marka? Dowolny obszar JST lub ich kilka,region turystyczny lub województwo „Marka regionu” istniejąca lub nowa Marka promowana cyfrowo i outdoor’owo, powszechnie widoczna w regionie
3
Kim jest turysta? Turystę możemy scharakteryzować,jako człowieka :
jadącą w jakiś region, a nie do określonego obiektu poszukującego indywidualnej często aktywnej formy odpoczynku: rower, kajak,nordic walking i inne poszukującego różnego rodzaju urozmaiceń i atrakcji (eventy) jadącego samotnie,bądź za znajomymi czy też rodzinnie
4
Wyzwania i cele Jak osiągnąć sukces? Zwiększenie ruchu turystycznego
Inicjowanie lokalnych działalności gospodarczych Efektywne wykorzystanie narzędzi IT w promocji Wzmocnienie współpracy między samorządami Jak osiągnąć sukces? Wykorzystanie własnych zasobów Jedna wspólna cyfrowa baza danych Odpowiednia jednolita forma ekspozycji - portal regionu Promocja marki regionu cyfrowo i outdoor’owo Wykorzystanie narzędzia IT - mobilne i stacjonarne
5
Portal Regionu Łatwa wyszukiwarka Rezerwacja usług Porównywarka cen
Kompleksowe źródło informacji o regionie Czytelna architektura informacji (intuicyjny interfejs) Mapa turystyczna webowa i mobilna
6
Funkcjonalności Systemu
Panel usług turystycznych
7
Program lojalnościowy
Turysta Usługi turystyczne Punkty za odwiedzone miejsca, za odwiedzone szlaki,udział w portalu Taryfikator posiadania „marki regionu” Nagrody Pkt za opinie klientów Zrównoważona dystrybucja punktów
8
Dla JST Korzyści długofalowe
Analizy w czasie rzeczywistym „Marki regionu” Możliwość komunikacji bezpośredniej z turystami Statystyki : wykresy, zestawienia, tabele dla samorządu BAdania opinii publicznej Korzyści długofalowe Podwyższenie jakości usług turystycznych Zwiększenie zadowolenia turysty Wzrost inwestycji prywatnych i ich aktywności Intensyfikacja ruchu turystycznego - wzmocnienie infrastruktury turystycznej Zwiększenie znajomości „Marki regionu”
9
Zapraszamy do kontaktu Andrzej Vetter
prezes zarządu tel mail
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.