Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Analiza problemów zgłoszonych do zespołu ds
Analiza problemów zgłoszonych do zespołu ds. odbiurokratyzowania procedur w UJ etap I /24 kwietnia -25 maja 2017 r./ Zespół w składzie Dr hab. Dorota Szumska Dr Paweł Czarnecki Dr Justyna Maciąg Dr Błażej Nikiel-Wroczyński Kraków, 10 czerwca 2017 r.
2
Kalendarium prac 1. 16 grudnia 2016 r. powołanie Zespołu ds. odbiurokratyzowania procedur w UJ (dalej: Zespół). 2. Styczeń-marzec 2017 r. opracowanie harmonogramu działań zespołu, w tym przygotowanie wzoru formularza zgłoszeniowego kwestionariusza ankietowego oraz strony internetowej zespołu. 3. 20 kwietnia 2017 r. wysłanie informacji o kwestionariuszu do wszystkich pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego. 4. 20 kwietnia - 25 maja 2017 r. I etap zbierania danych zawartych w formularzach zgłoszeniowych . 5. 25 maja – 10 czerwca 2017 r. wstępna analiza danych i przygotowanie raportu dla JM Rektora UJ. 6. 20 czerwca 2017 r. przekazanie raportu JM Rektorowi UJ.
3
Frekwencja zgłaszania postulatów w okresie od 24 kwietnia – 25 maja 2017 r.
4
Frekwencja zgłaszania postulatów w okresie od 24 kwietnia – 25 maja 2017 r.
5
Miejsce pracy/nauki respondenta
Miejsce pracy respondenta Liczba respondentów Nie wskazano wydziału 51 Wydział Prawa i Administracji 17 Wydział Filologiczny 10 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej 7 Wydział Lekarski Wydział Matematyki i Informatyki 6 Wydział Polonistyki 5 4 Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Wydział Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii 3 Wydział Historyczny Wydział Geografii i Geologii 2 Wydział Chemii 1 Wydział Nauk o Zdrowiu Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych
6
Status 122 respondentów
7
Statystyka kategorii zgłaszanych problemów
Procesy administracyjne dotyczące infrastruktury personalno-organizacyjnej 56% Procesy administracyjne dotyczące badań naukowych 33% Procesy administracyjne dotyczące dydaktyki 25% Inne 6%
8
Problem z kategorii Procesy administracyjne dotyczące infrastruktury personalno-organizacyjnej
Utrzymanie obiektów 4% Obsługa prawna, finansowa i socjalna 9% Obsługa kadrowa 14% Zakup sprzętu 15% Sprawozdawczość 21% Wyjazdy krajowe i zagraniczne 37%
9
Projekty badawcze realizowane z krajowymi jednostkami naukowymi 15%
Problem z kategorii Procesy administracyjne dotyczące realizacji badań naukowych e dotyczące realizacji badań naukowych Projekty badawcze realizowane we współpracy z zagranicznymi jednostkami naukowymi 7% Współpraca z podmiotami zewnętrznymi 10% Projekty badawcze realizowane z krajowymi jednostkami naukowymi 15% Granty naukowe 68%
10
Problem z kategorii Procesy administracyjne dotyczące dydaktyki
Rekrutacja 16% Obsługa stypendialna 19% System usosweb 65%
11
Dziękujemy za uwagę W imieniu Zespołu Dr hab. Dorota Szumska
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.