Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Wymiana doświadczeń w Giżycku 13.03.2017 -28.04.2017
Strategiczne partnerstwo edukacyjne Powiat Giżycki – Miasto Alytus Program Erasmus + Wymiana doświadczeń w Giżycku
2
KONKRETNE CELE, SYSTEMATYCZNE OCENIANIE POSTĘPÓW
strategia I
3
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE - cele - kryteria oceniania
strategia II
4
UCZNIOWIE UCZĄ SIĘ OD SIEBIE
UCZNIOWIE UCZĄ SIĘ OD SIEBIE NAWZAJEM strategia III
5
ORGANIZATORY WIZUALNE
MAPY MYŚLI ORGANIZATORY WIZUALNE strategia IV
6
Ocena przydatności strategii użytych w ilustracjach filmowych (w skali od 1 do 5)
7
Ocena przydatności strategii użytych w zasobach edukacyjnych (w skali od 1 do 5)
8
Stopień osiągnięcia celów projektu (skala 1-5) według uczestników
9
Stopień spełnienia oczekiwań uczestników projektu (skala 1-5)
10
Stopień dostosowania projektu do specyfiki pracy uczestników projektu (skala 1-5)
Ocena 2 Ocena 5 Ocena 5
11
Deklaracja uczestników stopnia wykorzystania w pracy wiedzy i umiejętności nabytych w projekcie (skala 1-5)
12
Deklaracja uczestników stopnia wykorzystania nabytej w projekcie wiedzy i umiejętności w usprawnieniu swojej pracy (skala 1-5)
13
Deklaracja uczestników stosowania w pracy TIK
14
Wpływ projektu na umiejętności stosowania strategii będących przedmiotem projektu
15
Wpływ projektu na umiejętności tworzenia otwartych zasobów edukacyjnych
16
Czy umiejętności uzyskane w wyniku projektu będą przydatne
Czy umiejętności uzyskane w wyniku projektu będą przydatne ? (według uczestników)
17
Czy projekt będzie miał wpływ na powstanie nowych pomysłów ?
18
Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny
Grupa I: Prowadzące: Marta Knaś, Jolanta Dimšienė Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę do prezentacji na konferencji Ilustracja filmowa: Renata Dudzinškienė: A. Liobytė „Sunki mama” Zasób edukacyjny: Artūras Šliažas i Katarzyna Kozłowska: Matematyka z Pitagorasem
19
Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę
Grupa II: Anna Lewkowicz, Aušra Stankevičienė Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę Ilustracja filmowa: Majkowski Jarosław : Muzyka Country. Zasób edukacyjny: Radosław Budziński, Jolanta Savukynienė: Zimowe igrzyska sportowe Ocena przydatności strategii użytych w ilustracjach filmowych w skali od 1 do 5 Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,53 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,63 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,37 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,37 Ocena przydatności strategii użytych w otwartych zasobach edukacyjnych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,67 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,78 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,67 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,72
20
Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę
Grupa III: Prowadzące: Izabela Malinowska, Jurate Biesvičienė Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę Ilustracja filmowa : Dalia Paleckienė: Sudėtis ir atimtis iki 10 Zasób edukacyjny: Monika Bochan, Zita Baranauskienė: Bitmapa a wektor (Bitmap ir vektoriaus). Petite histoire de l’ordinateur… Ocena strategii w ilustracja filmowych lekcji Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 5 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 5 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 5 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 5 Ocena strategii w otwartych zasobach edukacyjnycj Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 5
21
Grupa IV: Prowadzacy: Nina Boguszewicz, Gerda Šlenfuktaitė
Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę Ilustracja: Hanna Zawalich: Jak polubić jedzenie owoców i warzyw? Zasób edukacyjny: Hanna Zawalich, Danguolė Puzakinienė: Giżycko- miejsca które warto zobaczyć, ludzie, których warto poznać. Pomysł na promocję książki – praktyczny poradnik ( Parengimas knygos pristatymui); QR code. Ocena strategii w ilustracjach filmowych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,84 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,84 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,89 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,74 Ocena strategii w otwartych zasobach edukacyjnych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,94 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,83 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,94
22
Grupa V: Grażyna Imporowicz, Neringa Janušauskienė
Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę do prezentacji Ilustracja filmowa: Snieguole Gaveliene: Pasaulinis vandenynas Zasób edukacyjny: Magdalena Grygieńcza, Edita Jasionienė: Co warto zobaczyć w Giżycku? (Ką verta pamatyti Giżycke?) Ką verta aplankyti Alytuje? Dlaczego warto odwiedzić Alytus? Ocena strategii w ilustracjach filmowych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,84 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,95 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,89 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,89 Ocena strategii w otwartych zasobach edukacyjnych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,94 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,83 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,88 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 5
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.