Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wymiana doświadczeń w Giżycku

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wymiana doświadczeń w Giżycku"— Zapis prezentacji:

1 Wymiana doświadczeń w Giżycku 13.03.2017 -28.04.2017
Strategiczne partnerstwo edukacyjne Powiat Giżycki – Miasto Alytus Program Erasmus + Wymiana doświadczeń w Giżycku

2 KONKRETNE CELE, SYSTEMATYCZNE OCENIANIE POSTĘPÓW
strategia I

3 OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE - cele - kryteria oceniania
strategia II

4 UCZNIOWIE UCZĄ SIĘ OD SIEBIE
UCZNIOWIE UCZĄ SIĘ OD SIEBIE NAWZAJEM strategia III

5 ORGANIZATORY WIZUALNE
MAPY MYŚLI ORGANIZATORY WIZUALNE strategia IV

6 Ocena przydatności strategii użytych w ilustracjach filmowych (w skali od 1 do 5)

7 Ocena przydatności strategii użytych w zasobach edukacyjnych (w skali od 1 do 5)

8 Stopień osiągnięcia celów projektu (skala 1-5) według uczestników

9 Stopień spełnienia oczekiwań uczestników projektu (skala 1-5)

10 Stopień dostosowania projektu do specyfiki pracy uczestników projektu (skala 1-5)
Ocena 2 Ocena 5 Ocena 5

11 Deklaracja uczestników stopnia wykorzystania w pracy wiedzy i umiejętności nabytych w projekcie (skala 1-5)

12 Deklaracja uczestników stopnia wykorzystania nabytej w projekcie wiedzy i umiejętności w usprawnieniu swojej pracy (skala 1-5)

13 Deklaracja uczestników stosowania w pracy TIK

14 Wpływ projektu na umiejętności stosowania strategii będących przedmiotem projektu

15 Wpływ projektu na umiejętności tworzenia otwartych zasobów edukacyjnych

16 Czy umiejętności uzyskane w wyniku projektu będą przydatne
Czy umiejętności uzyskane w wyniku projektu będą przydatne ? (według uczestników)

17 Czy projekt będzie miał wpływ na powstanie nowych pomysłów ?

18 Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny
Grupa I: Prowadzące: Marta Knaś, Jolanta Dimšienė Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę do prezentacji na konferencji Ilustracja filmowa: Renata Dudzinškienė: A. Liobytė „Sunki mama” Zasób edukacyjny: Artūras Šliažas i Katarzyna Kozłowska: Matematyka z Pitagorasem

19 Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę
Grupa II: Anna Lewkowicz, Aušra Stankevičienė Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę Ilustracja filmowa: Majkowski Jarosław :  Muzyka Country. Zasób edukacyjny: Radosław Budziński, Jolanta Savukynienė: Zimowe igrzyska sportowe Ocena przydatności strategii użytych w ilustracjach filmowych w skali od 1 do 5 Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,53 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,63 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,37 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,37 Ocena przydatności strategii użytych w otwartych zasobach edukacyjnych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,67 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,78 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,67 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,72

20 Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę
Grupa III: Prowadzące: Izabela Malinowska, Jurate Biesvičienė Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę Ilustracja filmowa : Dalia Paleckienė: Sudėtis ir atimtis iki 10  Zasób edukacyjny: Monika Bochan, Zita Baranauskienė: Bitmapa a wektor (Bitmap ir vektoriaus). Petite histoire de l’ordinateur… Ocena strategii w ilustracja filmowych lekcji  Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 5 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 5 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 5 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 5 Ocena strategii w otwartych zasobach edukacyjnycj Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 5

21 Grupa IV: Prowadzacy: Nina Boguszewicz, Gerda Šlenfuktaitė
Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę Ilustracja: Hanna Zawalich: Jak polubić jedzenie owoców i warzyw? Zasób edukacyjny: Hanna Zawalich, Danguolė Puzakinienė: Giżycko- miejsca które warto zobaczyć, ludzie, których warto poznać. Pomysł na promocję książki – praktyczny poradnik ( Parengimas knygos pristatymui); QR code. Ocena strategii w ilustracjach filmowych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,84 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,84 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,89 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,74 Ocena strategii w otwartych zasobach edukacyjnych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,94 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,83 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,94

22 Grupa V: Grażyna Imporowicz, Neringa Janušauskienė
Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę do prezentacji Ilustracja filmowa: Snieguole Gaveliene: Pasaulinis vandenynas Zasób edukacyjny: Magdalena Grygieńcza, Edita Jasionienė: Co warto zobaczyć w Giżycku? (Ką verta pamatyti Giżycke?) Ką verta aplankyti Alytuje? Dlaczego warto odwiedzić Alytus? Ocena strategii w ilustracjach filmowych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,84 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,95 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,89 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,89 Ocena strategii w otwartych zasobach edukacyjnych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,94 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,83 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,88 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 5


Pobierz ppt "Wymiana doświadczeń w Giżycku"

Podobne prezentacje


Reklamy Google