Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wybór promotorów prac dyplomowych na kierunku Zarządzanie

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wybór promotorów prac dyplomowych na kierunku Zarządzanie"— Zapis prezentacji:

1 Wybór promotorów prac dyplomowych na kierunku Zarządzanie
Studia I stopnia rok akademicki Wybór promotorów prac dyplomowych na kierunku Zarządzanie

2 KIERUNEK ZARZĄDZANIE Katedry zasilające tzw. minimum kadrowe dla kierunku Zarządzanie na Wydziale NE UE we Wrocławiu Katedra Badań Marketingowych Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstwa Katedra Podstaw Marketingu Katedra Socjologii i Polityki Społecznej Katedra Zarządzania Marketingowego Katedra Zarządzania Strategicznego

3 Katedra Badań Marketingowych
KIERUNEK ZARZĄDZANIE Katedra Badań Marketingowych Lista proponowanych promotorów prac dyplomowych prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska prof. dr hab. Grażyna Światowy dr hab. Magdalena Sobocińska dr hab. Paweł Waniowski dr Magdalena Daszkiewicz dr Marcin Haberla

4 Zakres tematyczny seminarium
KIERUNEK ZARZĄDZANIE prof. zw. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska Zakres tematyczny seminarium Badania marketingowe: metody i wykorzystanie w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, Strategie marketingu na współczesnym rynku marketing relacyjny/partnerski marketing 3.0 marketing społecznościowy Zachowania konsumentów: nowe trendy i generacje konsumentów konsumenci – prosumenci w kreowaniu innowacji Nowe formy komunikacji social media, content marketing , reklama natywna Instrumenty public relations i inne formy promocji efekty sprzedażowe i wizerunkowe Komunikacja międzykulturowa w organizacjach Marketing w instytucjach kultury

5 Zakres tematyczny seminarium
KIERUNEK ZARZĄDZANIE prof. zw. dr hab. Grażyna Światowy Zakres tematyczny seminarium Zachowania podmiotów rynku w teorii i praktyce – badania i skuteczne wywieranie wpływu na decyzje Segmentacja nabywców - motywacja i różnicowanie strategii obsługi Zarządzanie zasobami gospodarstw domowych, style życia i decyzje zakupu dóbr i usług Marketing relacji - Budowanie relacji z klientami firmy Marketing branżowy - marketingowe strategie rozwoju wybranych firm na rynkach krajowych i międzynarodowych Wprowadzanie na rynek nowych produktów / firm Kreowanie wizerunku firmy / marki Skuteczność promocji/komunikacji marketingowej

6 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr hab. Magdalena Sobocińska
Zakres tematyczny seminarium Zastosowanie Internetu w marketingu; Komunikacja marketingowa w Internecie; Serwisy internetowe jako narzędzie marketingu; Wykorzystanie blogów i wirtualnych społeczności w marketingu; User experience; E-commerce Marketing wielokanałowy Formy komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z podmiotami otoczenia rynkowego Wykorzystanie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem Nowe tendencje rozwoju konsumpcji a działania marketingowe przedsiębiorstw Zarządzanie marketingowe w kulturze Marketing na rynku mediów Zarządzanie designem Znaczenie kultury i sportu w kreowaniu wizerunku miasta, państwa, regionu Marketing produktów ekologicznych

7 Zakres tematyczny seminarium
KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr hab. Paweł Waniowski Zakres tematyczny seminarium Kształtowanie strategii marketingowej firmy, instytucji, organizacji non profit Badania rynkowe i marketingowe i ich wykorzystanie w procesie zarządzania przedsiębiorstwem Zarządzanie produktem, asortymentem, marką Zarządzanie dystrybucją, procesem sprzedaży, sprzedawcami Nowoczesne techniki sprzedaży Strategie cenowe Komunikacja marketingowa Komunikacja korporacyjna i public relations. Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa i organizacji Marketing terytorialny. Zarządzanie wizerunkiem kraju, regionu, miasta Marketing internetowy. Media społecznościowe Zarządzanie relacjami z klientem. Zachowania nabywców. Procesy zakupowe na różnych rynkach

8 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Magdalena Daszkiewicz
Zakres tematyczny seminarium Komunikacja marketingowa Zarządzanie komunikacją marketingową/promocją Komunikacja korporacyjna, public relations, kreowanie wizerunku firmy Nowoczesne media, narzędzia i formy w komunikacji Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta Marka korporacyjna i produktowa Zarządzanie marką (budowanie marki, rebranding) Kreowanie wizerunku marki (strategia wizerunkowa, wizerunek marki w Internecie i social media, brand identity, brand design, storytelling etc.) Zarządzanie marką w sytuacjach kryzysowych Marketing terytorialny Marketing miast/regionów Zarządzanie marką miasta/regionu Marki narodowe i wizerunek kraju pochodzenia Marketing społeczny i społecznie odpowiedzialny Programy i kampanie społeczne Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw etc. Inne: Strategia marketingowa, zarządzanie marketingowe

9 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Marcin Haberla Zakres tematyczny seminarium
Strategie marketingowe Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku krajowym i międzynarodowym Badania i analizy w tworzeniu strategii marketingowej przedsiębiorstwa Badania marketingowe Badania marketingowe w przedsiębiorstwach, jednostkach samorządu terytorialnego Marketing międzynarodowy Specyfika działań marketingowych na rynkach zagranicznych Badania marketingowe w ocenie atrakcyjności rynków zagranicznych Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym Organizacja działalności marketingowej na rynkach zagranicznych Różnice kulturowe w marketingu międzynarodowym Start-up’y, Start-up’y, Instytucje Otoczenia Biznesu (IOB; m.in. parki technologiczne, inkubatory przedsiębiorczości) Różnice kulturowe w biznesie

10 Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstwa
KIERUNEK ZARZĄDZANIE Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstwa Lista proponowanych promotorów prac dyplomowych prof. dr hab. Jan Lichtarski prof. dr hab. Stanisław Nowosielski prof. dr hab. inż. Grażyna Osbert-Pociecha prof. dr hab. Czesław Zając dr hab. prof. UE Wojciech Misiński dr hab. prof. UE Mirosław Moroz dr hab. prof. UE Dorota Teneta-Skwiercz dr hab. inż. Dominika Bąk-Grabowska dr hab. Piotr Szymański dr Renata Brajer-Marczak dr Katarzyna Grzesik dr Grzegorz Jokiel dr Monika Kwiecińska dr Anna Marciszewska

11 KIERUNEK ZARZĄDZANIE prof. dr hab. Jan Lichtarski
Zakres tematyczny seminarium Zarządzanie zasobami ludzkimi (personelem) Zarządzanie zasobami materialnymi i intelektualnymi w przedsiębiorstwie Zarządzanie projektami i procesami Zarządzanie funkcjami organicznymi w przedsiębiorstwie (zaopatrzenie, B+R, produkcja, sprzedaż, itp.) Badanie i usprawnianie organizacji przedsiębiorstwa Koncepcje i instrumenty współczesnego zarządzania (TQM, ISO 90001, SIX Sigma, Zarządzanie wiedzą, marketing, ZZL, logistyka, controlling itd.)-wdrażanie i stosowanie Wdrażanie i rozwój koncepcji i narzędzi tLean Management (5S, definiowanie Mudy, Poka Yoke, SMED, VSM, TPM itd.) Społeczne aspekty Lean Management Badanie i doskonalenie architektury systemu zarządzania (problem współistnienia koncepcji i metod zarządzania przedsiębiorstwem) Zdjęcie

12 KIERUNEK ZARZĄDZANIE prof. dr hab. Stanisław Nowosielski
Zakres tematyczny seminarium LOGISTYKA w różnych obszarach przedsiębiorstwa i innej organizacji, w tym. m.in. LOK (logistyczna obsługa klienta) (analiza i ocena stosowanych rozwiązań, zastosowanie metod i narzędzi logistycznych)  PROCESY w przedsiębiorstwach, instytucjach, jednostkach samorządu terytorialnego (analiza procesów, mapowanie i ocena istniejących rozwiązań oraz propozycje zmian – doskonalenia procesów - z wykorzystaniem różnych metod, w tym kaizen, six sigma) PROJEKTY w organizacjach (metody narzędzia zarządzania projektami w różnych fazach cyklu życia projektu) CONTROLLING I RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA w praktyce przedsiębiorstw (zastosowanie różnych metod i narzędzi controllingu i rachunkowości menedżerskiej - m.in. analizy wskaźnikowe, budżetowanie, centra odpowiedzialności,)  ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W ORGANIZACJACH ( warunki i sposoby wdrażania ZJ, metody i techniki ZJ,normy ISO w ZJ) KOMPUTEROWE SYSTEMY ZARZĄDZANIA ( dziedzinowe i zintegrowane systemy (m.in. SAP R/3) – w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa, warunki i problemy zastosowania).

13 Zakres tematyczny seminarium
KIERUNEK ZARZĄDZANIE prof. dr hab. inż Grażyna Osbert-Pociecha Zakres tematyczny seminarium Zarządzanie przedsiębiorstwem ( w tym małą firmą) z uwzględnieniem poszczególnych faz jego cyklu życia i z wykorzystaniem różnych metod i narzędzi. Problematyka rozwoju organizacji, dokonywania zmian ( restrukturyzacji) i wprowadzania innowacji. Analiza funkcji zarządzania (planowania/ budżetowania, organizowania, motywowania, kontroli, podejmowania decyzji, alokacji zasobów). Współczesne imperatywy zarządzania organizacją w tym m. in. elastyczności, kreatywności. ograniczania złożoności, konkurencyjności i efektywności. Gospodarowanie zasobami ludzkimi w organizacji. [wstawić zdjęcie]

14 Zakres tematyczny seminarium
KIERUNEK ZARZĄDZANIE prof. dr hab. Czesław Zając Zakres tematyczny seminarium Zarządzanie przedsiębiorstwem w poszczególnych fazach cyklu jego życia Zarządzanie zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa – rekrutacja i selekcje, okresowe ocenianie, motywowanie do pracy, rozwój i szkolenia pracowników Zachowania organizacyjne Kultura organizacyjna przedsiębiorstw Społeczne i organizacyjne problemy przejęć i fuzji przedsiębiorstw Restrukturyzacja przedsiębiorstwa –zatrudnienie, organizacja i zarządzanie [wstawić zdjęcie]

15 Zakres tematyczny seminarium
KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr hab. prof. UE Wojciech Misiński Zakres tematyczny seminarium Zarządzanie jednostkami w sektorze publicznym (ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, funkcjonowanie organów samorządu terytorialnego). Partnerstwo-publiczno prywatne. Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw. Wykorzystanie teorii gier w biznesie. Zarządzanie przepływami pieniężnymi w przedsiębiorstwie. Ocena efektywności inwestycji rzeczowych i kapitałowych. [wstawić zdjęcie]

16

17 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr hab. prof. UE Dorota Teneta-Skwiercz
Zakres tematyczny seminarium Koncepcje, metody i narzędzia współczesnego zarządzania: Koncepcja społecznej odpowiedzialności organizacji (komercyjnej, publicznej) Koncepcja zrównoważonego rozwoju Etyka życia publicznego Etyka w biznesie, etyczne przywództwo Zarzadzanie przez wartości Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie Zarządzanie zmianą Zarzadzanie przez kulturę organizacyjną Innowacje społeczne i prośrodowiskowe Zdjęcie

18 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr hab. inż. Dominika Bąk-Grabowska
Zakres tematyczny seminarium Zarządzanie zasobami ludzkimi Zarządzanie publiczne Kształtowanie zatrudnienia i organizacja pracy Koncepcje i metody zarządzania – w przedsiębiorstwach oraz w organizacjach publicznych i społecznych Metody badań empirycznych (przede wszystkim metoda studium przypadku)

19 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Piotr Szymański Zakres tematyczny seminarium
Zarządzanie przedsiębiorstwem; Wycena przedsiębiorstw (standardy wyceny, standardy wartości, metody wyceny); Zarządzanie wartością przedsiębiorstw (narzędzia koncepcji Value Based Management); Zarządzanie operacyjne w przedsiębiorstwie (w tym zarządzanie zapasami, należnościami, zarządzanie płynnością finansową); Ocena projektów inwestycyjnych; Lean management; Podejmowanie decyzji; Studia stacjonarne I stopnia Wydział Nauk Ekonomicznych

20 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Renata Brajer-Marczak
Zakres tematyczny seminarium Zarządzanie jakością w organizacjach Zarządzanie projektami w organizacjach Zarządzanie organizacjami Narzędzia doskonalenia jakości Jakość w obsłudze klienta przedsiębiorstw produkcyjnych, usługowych i placówek handlowych Zasoby ludzkie w zarządzaniu jakością Narzędzia Lean Management w organizacjach

21 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Katarzyna Grzesik Zakres tematyczny seminarium
Przywództwo w organizacji Menedżer we współczesnym przedsiębiorstwie Zarządzanie zasobami ludzkimi (w tym: rozwój pracowników, motywowanie, ocenianie) Problemy i procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie Zarządzanie kapitałem intelektualnym przedsiębiorstwa Współczesne koncepcje i metody zarządzania Zdjęcie

22 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Grzegorz Jokiel Zakres tematyczny seminarium
Zarządzanie projektami; Zarządzanie procesami Zintegrowane systemy informatyczne zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP Logistyka sieci i łańcuchów dostaw

23 KIERUNEK ZARZĄDZANIE Dr Monika Kwiecińska Zakres tematyczny seminarium
Nowoczesne metody, podejścia i koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami w tym przedsiębiorstwami i organizacjami non-profit Zarządzanie zasobami ludzkimi w tym: - Planowanie zatrudnienia - Metody i techniki rekrutacji, selekcji i adaptacji zawodowej pracowników - Systemy motywacyjne - Systemy ocen pracowników - Szkolenie i rozwój pracowników - Kierowanie ludźmi - Kształtowanie wynagrodzeń Społeczne zaangażowanie przedsiębiorstw, metody , techniki, narzędzia. Zdjęcie

24 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Anna Marciszewska Zakres tematyczny seminarium
Zarządzanie organizacjami Zarządzanie projektami Zarządzanie projektami unijnymi Podejście procesowe w organizacjach Zarządzanie logistyczne w małej firmie Zarządzanie małą firmą Zdjęcie

25

26 Katedra Podstaw Marketingu
KIERUNEK ZARZĄDZANIE Katedra Podstaw Marketingu Lista proponowanych promotorów prac dyplomowych prof. dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak prof. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik dr hab. prof. UE Ryszard Kłeczek dr Barbara Mróz-Gorgoń dr Anetta Pukas dr Jędrzej Wasiak-Poniatowski dr Sylwia Wrona

27 KIERUNEK ZARZĄDZANIE prof. dr hab. Barbara Iwankiewicz–Rak
Zakres tematyczny seminarium Marketing w przedsiębiorstwach i organizacjach non profit (na przykładach) Marketing w handlu i usługach ( dowolne przykłady – kultura, banki, turystyka, szkoła, zdrowie, gmina, sklepy, gastronomia itd.) Marketing społeczny – kampanie społeczne – innowacje społeczne - siła perswazji Społeczności internetowe – znaczenie społeczne i komercyjne Promocja – instrumenty perswazji w handlu i usługach ( marka, reklama, opakowanie i inn.) Fundraising i wolontariat – zbiórki publiczne, zachowania i motywacje darczyńców i wolontariuszy Zdjęcie

28 Zakres tematyczny seminarium
KIERUNEK ZARZĄDZANIE prof. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik Zakres tematyczny seminarium Marka i wizerunek przedsiębiorstwa na rynku polskim i zagranicznym (metody badań, strategie) Marketing internetowy - strategie, narzędzia, efekty Social media marketing – rozwój narzędzi Content marketing – zarządzanie treścią w Internecie Kampania marketingowa firmy/marki (model komunikacji 360 stopni) Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta na rynku usług: finansowych, rekreacyjnych, edukacyjnych, rozrywkowych i nieruchomości Trendy zmian w zachowaniach konsumentów pokolenia X,Y,Z (C) a strategie firm/marek

29 Zakres tematyczny seminarium
KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr hab. prof. UE Ryszard Kłeczek Zakres tematyczny seminarium [wstawić zdjęcie] Marketing b2c, zarządzanie marką produktów konsumpcyjnych, reklama produktów konsumpcyjnych Wpływ celebrytów, eventów, sponsoringu, kraju pochodzenia i marki korporacyjnej na wizerunki marek produktów konsumpcyjnych Skuteczność działań w e-marketingu (skuteczność aukcji internetowych, skuteczność działań marketingowych w mediach społecznościowych) Wpływ negatywnych zjawisk marketingowych (np. downsizing) i rozwiązań w zakresie ochrony konsumenta na decyzje nabywców Marketing b2b Employer branding, skuteczność reklamy pracodawców Relacje inwestorskie, skuteczność prezentacji inwestorskich Controlling, systemy motywacyjne i zarządzanie zasobami niematerialnymi w marketingu i sprzedaży Metody (eksperyment, case study research, sondaż, analiza treści) oraz analizy danych (regresja, ANOVA) w badaniach skuteczności działań marketingowych

30 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Barbara Mróz-Gorgoń
Zakres tematyczny seminarium Wyzwania Współczesnego Marketingu i Zarządzania (w tym: rozwój i strategia produktu, zarządzanie i marketing sieci franczyzowych) Globalne Trendy w Marketingu (w tym: Design Thinking, Marketing Sensoryczny i jego Znaczenie) Branding & Rebranding (tworzenie Wartości Marki - zarządzanie marką, strategia marki) Design Usług i Markowa Obsługa Klienta (w tym: CRM, budowa lojalności Klientów) Marketing Międzynarodowy (w tym: międzynarodowe kampanie promocyjne) Promocja w Internecie ( w tym: Wirtualna Nowa Rzeczywistość, marketing w mediach społecznościowych) Marketing Mody i Designu Marketing Polityczny

31 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Anetta Pukas Zakres tematyczny seminarium:
- Nowoczesne działania marketingowe przedsiębiorstw - rynek krajowy i międzynarodowy – trendy, strategie, instrumenty; - Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) - nowe trendy w rozwoju współczesnego marketingu: marketing relacyjny – Customer Relationship Management, marketing bazodanowy, marketing partnerski w łańcuchu dostaw, marketing doświadczeń; - Wykorzystanie nowych technologii w marketingu: Internet w budowaniu relacji z klientami, personalizacja i geolokalizacja, IT i systemy CRM; - Budowanie lojalności klientów na rynku B2C i B2B – satysfakcja klienta a lojalność, programy lojalnościowe i ich efektywność; - Visual merchandising - zarządzanie marką na sali sprzedażowej, optymalizacja prezentacji asortymentu w handlu detalicznym; - Marketing usług finansowych – na przykładach instytucji finansowych; - Marketing w turystyce, marketing terytorialny: tworzenie i produktów turystycznych, komunikacja marketingowa miast; - Zarządzanie jakością usług – metody badania i doskonalenia. dr Anetta Pukas Zdjęcie

32 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Jędrzej Wasiak-Poniatowski
Zakres tematyczny seminarium Marketing jednostek administracji publicznej (w tym jednostek samorządu terytorialnego) Komunikacja w sektorze publicznym (systemy informacyjno-komunikacyjne) Wykorzystanie ICT w marketingu (media społecznościowe, Internet rzeczy, komunikacja mobilna) Informatyzacja sektora publicznego (e-administracja, e-government) Zarządzanie jednostkami samorządu terytorialnego (gmina, powiat, województwo) Systemy informacyjno-komunikacyjne wspierające pracę menedżera (zasoby informacyjne, pozyskiwanie informacji, zarządzanie informacją) Zarządzanie projektami marketingowymi Zarządzanie procesami marketingowymi

33 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Sylwia Wrona Zakres tematyczny seminarium
#BrandManagement / Zarządzanie marką #BrandEquity&BrandValue / Kapitał i wartość marki #BrandExperience / Doświadczanie marki #CorporateBranding / Kreowanie wizerunku firmy #PersonalBranding / Kreowanie marki osobistej #BusinessCreativity / Kreatywność w biznesie #BusinessInnovation / Innowacje w biznesie #DesignThinking / Myślenie projektowe #VisualThinking / Myślenie wizualne #UserExperienceDesign / Projektowanie doświadczeń użytkownika #ServiceDesign / Projektowanie usług #NewProductDevelopment / Rozwój nowego produktu #DesignResearch / Badania na potrzeby innowacji #MarketingResearch / Badania marketingowe #MarketingManagement / Zarządzanie marketingowe #BusinessCommunication / Komunikacja w biznesie #Negotiations&CustomerService / Negocjacje i obsługa klienta #Internet&SocialMedia / Internet i media społecznościowe #Copywriting&ContentMarketing&Storytelling / Tworzenie treści marketingowych dr Sylwia Wrona

34 Katedra Socjologii i Polityki Społecznej
KIERUNEK ZARZĄDZANIE Katedra Socjologii i Polityki Społecznej Lista proponowanych promotorów prac dyplomowych dr hab. prof. UE Wiesław Wątroba dr Magdalena Rojek-Nowosielska

35 Katedra Socjologii i Polityki Społecznej
KIERUNEK ZARZĄDZANIE Katedra Socjologii i Polityki Społecznej Lista proponowanych promotorów prac dyplomowych dr hab. prof. UE Wiesław Wątroba dr Magdalena Rojek-Nowosielska 35

36 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr hab. prof. UE Wiesław Wątroba
Zakres tematyczny seminarium Różnice pokoleniowe w procesie zarządzania Milenialsi (Pokolenie Y) w procesie zarządzania firmą. Różnice pokoleniowe a wzorce konsumpcji. Zróżnicowany pokoleniowo odbiór reklamy. Style kierowania. Kultura organizacyjna firmy. Przywództwo korporacyjne. Motywacja, efektywność, zadowolenie z pracy. Konsumeryzm. Wzory postaw konsumenckich. Komercjalizacja czasu wolnego.

37 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Magdalena Rojek-Nowosielska
Zakres tematyczny seminarium Odpowiedzialne zarządzanie organizacją (np. odpowiedzialna rekrutacja, motywowanie, ocenianie, zwalnianie pracowników) Raportowanie CSR (w tym danych niefinansowych) Specyfika zarządzania organizacją pozarządową Rola i miejsce kobiet w zarządzaniu Problemy wielokulturowości w funkcjonowaniu organizacji Komunikowanie się jako warunek skutecznego zarządzania organizacją Społeczne skutki błędów w zarządzaniu (np. konflikt, dyskryminacja, mobbing, stres)

38 Katedra Zarządzania Marketingowego
KIERUNEK ZARZĄDZANIE Katedra Zarządzania Marketingowego Lista proponowanych promotorów prac dyplomowych dr hab. prof. UE Witold Kowal dr hab. prof. UE Jarosław Woźniczka dr Dorota Bednarska-Olejniczak dr Monika Hajdas

39 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr hab. prof. UE Witold Kowal
Zakres tematyczny seminarium Zarządzanie działaniami marketingowymi i kreowanie efektów marketingowych, czyli instrumenty współczesnego marketingowe a emocje, zachowania nabywców, kapitał marki, wartość dla klienta, wyniki sprzedażowe i kampanii reklamowych, Zarządzanie działem marketingu, działem sprzedaży, czyli planowanie, organizacja i kontrola marketingu przedsiębiorstwa, działań sprzedażowych przedsiębiorstwa, Innowacyjne działania współczesnego przedsiębiorstwa, czyli procedury i narzędzia współczesnego przedsiębiorstwa, Marketing w ujęciu branżowym, czyli marketing produktów i usług na rynkach konsumpcyjnych i inwestycyjnych, marketing produktów e-commerce

40 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr hab. prof. UE Jarosław Woźniczka
Zakres tematyczny seminarium Marketing jako funkcja biznesowa, w tym m.in.: procesy zarządzania marketingiem zarządzanie narzędziami marketingowymi marketing zorientowany na interesariuszy pomiar efektów marketingu Komunikacja marketingowa, w tym m.in.: reklama: strategia, kreacja i media public relations komunikacja marketingowa w Internecie nowoczesne formy komunikacji marketingowej Nowe trendy w marketingu, w tym m.in.: on-line marketing / marketing mobilny media społecznościowe omnichannel big data / marketing 5.0 marketing doświadczeń marketing a globalna kultura konsumencka

41 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Dorota Bednarska-Olejniczak
Zakres tematyczny seminarium Nowoczesny marketing: e-marketing/marketing internetowy, social media marketing, innowacyjna komunikacja marketingowa – ambient media, shockvertising, product placement, marketing wirusowy, marketing doświadczeń Marka i jej wizerunek Psychologia konsumenta, zachowania nabywców Innowacje w biznesie Marketing personalny i employer branding m.in.: budowanie wizerunku pracodawcy, zarządzanie marką pracodawcy, wewnętrzne public relations Marketing usług: zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwach usługowych (np. marketing bankowy, marketing w turystyce), kształtowanie jakości usług Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR), marketing społecznie odpowiedzialny

42 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Monika Hajdas Zakres tematyczny seminarium
Innowacje marketingowe: projektowanie innowacji, kreatywność w marketingu, metoda Design Thinking, badania na potrzeby innowacji (Design Research) Otoczenie społeczno-kulturowe w marketingu: różnice kulturowe, kody kulturowe, semiotyka marketingowa Zachowania nabywców: insighty konsumenckie, proces decyzyjny nabywcy, uwarunkowania decyzji nabywców Zarządzanie produktem i marką: kapitał marki, tożsamość i wizerunek marki, badania efektów komunikacyjnych i behawioralnych związanych z marką, strategia marki, zarządzanie rozwojem nowego produktu, opakowanie Komunikacja marketingowa: strategia kreatywna w reklamie, komunikacja w social media, język marki, copywriting Marketing międzynarodowy: orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw, strategie marketingowe Marketing w sektorze luksusowym: zarządzanie luksusowym produktem i marką, komunikacja marketingowa w sektorze luksusowym, specyfika dystrybucji w sektorze luksusowym

43 Katedra Zarządzania Strategicznego
KIERUNEK ZARZĄDZANIE Katedra Zarządzania Strategicznego Lista proponowanych promotorów prac dyplomowych prof. dr hab. Andrzej Kaleta dr hab. prof. UE Leon Jakubów dr hab. prof. UE Krystyna Moszkowicz dr Jarosław Ignacy dr Joanna Radomska dr inż. Letycja Sołoducho-Pelc dr Anna Witek-Crabb dr Przemysław Wołczek

44 KIERUNEK ZARZĄDZANIE prof. dr hab. Andrzej Kaleta
Zakres tematyczny seminarium Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie Koncepcje rozwoju małych przedsiębiorstw Projekt strategii rozwoju własnej firmy Strategie rozwoju gmin, innych jednostek lokalnych, organizacji non profit Problemy zarządzania przedsiębiorstwem i innymi organizacjami: Restrukturyzacja Prywatyzacja globalizacja, ekspansja zagraniczna strategia personalna strategia marketingowa alianse, fuzje, strategie konkurencji Strategie rozwoju banków i innych instytucji finansowych

45 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr hab. prof. UE Leon Jakubów
Zakres tematyczny seminarium Zarządzanie strategiczne Strategia firmy Przedsiębiorczość i zarządzanie własną firmą Biznes plan Społeczne warunki rozwoju firmy Public relations (Kształtowanie wizerunku organizacji) Społeczna odpowiedzialność biznesu Zarządzanie zasobami ludzkimi Szkolenie i rozwój pracowników

46 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr hab. prof. UE Krystyna Moszkowicz
Zakres tematyczny seminarium Strategie przedsiębiorstw oraz innych organizacji Strategie funkcjonalne (marketing, zasoby ludzkie, innowacje itp.) Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie Tworzenie biznes planu organizacji Przedsiębiorczość i zarządzanie małą i średnią firmą Wspieranie przedsiębiorczości w Polsce i Unii Europejskiej Tożsamość i kultura firmy Alianse strategiczne Analiza strategiczna otoczenia firmy Inwestycje zagraniczne w Polsce i innych krajach Gospodarka oparta na wiedzy Nowe tendencje i kierunki zarządzania Prywatyzacja w Polsce i innych krajach Problemy konkurencyjności

47 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Jarosław Ignacy Zakres tematyczny seminarium
Strategie przedsiębiorstw i innych organizacji Strategie rozwoju gmin i innych jednostek samorządu terytorialnego Strategie rozwoju własnej firmy

48 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Joanna Radomska Zakres tematyczny seminarium
Zarządzanie projektami. Zarządzanie MSP, biznes plan. Zarządzanie zasobami ludzkimi, partycypacja pracowników w zarządzaniu. Funkcja motywowania, przywództwo w organizacjach. Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwem. Strategie rozwoju organizacji. Proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwach. Kompetencje współczesnego managera. Przedsiębiorczość.

49 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr inż. Letycja Sołoducho-Pelc
Zakres tematyczny seminarium Nowe trendy, koncepcje i problemy w zarządzaniu. Zarządzanie strategiczne i strategie przedsiębiorstw . Zarządzanie konkurencyjnością, strategie konkurencji, rodzaje przewagi konkurencyjnej. Strategie sukcesu – analiza najlepszych praktyk przedsiębiorstw liderów. Zarzadzanie własną firmą. Zarządzanie przedsiębiorstwem rodzinnym, Biznes plan. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi. Role, umiejętności i kompetencje menedżerskie. Rozwijanie umiejętności i kompetencji przywódcy.

50 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Anna Witek-Crabb Zakres tematyczny seminarium
Strategia rozwoju przedsiębiorstw i organizacji non-profit Zrównoważony rozwój organizacji Społeczna odpowiedzialność biznesu Zarządzanie małym i średnim przedsiębiorswem Zarządzanie organizacją non-profit Biznes plan Analiza strategiczna Przedsiębiorczość Przywództwo Zarządzanie ludźmi w organizacji Strategia marketingowa

51 KIERUNEK ZARZĄDZANIE dr Przemysław Wołczek
Zakres tematyczny seminarium Zarządzanie strategiczne w organizacjach. Strategie przedsiębiorstw oraz innych organizacji. Organizacja i jej otoczenie. Metody zarządzania wykorzystywane w organizacjach. Kierowanie ludźmi. Role i umiejętności menedżerskie. Przywództwo w organizacji. Współczesne koncepcje zarządzania organizacją. Kultura organizacji. Zmiany i zarządzanie zmianami w organizacjach. Społeczna odpowiedzialność biznesu.

52 WYDZIAŁ NAUK EKONOMICZNYCH
Zapraszamy Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ul. Komandorska 118/ Wrocław tel.: fax: Studia na WNE to szansa na lepszą pracę i wyższe zarobki!


Pobierz ppt "Wybór promotorów prac dyplomowych na kierunku Zarządzanie"

Podobne prezentacje


Reklamy Google