Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
`
2
Ponad 100 różnych wydarzeń
UWOLNIENIE STARÓWKI LATO PEŁNE SMAKÓW PRZYSTANEK STARÓWKA KINO POD CHMURKĄ TEATRY ULICZNE SZKICOLOGIA REKREACJA KONCERTY SPORT
3
18 koncertów, każdy oglądało kilkaset osób
Piotr Bukartyk Cała Grupa Barwinków
4
Łącznie koncerty obejrzało około 5 tys. osób.
Rekord padł podczas występu Łukasza Geska
5
Spektakle dla dzieci, zabawa dla całych rodzin
Rozbójnicy na ulicy oraz Teatr Gdynia Główna - łącznie 8 spektakli Jedna z najlepszych inicjatyw Lata w formie
6
Szkicologia – czyli rysować każdy może
Cykl warsztatów rozpoczęty w ramach Ogrodów Polityki, kontynuowany w każdą sobotę wakacji
7
Przystanek Starówka – 18 spotkań
Animacje dla całych rodzin Rekordy frekwencji padały podczas warsztatów zdobienia płóciennych toreb, brało w nich udział po kilkaset osób
8
Kino pod chmurką – 5 projekcji przy pełnej „sali”
9
2 x Foodtruck – coś dla ciała
10
Uwolnić Starówkę – pokaż na co cię stać, każdego dnia
11
GRAFATAK – bitwa na pędzle i płótna
12
Lato pełne smaków – biblioteka od kuchni
Wykłady i warsztaty kulinarne poświęcone kuchni regionalne, zorganizowane przez Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich Każdy czwartek od 22 czerwca na dziedzińcu Biblioteki Elbląskiej Fot.: elblag.net
13
Lato na sportowo Garmin Iron Triathlon Nordic walking
Festiwal sportów wodnych Turniej piłki plażowej Wyścigi Smoczych Łodzi Soboty z przewodnikiem
14
Od Dnia Dziecka po Elbląskie Święto Chleba
LATO W FORMIE 2017 Od Dnia Dziecka po Elbląskie Święto Chleba Łącznie ponad 30 tys. osób uczestniczyło w wakacyjnych przedsięwzięciach zorganizowanych bądź koordynowanych przez Prezydenta Miasta Elbląg, instytucje miejskie i organizacje pozarządowe
15
PROMOCJA IMPREZ Promocja na Facebook - wydarzenia i płatne posty
15 kampanii, które docierały średnio do 4782 użytkowników Tradycyjne formy promocji: plakaty, ulotki, spoty radiowe i telewizyjne, artykuły prasowe Kampania AdWords promująca Święto Chleba Zasięg kampanii - Elbląg + 60 km z uwzględnieniem Trójmiasta i Olsztyna oraz Kaliningrad - Liczba wyświetleń (łącznie) –
16
PROMOCJA ELBLĄGA
17
PROMOCJA ELBLĄGA DPiK dodatkowo zrealizował 3 kampanie promocyjne w oparciu o sieć wyszukiwania i sieć reklamową AdWords Kampanie turystyczne krajowe: „Bieszczady Północy” ( wyświetleń) oraz „Elbląg na szlaku” ( ) Promocja turystyczna zagraniczna „Osada Wikingów i Goci” (skierowana do mieszkańców norweskiego Stavanger – wyświetleń)
18
Dziękuję za uwagę Elbląg 2017
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.