Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

System oceny i kryteria wyboru projektów w ramach Poddziałania

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "System oceny i kryteria wyboru projektów w ramach Poddziałania"— Zapis prezentacji:

1 System oceny i kryteria wyboru projektów w ramach Poddziałania 5. 4. 2
System oceny i kryteria wyboru projektów w ramach Poddziałania Zdrowie na rynku pracy Konkurs numer: RPPM IZ /17 Gdańsk, 10 października 2017 r. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata

2 INFORMACJE OGÓLNE (1) Termin składania wniosków: od 23 października do 13 listopada 2017 Planowany termin rozstrzygnięcia konkursu: do kwietnia 2018 Forma składania wniosków tylko papierowa wersja wniosku (wraz z niezbędnymi załącznikami) – poprzez wysłanie wniosku w GWA i dostarczenie 2 egzemplarzy do DEFS (suma kontrolna wysłanego wniosku w GWA oraz dostarczonego w wersji papierowej musi być tożsama)

3 INFORMACJE OGÓLNE (2) Forma składania wniosków
zgodnie z Regulaminem w przedmiotowym konkursie nie ma możliwości złożenia wniosku poprzez ePUAP wysłanie wniosku tylko w GWA nie jest równoważne z jego złożeniem.

4 WERYFIKACJA WYMOGÓW FORMALNYCH
Ocenę wniosku poprzedza weryfikacja wymogów formalnych, która: nie stanowi etapu oceny projektów nie podlega procedurze odwoławczej. W przypadku stwierdzenia braków formalnych Wnioskodawca zostaje wzywany do uzupełnienia wniosku o dofinansowanie projektu lub załączników: jednokrotnie w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych wyłącznie we wskazanym zakresie. W przypadku: nie dochowania wyznaczonego terminu uzupełnienia wykraczającego poza wskazany zakres wniosek uzyskuje status: BEZ ROZPATRZENIA i nie podlega ocenie. Sprawdzeniu podlega: kompletność wypełnienia formularza wniosku, kompletność dostarczonych załączników, kompletność podpisów i pieczęci, zgodność sumy kontrolnej, czytelność wniosku i załączników Niezłożenie przez wnioskodawcę uzupełnienia lub złożenie uzupełnienia niezgodnego ze wskazanym zakresem w wyznaczonym terminie lub złożenie po upływie wyznaczonego terminu, wniosek o dofinansowanie projektu zostaje pozostawiony bez rozpatrzenia, o czym wnioskodawca jest informowany pisemnie. Najczęściej popełniane błędy: złożenie tylko 1 egzemplarza wniosku o dofinansowanie projektu w formie papierowej brak lub złożenie tylko 1 kompletu załączników generowanych w aplikacji GWA przy użyciu przycisku „załączniki wniosku PDF” brak własnoręcznego podpisu i/lub pieczątki imiennej osoby/ób uprawnionej/ych do reprezentowania wnioskodawcy (z pkt B.2) i/lub partnera (z pkt B.3) na wniosku bądź załącznikach

5 OCENA FORMALNA I MERYTORYCZNA
Szczegółowy katalog kryteriów obowiązujących w konkursie (zawierający ich nazwy, definicje i opis znaczenia) znajduje się w załączniku nr 1 do Regulaminu konkursu.

6 KRYTERIA FORMALNE DOPUSZCZALNOŚCI
OCENA FORMALNA KRYTERIA FORMALNE DOPUSZCZALNOŚCI weryfikacja podstawowych warunków formalnych uprawniających do udziału w konkursie zero-jedynkowa ocena kryteriów (TAK/NIE) brak możliwości składania wyjaśnień lub uzupełnień od oceny negatywnej przysługuje protest po zakończeniu oceny formalnej wszystkich wniosków o dofinansowanie projektu następuje przekazanie wnioskodawcy pisemnej informacji o wyniku oceny wraz z uzasadnieniem Uwaga: po zakończeniu oceny lista projektów zakwalifikowanych do kolejnego etapu jest umieszczana na stronie OCENA POZYTYWNA: Spełnienie wszystkich kryteriów Zakwalifikowanie do oceny merytorycznej Umieszczenie listy wniosków na stronie RPO WP OCENA NEGATYWNA: Niespełnienie któregokolwiek z kryteriów Odrzucenie – możliwość wniesienia protestu

7 STRATEGICZNE I STOPNIA
OCENA MERYTORYCZNA KRYTERIA MERYTORYCZNE WYKONALNOŚCI ocena zero-jedynkowa (z przypisanymi wartościami logicznymi Tak/Nie) ze wskazaniem na możliwość/brak możliwości skierowania do negocjacji STRATEGICZNE I STOPNIA ma charakter punktowy maksymalna liczba punktów – 110 część A i B – po 50 pkt część C – 10 pkt ocenę pozytywną uzyskują wyłącznie wnioski o dofinansowanie projektu, które otrzymały łącznie minimum punktów

8 NEGOCJACJE Warunkiem zakwalifikowania wniosku o dofinansowanie projektu do negocjacji jest: spełnienie kryteriów wykonalności uzyskanie wymaganego minimum punktowego w ramach oceny strategicznej I stopnia. Negocjacje mogą zakończyć się wynikiem: pozytywnym – skutkujący pozytywną oceną merytoryczną negatywnym – skutkujący negatywną oceną merytoryczną. pozytywnym wprowadzono korekty/przedstawiono uzasadnienia w ramach wskazanych kryteriów warunkowych projekt uzyskuje liczbę punktów przyznaną za spełnienie kryteriów strategicznych I stopnia negatywnym nie wprowadzono korekty/nie przedstawiono uzasadnień w ramach wskazanych kryteriów warunkowych projekt uzyskuje 0 punktów za spełnienie kryteriów strategicznych I stopnia

9 ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU
Wyniki oceny wniosków o dofinansowanie projektu zatwierdzane są, w drodze uchwały, przez Zarząd Województwa Pomorskiego. Wybór wniosków do dofinansowania dokonywany jest w oparciu o listę ocenionych wniosków o dofinansowanie projektu, utworzoną według kolejności zgodnej z liczbą punktów uzyskanych przez poszczególne wnioski w ramach oceny merytorycznej – wykonalności i strategicznej I stopnia oraz negocjacji. Dofinansowanie otrzymują wyłącznie te wnioski o dofinansowanie projektu, których wartość, według listy ocenionych wniosków, mieści się w alokacji środków finansowych przeznaczonych na konkurs.

10 Kluczowe dokumenty www.rpo.pomorskie.eu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Kluczowe dokumenty Regulamin konkursu SZOOP i Zasady Wdrażania RPO WP

11 PYTANIA Pytania należy przysyłać na: adres e-mail op5.rpo@pomorskie.eu
numer faksu: IOK zastrzega sobie prawo do publikowania odpowiedzi na kluczowe lub powtarzające się najczęściej pytania. IOK zastrzega, iż pytania i odpowiedzi umieszczane na stronie są dedykowane wyłącznie konkretnemu konkursowi.

12 Dziękuję za uwagę. 12


Pobierz ppt "System oceny i kryteria wyboru projektów w ramach Poddziałania"

Podobne prezentacje


Reklamy Google