Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMałgorzata Skrzypczak Został zmieniony 6 lat temu
1
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w Całodobowym Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu 2013 rok Opracowała mgr Maria Rutkowska
2
Dziękuję pacjentom i personelowi oddziału za udział
i zaangażowanie w realizacji procesu badania stopnia satysfakcji z pobytu i leczenia w SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu. Pełnomocnik Dyrektora d/s Systemu Zarządzania Jakością 2013
3
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 1 Czy jest pan/i usatysfakcjonowany/a z efektów rehabilitacji neurologicznej ? Tak Nie
4
SATYSFAKCJA PACJENTÓW - Pytanie nr 1
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI
5
SATYSFAKCJA PACJENTÓW
Pytanie 2 Czy w czasie pobytu Pani/Pana w oddziale prawa pacjenta są przestrzegane? Tak Nie Częściowo
6
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 2
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI
7
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 3 Czy uzyskał/a Pan/ Pani informacje dotyczącezakresu proponowanych zabiegów rehabilitacyjnych?? Tak Nie Częściowo
8
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 3
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI
9
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 4 Czy podczas pobytu w oddziale pozyskał Pan informacje na temat ? Rozpoznania choroby Tak/Nie Leczenia szpitalnego i rehabilitacji Tak/Nie Przyjmowania leków Tak/Nie Profilaktyki Tak/Nie
10
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 4
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI A B C D Warianty odpowiedzi
11
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 5 Czy jest Pan/Pani zadowolony/a z opieki pielęgniarskiej? Tak, zawsze Prawie zawsze Nigdy
12
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 5
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI
13
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 6 Jak personel reaguje na prośby? Bardzo szybko Na ogół szybko Zbyt wolno Nie reaguje
14
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 6
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI
15
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 7 Czy jakość posiłków jest zadowalająca? Tak Nie
16
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 7
17
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 8 Czy według Pana/Pani w oddziale w sposób zadowalający Pana/Panią są spełnione oczekiwania w zakresie? zabiegów rehabilitacyjnych Tak/Nie zabiegów pielęgniarskich Tak/Nie zainteresowania lekarza Tak/Nie pomocy psychologa Tak/Nie opieki duszpasterskiej Tak/Nie poszanowania godności Tak/Nie
18
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 8
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI A B C D E Warianty odpowiedzi
19
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 9 Czy w oddziale są spełnione Pana/Pani oczekiwania w zakresie kontaktu z rodziną, bliskimi? Tak Nie
20
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 9
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI
21
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 10 W czasie pobytu w oddziale opieka medyczna w opinii Pana była? Bardzo dobra Dostateczna Dobra Niezadowalająca
22
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 10
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.