Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w Całodobowym Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w Całodobowym Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych."— Zapis prezentacji:

1 Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w Całodobowym Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu 2013 rok Opracowała mgr Maria Rutkowska

2 Dziękuję pacjentom i personelowi oddziału za udział
i zaangażowanie w realizacji procesu badania stopnia satysfakcji z pobytu i leczenia w SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu. Pełnomocnik Dyrektora d/s Systemu Zarządzania Jakością 2013

3 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 1 Czy jest pan/i usatysfakcjonowany/a z efektów rehabilitacji neurologicznej ? Tak Nie

4 SATYSFAKCJA PACJENTÓW - Pytanie nr 1
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

5 SATYSFAKCJA PACJENTÓW
Pytanie 2 Czy w czasie pobytu Pani/Pana w oddziale prawa pacjenta są przestrzegane? Tak Nie Częściowo

6 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 2
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

7 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 3 Czy uzyskał/a Pan/ Pani informacje dotyczącezakresu proponowanych zabiegów rehabilitacyjnych?? Tak Nie Częściowo

8 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 3
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

9 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 4 Czy podczas pobytu w oddziale pozyskał Pan informacje na temat ? Rozpoznania choroby Tak/Nie Leczenia szpitalnego i rehabilitacji Tak/Nie Przyjmowania leków Tak/Nie Profilaktyki Tak/Nie

10 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 4
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI A B C D Warianty odpowiedzi

11 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 5 Czy jest Pan/Pani zadowolony/a z opieki pielęgniarskiej? Tak, zawsze Prawie zawsze Nigdy

12 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 5
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

13 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 6 Jak personel reaguje na prośby? Bardzo szybko Na ogół szybko Zbyt wolno Nie reaguje

14 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 6
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

15 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 7 Czy jakość posiłków jest zadowalająca? Tak Nie

16 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 7

17 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 8 Czy według Pana/Pani w oddziale w sposób zadowalający Pana/Panią są spełnione oczekiwania w zakresie? zabiegów rehabilitacyjnych Tak/Nie zabiegów pielęgniarskich Tak/Nie zainteresowania lekarza Tak/Nie pomocy psychologa Tak/Nie opieki duszpasterskiej Tak/Nie poszanowania godności Tak/Nie

18 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 8
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI A B C D E Warianty odpowiedzi

19 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 9 Czy w oddziale są spełnione Pana/Pani oczekiwania w zakresie kontaktu z rodziną, bliskimi? Tak Nie

20 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 9
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

21 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW
Pytanie 10 W czasie pobytu w oddziale opieka medyczna w opinii Pana była? Bardzo dobra Dostateczna Dobra Niezadowalająca

22 STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 10
% UDZIELONYCH ODPOWIEDZI


Pobierz ppt "Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w Całodobowym Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google