Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Główne zasady marketingu.
2
Czym jest marketing? Handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzeb klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać oraz pobudzać a nawet kreować, i zaspokajać je.
3
Pierwsza zasada martetingu.
Zasada celowego wyboru i kształtowania rynku przedsiębiorstwa. Zaspokojenie potrzeb klientów, a więc działanie na zasadach jak bym zareagowała gdybym była własnym klientem.
4
Druga zasada marketingu.
Zasada badania rynku Ciągłość działań usystematyzowanych w czasie.
5
Trzecia zasada marketingu.
Zasada zintegrowanego oddziaływania na rynek (marketing-mix)
6
Marketing Mix Skuteczność marketingu uwarunkowana jest także oddziaływaniem na konkretny rynek odpowiednio ukształtowaną kompozycją instrumentów ("marketing - mix"), które właściwie skoordynowane powinny wywołać zjawisko synergii (korzystniejszego łącznego efektu od sumy efektów niezależnego działania poszczególnych instrumentów). Typowa struktura marketing - mixu została sformułowana przez McCarthey`ego jako koncepcja tzw. "4P": product, price, place, promotion.
7
Czwarta zasada marketingu.
Zasada planowania działań rynkowych
8
Piąta zasada marketingu.
Zasada kontroli skuteczności działań marketingowych
9
Dziekujemy za Uwagę Prezentację przygotowali: Adrianna Szeliga
Cezary Wieczorek Grupa 3
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.