Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Główne zasady marketingu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Główne zasady marketingu."— Zapis prezentacji:

1 Główne zasady marketingu.

2 Czym jest marketing? Handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzeb klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać oraz pobudzać a nawet kreować, i zaspokajać je.

3 Pierwsza zasada martetingu.
Zasada celowego wyboru i kształtowania rynku przedsiębiorstwa. Zaspokojenie potrzeb klientów, a więc działanie na zasadach jak bym zareagowała gdybym była własnym klientem.

4 Druga zasada marketingu.
Zasada badania rynku Ciągłość działań usystematyzowanych w czasie.

5 Trzecia zasada marketingu.
Zasada zintegrowanego oddziaływania na rynek (marketing-mix)

6 Marketing Mix Skuteczność marketingu uwarunkowana jest także oddziaływaniem na konkretny rynek odpowiednio ukształtowaną kompozycją instrumentów ("marketing - mix"), które właściwie skoordynowane powinny wywołać zjawisko synergii (korzystniejszego łącznego efektu od sumy efektów niezależnego działania poszczególnych instrumentów). Typowa struktura marketing - mixu została sformułowana przez McCarthey`ego jako koncepcja tzw. "4P": product, price, place, promotion.

7 Czwarta zasada marketingu.
Zasada planowania działań rynkowych

8 Piąta zasada marketingu.
Zasada kontroli skuteczności działań marketingowych

9 Dziekujemy za Uwagę Prezentację przygotowali: Adrianna Szeliga
Cezary Wieczorek Grupa 3


Pobierz ppt "Główne zasady marketingu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google