Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
BIURO PODRÓŻY „FAST TRAVEL”
Warszawa ul. Marszałkowska 22/1 Motto „Życzymy szerokiej drogi”
2
Forma organizacji „Fast Travel”
Organizacja „Fast Travel” spółka z.o.o jest nowo otwartą firmą działającą na rynku turystycznym dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Siedziba w Warszawie. Swoją działalność realizuje na całym Mazowszu wraz z usługami zleconymi poza obszarem funkcjonowania.
3
Zakres usług „Fast Travel”
Organizacja wyjazdów w kraju i za granicą Sprzedaż krajowych i zagranicznych biletów na środki transportu( autobusy, pociągi, samoloty) Informacja turystyczna, wizy, pośrednictwo paszportowe Pośrednictwo ubezpieczeniowe krajowe i zagraniczne Sprzedaż towarów i usług turystycznych oraz sportowych Organizacja pielgrzymek w kraju i za granicą
4
Profil działalności ”Fast Travel”
Zamawianie pojazdów celem realizacji transferów np. z hotelu na lotnisko, na imprezę, Sprzedaż biletów lotniczych, samochodowych, kolejowych, rezerwacja miejsc , pośrednictwo w wynajmie autokarów Organizacja wycieczek szkolnych, zielone szkoły Sprzedaż noclegów w hotelach wraz z wyżywieniem Sprzedaż usług instytucji kulturalnych i sportowych Skup i sprzedaż obcych walut
5
Podstawowi klienci Małe i średnie firmy Turyści
Osoby i firmy zainteresowane wybraną usługą
6
Kameleon CRM w firmie „Fast Travel)
Kompleksowa obsługa rezerwacji klienta Działa w sieci Jednocześnie może pracować wiele osób Dane o rezerwacji są dostępne 24h/h Błyskawiczne wyszukiwanie klienta, możliwość wysłania wydruku em
7
Wariant Suma wag -Indywidualni( klienci) 0,45 - Turyści 0,45 -Ludzie zainteresowani wybraną usługą 0,8 -Szkoły 0,60 -Zakłady pracy 0,50 -Małe i średnie przedsiębiorstwa 1,0
8
Programy biura „ Fast Travel” oparte na segmentacji usług turystycznych
-short -brak holiday market - wykup tzw. pakietów usługowych „ Fast Travel”np. nauka albo możliwość żeglowania, jazdy konnej, nurkowania, surfowania -heritage breaks – program, który jest poświęcony poznawaniu historii -hobby breaks - imprezy na których przedstawia się poszczególne dziedziny np.: kolekcjonerstwa, malarstwa -winter sun holiday market - zimowe wczasy w ciepłych krajach -czynniki psychologiczne wiążące się z nawykami konsumentów, gdy użyteczność usługi turystycznej ocenia się przez pryzmat przyzwyczajeń -rola wybranych grup odniesienia
9
Reklama biura-informacja turystyczna
Foldery, ulotki, mapy i przewodniki turystyczne Internet, film Biuro informacji turystycznej
10
Strategia działania firmy
-Przystosowanie usług oraz produktów „Fast Travel” do wymogu rynku w kraju i na świecie -System finansowej i pozafinansowej motywacji -Świadczenie wizji i misji firmy -Elastyczność wdrażanych usług -Promowanie produktów firmy i usług w mediach -Szkolenia pracowników „Fast Travel” -System wynagrodzenia oparty o premie - Posiadanie bardzo dobrego wizerunku, renomy -Aktywizacja metod usługowych - System rabatowy - Zarządzanie w firmie skoncentrowane na kliencie
11
System zarządzania Kameleon CRM( narzędzie do obsługi klienta)
Prowadzenie bazy klientów i firm Kompleksowa obsługa sprzedanych ofert Tworzenie raportów sprzedaży, list rezerwacji, statystyki Ustawianie przypomnień o płatnościach, wylotach i innych Fakturowanie ofert( zbiorcze)
12
Portal firmy z indywidualną grafiką oraz wyszukiwarką MDS
Indywidualny wygląd z aktualnymi cenami iofertami Wyszukiwanie po atrybutach, GPS Ceny z wyliczeniem cen dla dzieci, rezerwacja on-line
13
Kanały dystrybucji w firmie „Fast Travel”
Dystrybucja bezpośrednia w sklepach firmowych i w filiach Dystrybucja pośrednia w kanale zbytu Ogniwa( pośrednicy i podmioty w kanale dystrybucji) Stosowanie doboru uczestników w kanale dystrybucji Kierowanie kanałem dystrybucji( weryfikacja kanału, kontrola sprzedaży, eliminacja potencjalnych konfliktów)
14
Pakiet oprogramowania Kameleon -Biuro
-Ułatwia codzienne prace biurowe -Umożliwia sprawne zarządzanie firmą -Pozwala na kontrolowanie bazy własnych ofert, klientów oraz kontrahentów -Jest przydatnym narzędziem w marketingu, księgowości i w kontaktach z klientem -Zawiera moduły wspierające działania wiążące się z reklamą oraz wizualizacją firmy” Fast Travel”. -Umożliwia wystawianie dokumentów kasowych KP/KW, a także faktur.
15
Czynniki wewnętrzne biura ”Fast Travel”
Zatrudnione osoby będą zarządzać administracyjnie biuro. Kadra ma być złożona z dyrektora i z kierowników tj. kierownik ds. sprzedaży i transportu,, kierownik ds. ekonomicznych – główny księgowy, kierownik ds. reklamy, kierownik ds. marketingu. Administracja musi pozyskiwać fundusze, rozdzielać je. Administracja jest odpowiedzialna jest za kontakt z mediami, z prasą . Personel musi być zgrany, bez konfliktów by osiągnąć zamierzone cele.
16
Czynniki zewnętrzne biura
-inwestorzy i sponsorzy -darczyńcy -ludzie dobrego serca -klienci
17
Strategia działania „Fast Travel”
Konserwatywna strategia –często „wzloty i upadki” ; jako nowo funkcjonująca firma na początku ma trudności z wbiciem się w rytm konkurencji i zaistnieniem na rynku , a później by się utrzymać i zdobyć zaufanie i renomę potrzeba dużo wysiłku.
18
Cele marketingowe firmy ”Fast Travel”
Wejście na rynek Zdobycie jak największej liczby klientów Maksymalizacja udziału firmy w rynku Maksymalizacja udziału w zyskach Minimalizacja ryzyka i jak najskuteczniejsze pozyskanie klienta
19
Stosowanie sprzedaży osobistej w firmie „Fast Travel”
Funkcje sprzedaży osobistej w firmie „Fast Travel”: - sprzedawca w firmie przekazuje informacje o produkcie turystycznym - sprzedawca pozyskuje informacje na temat potrzeb, preferencji odbiorców - sprzedawca firmy ”Fast Travel” posiada możliwość przekonania nabywcy - sprzedawca w firmie „Fast Travel” kształtuje wizerunek firmy
20
Zapewnienie odpowiedniego poziomu obsługi w firmie ”Fast Travel”
-rekrutacja w firmie „ Fast Travel”i selekcja -szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne -zarządzanie skoncentrowane na kliencie -kształtowanie odpowiedniej kultury firmy -zwiększanie uprawnień pracowników, którzy obsługują klientów
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.