Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMartyna Wójtowicz Został zmieniony 6 lat temu
1
Poznaj swoich klientów. Analiza danych w sieci franczyzowej
Dr inż. Maciej Kiewra
2
Nikt nie chce, by mu coś sprzedano…
…każdy chce, aby mu pomóc!
3
Analiza informacji od pracowników Spotkania z klientami
Wskaż skalowalną metodę pozyskiwania wiedzy Obserwacja Analiza informacji od pracowników Spotkania z klientami Wywiady (np. telefoniczne) z klientami Gromadzenie danych cyfrowych
4
Praktyczne wykorzystanie pozyskanej wiedzy z Tableau
5
Zbiór fikcyjnych danych sprzedażowych z kilku punktów franczyzowych
Przykładowe dane o klientach Zbiór fikcyjnych danych sprzedażowych z kilku punktów franczyzowych Wszystkie punkty ulokowane są we Wrocławiu w różych galeriach handlowych Nie znamy danych osobowych klienta: jedynie jego wiek, płeć i kod pocztowy
6
Przykładowy zbiór danych
7
Ile kosztuje Tableau? Uporządkuj rosnąco według kosztu w PLN…
Podwójny bilet na FC Barcelona – R. Madryt Nieznajomość potrzeb klientów 1 licencja Tableau Desktop Personal 40h serwisanta IT Średnia miesięczna płaca brutto
8
Pytanie za 100 punktów… Jak nakłonić Klienta, aby:
Sam wprowadził swoje dane Od czasu do czasu informował o swoich potrzebach Częściej kupował Był z tego zadowolony
9
PromocjeMobilne.pl Co potrafi nasza aplikacja?
10
PulpitKontrolny.pl (1/3)
Wyniki kampanii dostępne przez WWW
11
PulpitKontrolny.pl (2/3)
Franczyzobiorca widzi swoje dane na tle innych
12
PulpitKontrolny.pl (3/3)
Porównanie z innymi franczyzobiorcami w formie analizy kwartylowej
13
Podsumowanie Misją QBICO nie jest sprzedaż… Misją QBICO jest pomoc w
Pozyskaniu danych (Promocje Mobilne) Analizie i wizualizacji (Tableau) Udostępnieniu danych wewnątrz franczyzy (PulpitKontrolny.pl)
14
Dziękuję za uwagę! Zapraszam do kontaktu: maciej.kiewra@qbico.pl
15
Pracowaliśmy dla:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.