Pobierz prezentację
1
Dokumentacja papierowa
2
Formy wysyłki dokumentów papierowych
listy, przesyłki na nośniku CD/DVD, paczki.
3
Przesyłki W systemie kancelaryjnym przesyłki z poszczególnych działów powinny być przekazywane do sekretariatu za pokwitowaniem. Przesyłki od gości hotelowych są wysyłane bezpośrednio z recepcji.
4
Przed wysłaniem pracownik sekretariatu sprawdza czy przesyłka z danego działu:
jest podpisana, zawiera datę i miejsce przygotowania, ma niezbędne oznakowanie (zgodne z instrukcją kancelaryjną), zawiera wymagane załączniki.
5
W przypadku działania na zlecenie klienta recepcjonista może jedynie:
przygotować kopertę, zapakować przesyłkę.
6
Adres odbiorcy zawiera:
imię i nazwisko odbiorcy, pełną nazwę firmy, nazwę ulicy wraz z numerem lokalu, kod pocztowy i nazwę miejscowości, nazwę kraju (przy przesyłkach zagranicznych).
7
Zadania do wykonania Porównaj dokumentację papierową z elektroniczną. Wskaż plusy i minusy każdej z nich. Ułóż procedurę, według której pracownik recepcji będzie wysyłał list i paczkę na polecenie gościa.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.