Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie"— Zapis prezentacji:

1 Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
System Działu Nauki Projekty Młodego Badacza Szczecin, 26 maja 2017

2 Agenda Podstawowe informacje o systemie Przygotowywanie nowego wniosku
Opisu projektu Zadania badawcze Budżet projektu Ankieta naukowa wnioskodawcy Akceptacja wniosku Wniosek o kontynuację finansowania projektu Informacje dodatkowe

3 Logowanie do systemu

4 Główne okno systemu Okno nawigacji Główne okno systemu

5 Ukrywanie okna nawigacji

6 Podgląd i edycja (lista)

7 Podgląd i edycja (okno danych szczegółowych)

8 Nowy wniosek Nowy wniosek należy utworzyć wybierając przycisk Nowy (nawigacja: Moje wnioski)

9 Podstawowe informacje o wniosku (1)
Kierownik projektu – pole wypełniane automatyczne Status kierownika projektu – Doktorant/Młody naukowiec Jednostka Kierownik jednostki – wymagany w przypadku Młodego Naukowca Promotor – wymagany w przypadku Doktoranta Kierownik jednostki udostępniającej składniki mienia

10 Podstawowe informacje o wniosku (2)
Dodatkowe pola nie są wymagane do momentu akceptacji wniosku przez kierownika projektu.

11 Wybór jednostki (1) W oknie wniosku należy kliknąć ikonę lupy w polu Jednostka System wyświetli okno Jednostki org. Następnie należy wprowadzić fragment nazwy jednostki i ponownie kliknąć ikonę lupy

12 Wybór jednostki (2) Następnie należy kliknąć wybraną jednostkę
lub zaznaczyć jednostkę oraz kliknąć przycisk OK. Jednostka została wybrana

13 Wybór osoby W oknie wniosku należy kliknąć ikonę lupy
System wyświetli okno Osoby. Następnie należy wprowadzić fragment nazwiska osoby i ponownie kliknąć ikonę lupy Po wyświetleniu osób – użytkownik powinien kliknąć na wybranej osobie.

14 Wniosek roboczy Po zapisaniu nowego wniosku należy wybrać opcję wniosek roboczy.

15 Praca z wnioskiem roboczym
Wniosek roboczy (menu rozwijane) podstawowe informacje o wniosku Opis Projektu (menu rozwijane) – podstawowe informacje o projekcie (streszczenie, cel, materiał i metodyka). Podstawowe piśmiennictwo – lista publikacji Zadania badawcze – lista zadań badawczych w ramach wniosku Wydatki – lista wydatków, które składają się na budżet projektu Ankieta naukowa – informacje o dorobku wnioskodawcy Najważniejsze prace – informacje o najważniejszych pracach oryginalnych wnioskodawcy.

16 Opis projektu – streszczenie (1)

17 Opis projektu – streszczenie (2)
Podgląd wydruku (po zapisaniu)

18 Opis projektu – streszczenie (3)

19 Opis projektu – piśmiennictwo (1)

20 Opis projektu – piśmiennictwo (2)
Maksymalnie 10 pozycji Typ – Artykuł lub monografia

21 Zadania badawcze Długość zadań badawczych określa czas trwania projektu – co jest istotne przy konstruowaniu budżetu. Pełne informacje o zadaniach badawczych powinny być wprowadzone zarówno dla projektów nowych, jak i kontynuowanych.

22 Zadania badawcze – nowe
L.p. Nazwa zadania badawczego Początkowy miesiąc Końcowy miesiąc

23 Zadania badawcze - lista
Przejście do edycji zadania

24 Wydatki Po wprowadzeniu wydatków, system automatycznie wygeneruje budżet projektu

25 Nowy wydatek (1) Rodzaj kosztu projektu należy wybrać z listy dostępnych pozycji budżetowych

26 Nowy wydatek (2) Rok – informacja w którym roku projektu zostanie poniesiony wydatek. Liczba lat jest ustala na podstawie długości zadań badawczych. Wydatki wieloletnie należy wprowadzić dla każdego roku projektu wraz z przewidywaną kwotą.

27 Nowy wydatek (3) System łączy uzasadnienia wg rodzajów kosztów w ramach wszystkich lat. W związku z powyższym, szczegółowe opisy wydatków wieloletnich mogą być wprowadzane tylko raz (w pierwszym roku projektu).

28 Wydatki – budżet projektu

29 Ankieta naukowa wnioskodawcy

30 Ankieta naukowa wnioskodawcy - opis

31 Ankieta naukowa wnioskodawcy najważniejsze publikacje oryginalne
Publikacje muszą znajdować się w bibliografii pracowników w Bibliotece Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego

32 Publikacje (1) W celu wyszukania publikacji należy kliknąć ikonę lupy

33 Publikacje (2) Należy wprowadzić fragment tytułu publikacji lub nazwisko autora i kliknąć lupę. Po wyświetleniu listy publikacji należy kliknąć na wybraną pozycję.

34 Publikacje (3)

35 Akceptacja wniosku przez kierownika projektu
Po akceptacji wniosek przekazywany jest do zatwierdzenia przez kierownika jednostki/promotora, kierownika jednostki udostępniającej mienie oraz kierownika studiów doktoranckich na wydziale (w przypadku doktoranta). Przed akceptacją wniosek jest wstępnie walidowany – weryfikowana jest m.in. długość opisów oraz maksymalna ilość wprowadzonych danych o publikacjach.

36 Wniosek o kontynuacje finansowania projektu (1)
Podstawowe informacje dotyczące wniosku (np. kierownik projektu, temat, numer) wprowadzane są automatycznie. Do systemu należy wprowadzić dane o zadaniach „od początku” projektu. Wydatki powinny być wprowadzone na kolejne („kontynuowane”) lata projektu.

37 Wniosek o kontynuację finansowania projektu (2)

38 Informacje dodatkowe Uzyskanie dostępu do systemu
Pomoc techniczna ( ) Planowane zmiany w systemie Harmonogram


Pobierz ppt "Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie"

Podobne prezentacje


Reklamy Google