Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJustyna Szczepańska Został zmieniony 8 lat temu
2
Od września w naszej szkole realizowany jest program „Szkoła z klasą”.
3
Promuje on mądre i celowe wykorzystanie TIK, czyli technologii informacyjno-komunikacyjnych w codziennej pracy szkolnej.
4
W szkole program realizują: pani dyrektor Bożena Dyrda pani Sylwia Paszek pani Agata Biela pani Teresa Bryniak-Mazur pan Marcin Smuda Koordynatorem działań jest pani Jolanta Cembala.
5
Pani dyrektor wybrała swoje zadanie do realizacji. Było to wdrożenie dziennika elektronicznego do codziennej pracy.
6
Jesienią w czasie debat klasowych opracowano propozycje do szkolnego kodeksu.
7
Odbył się konkurs na stworzenie niecodziennego kodeksu. Powstały kodeksy: śpiocha, ucznia, przedszkolaka, jak przetrwać poniedziałek, zachowania w zoo.
8
Prezentacja stworzonych kodeksów
9
Uczniowie wyrażali swoją opinię dotyczącą wykorzystania TIK w naszej szkole.
10
W grudniu odbyła się szkolna debata, w czasie której ustalono brzmienie Szkolnego Kodeksu wykorzystania TIK w szkole i przyjęto go do realizacji.
11
Uczniowie zapoznają się z klasowymi propozycjami do szkolnego kodeksu
12
Uczniowie głosują za przyjęciem lub odrzuceniem danej propozycji
13
Wspólnie redagujemy zapisy szkolnego kodeksu
14
Uczniowie w formie plakatów i prezentacji multimedialnych zaprezentowali zapisy naszego szkolnego kodeksu.
15
W II semestrze uczniowie pod kierunkiem nauczycieli realizowali różne zadania TIK.
16
Na lekcjach geografii i fizyki odbyły się „lekcje odwrócone”: Amazonia wczoraj, dziś i jutro Czym się różni Arktyka od Antarktyki Europa i jej mieszkańcy – wyznania, języki, sytuacja demograficzna Podsumowanie wiadomości z kinematyki Energia wewnętrzna
17
Uczniowie na podstawie przygotowanych przez nauczycieli materiałów, filmów i wskazówek mieli opanować dany materiał. Zdobytą samodzielnie wiedzę wykorzystywali na lekcji do rozwiązania zadań i problemów.
18
Amazonia wczoraj, dziś i jutro
19
Czym się różni Arktyka od Antarktyki
20
Europa i jej mieszkańcy – wyznania, języki, sytuacja demograficzna
21
„Lekcje odwrócone” na fizyce
22
Na edukacji regionalnej zostało zrealizowane zadanie „Uczymy innych”.
24
Uczennice klasy II b przygotowały i przeprowadziły lekcję dotyczącą zabytków znajdujących się na terenie naszej gminy.
25
Uczniowie realizowali też projekty edukacyjne „Sołectwo Ligota idzie własną drogą” – na edukacji regionalnej oraz „Słynni matematycy od starożytności po współczesność” – na matematyce.
26
Ostatnim działaniem szkoły w ramach programu „Szkoła z klasą” jest Festiwal Projektów, na którym Państwa teraz gościmy.
27
Serdecznie dziękujemy za przybycie i uwagę.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.