Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDagmara Kalinowska Został zmieniony 8 lat temu
1
Katalog nośników prasowych i uniwersalnych w sieci RUCH i punktach partnerskich 26 PAŹDZIERNIK 2016
2
Nośniki prasowe w sieci RUCH
3
3 GABLOTA PRASOWA BOCZNA ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 96 ILOŚĆ PUNKTÓW: 96 ILOŚĆ EGZEMPLARZY CZASOPISMA NA 1 PÓŁCE: 4 sztuki RODZAJ PUNKTÓW: Nowa Bryła
4
4 ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 23 ILOŚĆ PUNKTÓW: 23 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem EKSPOZYTOR 3-POZIOMOWY W WITRYNIE OKIENNEJ
5
5 NOŚNIK PRASOWY „NA DZIEŃ DOBRY” ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 8 ILOŚĆ PUNKTÓW: 8 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
6
6 ZAWIESZKA PRASOWA A4 W WITRYNIE OKIENNEJ ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 844 ILOŚC PUNKTÓW: 760 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem
7
7 LISTWA PROMOCYJNA ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2190 ILOŚC PUNKTÓW: 219 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
8
8 MULTIFACING TYTUŁÓW NA PÓŁCE MULTIFACING PEŁNY ILOŚĆ PUNKTÓW: 82 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem MULTIFACING „50 %” ILOŚĆ PUNKTÓW: 64 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
9
9 MULTIFACING TYTUŁÓW W WITRYNIE – ekspozycja na Dworcu Centralnym w Warszawie(1 z 2) Punkt jest usytuowany w hali Dworca Centralnego, na parterze, przy wyjściu w kierunku Złotych Tarasów
10
10 MULTIFACING TYTUŁÓW W WITRYNIE – ekspozycja na Dworcu Centralnym w Warszawie (2 z 2) ILOŚĆ FACE’ÓW (OKŁADEK): 24
11
11 EKSPOZYCJA DZIENNIKÓW „ZAWSZE POD RĘKĄ” Ekspozycja bezpośrednio przy kasie – dzienniki lub czasopisma. ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 69 ILOŚC PUNKTÓW: 69 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
12
12 EKSPOZYTOR PRASOWY 2-POZIOMOWY ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 211 ILOŚĆ PUNKTÓW: 211 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
13
13 EKSPOZYTOR PRASOWY 4-POZIOMOWY ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 93 ILOŚĆ PUNKTÓW: 93 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
14
14 ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 154 ILOŚĆ PUNKTÓW: 154 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem EKSPOZYTOR PRASOWY NA KASĘ POS
15
15 ZAWIESZKA PRASOWA „NA TOPIE” ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 158 ILOŚĆ PUNKTÓW: 104 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
16
16 STAND 1-POZIOMOWY NA CZASOPISMA ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 81 ILOŚĆ PUNKTÓW: 81 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
17
17 STAND 3–POZIOMOWY NA CZASOPISMA ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 72 ILOŚĆ PUNKTÓW: 72 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
18
18 RAMKA PROMOCYJNA A4 NA STOJAKU KSIĄŻKOWYM ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 42 ILOŚĆ PUNKTÓW: 42 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
19
19 NOŚNIK PRASOWY „POCZYTAJ SOBIE” ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 54 ILOŚĆ PUNKTÓW: 54 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
20
20 WOBBLER W STREFIE PRASOWEJ ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2 szt./ PSD ILOŚĆ PUNKTÓW: 562 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
21
Nośniki uniwersalne w sieci RUCH
22
22 CITYLIGHTY ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 329 ILOŚĆ PUNKTÓW: 240 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące * Nośnik obsługiwany przez firmę zewnętrzną
23
23 OTOKI ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 510 ILOŚĆ PUNKTÓW: 188 ILOŚĆ NOŚNIKÓW NA 1 PUNKCIE: od 1 do 3 (w większości punktów 3) RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące
24
24 NAKLEJKA NA BRYLE KIOSKU ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 230 ILOŚĆ PUNKTÓW: 230 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące (nowe bryły)
25
25 PODŚWIETLANE RAMKI AKRYLOWE ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 244 ILOŚĆ PUNKTÓW: 35 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
26
26 POTYKACZ B2 ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 100 ILOŚĆ PUNKTÓW: 100 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i wolnostojące
27
27 PLAKAT A4 *) 1 x A4 w punktach wolnostojących; 2 x A4 w punktach z wejściem **) w części PSD plakat implementowany jest na bryle ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2339*) ILOŚĆ PUNKTÓW: 1780 **) RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i wolnostojące
28
28 NAKLEJKA 15x15cm na TABLICY ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 5szt/ punkt sprzedaży ILOŚĆ PUNKTÓW: 940 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące
29
29 NAKLEJKA 15x15cm na PARAPECIE ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2 szt./ punkt sprzedaży ILOŚĆ PUNKTÓW: 933 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące
30
30 NAKLEJKA NA PODŁOGĘ 50 x 50 cm *Materiał marketingowy po stronie kontrahenta **Naklejkę podłogowa należy usunąć lub wymienić, nie później niż po 2 miesiącach ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 1 118 ILOŚĆ PUNKTÓW: 559 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
31
ILOŚĆ NOŚNIKÓW: do ustalenia, w zależności od rodzaju i gabarytów standu ILOŚĆ PUNKTÓW: j.w. RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem STAND KARTONOWY * Materiał marketingowy po stronie kontrahenta
32
HANGER/ MOCK UP materiał marketingowy po stronie kontrahenta max. wymiar 1 nośnika -50 x 80 cm ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 326 ILOŚĆ PUNKTÓW: 326 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
33
33 HOSTESSY – prezentacja produktu/ usługi ILOŚĆ PUNKTÓW: 212 RODZAJ PUNKTÓW: saloniki
34
34 SAMPLING * Materiał marketingowy po stronie kontrahenta ILOŚĆ PUNKTÓW: 1780 SAMPLING ULOTEK/ PRÓBEK/ KATALOGÓW: Masowy – do każdego paragonu Precyzyjny – do zakupów określonej kategorii produktów/ usług
35
35 UDZIAŁ W PROMOCJI „HITY MIESIĄCA” WARTOŚĆ CENNIKOWA: Cena do ustalenia ILOŚĆ MODUŁÓW: 3 ZASIĘG PROMOCJI: cała sieć NOŚNIKI DO KOMUNIKACJI PROMOCJI: nowe bryły: plakat B2 lub A4 i wobbler 15 x 15 cm punkty z wejściem: plakat B2 lub A4 i wobbler 15 x 15 cm pozostałe punkty: plakat B2 lub A4 CZAS TRWANIA PROMOCJI: 1 miesiąc
36
36 UDZIAŁ W PROMOCJI „TYLKO W RUCHU” PROMOCJA „TYLKO W RUCHU”: promocja okolicznościowa wynikająca z kalendarza, (np. „Witaj Szkoło” ) lub sezonu (pory roku) WARTOŚĆ: cena do ustalenia ILOŚĆ MODUŁÓW: do ustalenia ZASIĘG PROMOCJI: cała sieć NOŚNIKI DO KOMUNIKACJI PROMOCJI: plakat A4 CZAS TRWANIA PROMOCJI: od 1 do 4 tygodni
37
Program lojalnościowy dla Kontrahentów RUCH
38
38 Funkcjonalność modułu lojalnościowego RUCH Dostępne 2 mechanizmy lojalnościowe przelicznik punktowy (np. 1 PLN = bonus 2 PKT) przelicznik złotówkowy (np. 5 PLN= bonus 0,5 PLN) Naliczanie bonusu (PKT/PLN) personalizowana karta lojalnościowa (karta z kodem kreskowym) Wykorzystanie bonusu (PKT/PLN) wymiana bonusu na dowolne towary w sieci RUCH wymiana bonusu na określone towary (grypy towarowe) w sieci RUCH wymiana bonusu na towary z katalogu nagród Promocje profilowane segmentacja klientów Raportowanie Dostępne wdrożenie programu multipartnerskiego kilku kontrahentów w tym samym czasie możliwość tworzenia koszyka zakupowego możliwość przypisania poziomu bonusu indywidualnie do produktu możliwość przypisania poziomu bonusu w zależności od wielkości zakupów (PLN, sztuki) możliwość wprowadzenia indywidualnego czasu trwania programu dla danego SKU Cieszą mnie… …nie odległe nagrody, a: o codzienne, drobne wyróżnienia, o sympatyczne sytuacje, o umilające typowe czynności dodatki o w świecie, w którym funkcjonuję każdego dnia. …większa wygoda i komfort: o cały dzień, o od poniedziałku do niedzieli, o w mojej okolicy.
39
Nośniki prasowe w punktach partnerskich i wynajmowanych
40
40 PLAKAT, NAKLEJKA W WITRYNIE OKIENNEJ FORMAT PLAKATU – max. A4 FORMAT NAKLEJKI – mieszczący się w formacie A4 – kształt do uzgodnienia ILOŚĆ PUNKTÓW: 4500 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem
41
41 MULTIFACING TYTUŁÓW W REGALE PRASOWYM ILOŚĆ PUNKTÓW: 4500 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem
42
42 WOBBLER W REGALE PRASOWYM ILOŚĆ PUNKTÓW: 4500 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem
43
43 ZAWIESZKA OKIENNA A4 W WITRYNIE OKIENNEJ WARTOŚĆ CENNIKOWA: 40 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚC PUNKTÓW: 320 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem
44
44 STOS NA LADZIE WARTOŚĆ CENNIKOWA: 40 zł/miesiąc ILOŚĆ PUNKTÓW: 4500 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem
45
45 Warunki oferty 1. Dostępność uzależniona od obłożenia nośników w czasie. 2. Po stronie kontrahenta jest dostarczenie materiału marketingowego lub pliku produkcyjnego. 3. Koszty wszelkich opłat, które mogą zostać nałożone na RUCH w związku z umieszczaniem nośników prasowych i uniwersalnych w sieci RUCH, w tym w szczególności opłat w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 24 kwietnia 2015 r, o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu (Dz.U. 2015 poz. 774), w przypadku ich nałożenia ponosi kontrahent.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.