Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKrystian Rudnicki Został zmieniony 8 lat temu
1
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w całodobowym oddziale psychiatrycznym o wzmocnionym zabezpieczeniu dla młodzieży SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu 2013 rok Opracowała mgr Maria Rutkowska
2
Dziękuję pacjentom oraz personelowi Szpitala za udział i zaangażowanie w realizacji procesu badania stopnia satysfakcji z leczenia i pobytu w SP Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu. Pełnomocnik Dyrektora d/s Systemu Zarządzania Jakością
3
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 1 Czy zapoznano Pana z kartą praw i obowiązków pacjenta? A.Tak B.Nie
4
SATYSFAKCJA PACJENTÓW - Pytanie nr 1
5
SATYSFAKCJA PACJENTÓW Pytanie 2 Czy w czasie pobytu Pana w oddziale prawa pacjenta są przestrzegane? A.Tak B.Nie C.Częściowo
6
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 2 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI
7
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 3 Czy został Pan zaznajomiony z rozmieszczeniem poszczególnych pomieszczeń w oddziale? A.Tak B.Nie C.Częściowo
8
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 3 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI
9
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 4 Czy podczas pobytu w oddziale pozyskał Pan informacje na temat ? A) Rozpoznania chorobyTak/Nie B) Leczenia szpitalnego Tak/Nie C) Przyjmowania leków Tak/Nie D) Profilaktyki Tak/Nie
10
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 4 ABCD % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI Warianty odpowiedzi
11
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 5 Czy jest Pan zadowolony z opieki pielęgniarskiej ? A.Tak, zawsze B.Prawie zawsze C.Nigdy
12
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 5 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI
13
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 6 Czy pielęgniarki podczas wykonywania zabiegów nawiązują kontakt z pacjentem? A.TAK a)Tak, poprzez miłą rozmowę b)Tak, odpowiadając na zadane pytania B.NIE
14
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 6 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI Warianty odpowiedzi
15
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 7 Czy lekarze podczas wizyty nawiązują kontakt z pacjentem? A.TAK a)Tak, poprzez zapytanie o samopoczucie; b)Tak, informując o dalszym przebiegu leczenia; c)Tak, inne; B.NIE
16
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 7 TAKNIE % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI Warianty odpowiedzi
17
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 8 Jak personel reaguje na prośby? A.Bardzo szybko B.Na ogół szybko C.Zbyt wolno D.Nie reaguje
18
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 8 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI
19
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 9 Czy jakość posiłków jest zadowalająca? A.Tak B.Nie
20
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 9
21
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 10 Czy według Pana w oddziale w sposób zadowalający Pana są spełnione oczekiwania w zakresie? A)organizacji czasu wolnegoTak/Nie B) Zajęć terapeutycznych Tak/Nie C) zabiegów pielęgniarskich D) zainteresowania lekarza E) pomocy psychologa
22
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 10 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI A BCD E Warianty odpowiedzi
23
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 11 Czy w oddziale miał Pan możliwość? A)oglądania telewizji Tak/Nie B)słuchania radia Tak/Nie C) czytania książek Tak/Nie D) czytania prasy Tak/Nie E) korzystania z telefonu Tak/Nie
24
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 11 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI ABCD E Warianty odpowiedzi
25
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 12 Czy w oddziale są spełnione Pana oczekiwania w zakresie kontaktu z rodziną, bliskimi? A.Tak B.Nie
26
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 12 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI
27
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 13 W czasie pobytu w oddziale opieka medyczna w opinii Pana była? A.Bardzo dobra B.Dostateczna C.Dobra D. Niezadowalająca
28
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 13 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.