Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJanusz Piątkowski Został zmieniony 8 lat temu
1
18.05.2010 18 maja 2010 100 dni WICEPREZYDENT WIESŁAWY ZEWALD KONFERENCJA PRASOWA
2
18.05.2010 Bilans otwarcia OBSZARY NADZOROWANE KULTURAPROMOCJASPORTEDUKACJA
3
18.05.2010 Bilans otwarcia Niedoszacowany budżet: 24,4 mln złotych, w tym na: -Wynagrodzenia nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, -Realizację projektu „Radosna Szkoła” -Stypendia socjalne uczniów -Dotacje na szkoły niepubliczne -Remonty w szkołach i placówkach -Wyposażenie sal lekcyjnych i pomoce dydaktyczne EDUKACJA
4
18.05.2010 Bilans otwarcia Brak kryteriów podziału środków na: -Awarie -Remonty -Inwestycje -Dodatki motywacyjne dla dyrektorów (nie było współpracy z innymi organami odpowiedzialnymi za jakość edukacji) EDUKACJA
5
18.05.2010 Bilans otwarcia Przetargi: -Prowadzenie postępowań bez udziału dyrektorów odpowiedzialnych za placówki EDUKACJA !
6
18.05.2010 Bilans otwarcia Brak zabezpieczonych środków w budżecie (950 000 zł.) na dokończenie inwestycji: „Rozbudowa boiska przy ul.ul. Dębowskiego, Potokowej i Giewont”. Miasto na ww. inwestycję wydało już w latach 2008-2009 kwotę 2 043 096 zł. SPORT
7
18.05.2010 Bilans otwarcia Brak strategii rozwoju sportu Brak planów i działań na budowę hali do gier zespołowych (treningi oraz mecze ligowe zagrożone) Brak opracowanych kryteriów i uzgodnień prawnych na promocję miasta przez sport SPORT
8
18.05.2010 Bilans otwarcia Uznaniowy dobór kadry kierowniczej Np: Pan Dariusz Gałązka był w tym samym czasie: -Dyrektorem MOSIR (cały czas pobierał pensję) -Dyrektorem Atlas Arena (pensja) -Prezesem byłej Spółki ŁKS SPORT
9
18.05.2010 Bilans otwarcia - Brak strategii promocji miasta -Uznaniowy wybór organizatorów imprez - Nieprzejrzyste zasady finansowania wydarzeń, brak dokładnej analizy ich budżetów PROMOCJA
10
18.05.2010 Bilans otwarcia -Do końca marca 2010 nie było przygotowanych i wynegocjowanych umów z organizatorami festiwali (np: Fasion Week, FotoFestiwal) - Nie zabezpieczono interesów miasta w cyklicznych imprezach finansowanych corocznie PROMOCJA
11
18.05.2010 Bilans otwarcia -Brak koordynacji wyjazdów zagranicznych w skali urzędu ( tylko na wyjazdy byłego Prezydenta i jego ekipy w 2009 roku podatnicy wydali ponad 1.000.000 złotych) -Brak analiz celowości i badań efektów wyjazdów „promocyjnych” i tzw. „misji gospodarczych”, mimo zaleceń audytu. PROMOCJA
12
18.05.2010 Bilans otwarcia Brak środków na realizację koncertów orkiestry symfonicznej z Szanghaju oraz Berlina na 2 tygodnie przed planowanym występem. KULTURA
13
18.05.2010 Podjęte działania w 100 dni EDUKACJA Nabór do przedszkoli Działania zapobiegawcze – nowe oddziały i edukacja rodziców (w roku 2009 brak ponad 2000 miejsc w przedszkolach, obecnie 451) Powołanie Rady Eksperckiej praca nad strategią Konkursy na stanowiska dyrektorów
14
18.05.2010 Podjęte działania w 100 dni EDUKACJA Radosna Szkoła Wystąpiliśmy o przesunięcie pieniędzy z rezerwy budżetowej na budowę 37 placów zabaw dla dzieci.
15
18.05.2010 Podjęte działania w 100 dni Przygotowanie przetargu na promocję miasta przez sport Aplikacja do Ministerstwa Sportu o budowę pełnowymiarowego boiska Zakończenie starań o Euro Basket 2011 – Finał Kobiet Aplikacja o organizację Mistrzostw Świata Siatkarzy 2014 SPORT
16
18.05.2010 Podjęte działania w 100 dni Współorganizacja Fashion Week, podpisanie umów Media Travel, FotoFestiwal Zorganizowanie Święta Łodzi Podpisanie porozumień na cykliczne imprezy: Fashion Week, FotoFestiwal PROMOCJA
17
18.05.2010 Podjęte działania w 100 dni Dwa wyjątkowe koncerty kosztowały o połowę mniej niż wynegocjował poprzedni wiceprezydent. KULTURA
18
18.05.2010 Polityka spójności działania PROMOCJA EDUKACJA KULTURA SPORT
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.