Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMartyna Kornelia Szczepaniak Został zmieniony 8 lat temu
1
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor
2
Cel projektu Nasza firma będzie zajmować się wynajmowaniem biurek oraz miejsc biurowych w czterech miastach w Polsce : Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Krakowie. Analizując sytuację na rynku, uznaliśmy że jest to dobry pomysł na własny biznes odpowiadający rosnącemu zapotrzebowaniu na rynku pod względem wynajmu miejsc biurowych szczególnie w „wolnych zawodach”, oraz w małych firmach <=10 osób. 2
3
BMP #1. 3
4
Charakterystyka badanej populacji Firmy i przedsiębiorstwa jednoosobowe i do 10 osób, w szczególności z kanału marketingu, bankowości i finansów => łacznie 10 wywiadów Charakterystyka odpowiedzi (np. rozkład) 70 % firm zainteresowanych wynajęciem powierzchni Wywiady 4
5
5 Jakiej wielkości powierzchniami są Państwo zainteresowani ? 70 % - stanowisko biurowe jednosobowe Na jaki okres czasu ? 80 % bezterminowo Czy poszukują Państwo miejsc na organizację warszatów,szkoleń? 80% zainteresowanych firm Czy słyszeli Państwo o formie wynajmu stanowisk,miejsc biurowych np.w środkach masowego przekazu ? 20% firm tak, 80% brak wiedzy na ten temat
6
Wnioski 6 Pozytywne: Istnieje zainteresowani tego typu usług w celu zmniejszenia kosztów ponoszonych przez firmy (70% badanych) Krótkoterminowe (lub ich brak ) umowy najmu są pożądanym aspektem w naszych rozmowach ankietowych ( 80% badanych) Negatywne, (materiał do pracy): Brak pełnej świadomości Klientów o możliwości wynajęcia miejsc,powierzchni biurowych w 4 miastach tam gdzie mamy lokazlizację biur. Marketing, reklama !!!
7
7 Zamierzamy się skupić na stowrzeniu reklamy, dotarcia do Klienta w jak najtańszy sposób ale z dużą jakościa. Zmieniliśmy też nastawienie częściowe naszego biznesu, nasza firma potrzebuje reklamy dlatego podjeliśmy „wspólprace” w Warszawie,Krakowie, Poznaniu i Gdańsku z „Kółkami, Stawarszeniami Młodych Artystów” cel -> organiazacja wystaw w wekendy, wartość-> reklama, możliwość odwiedzenia naszych biur rozszerzenie oferty naszej do grupy Klientów: lektorów, coachów, tłumaczy, grafików, architektów Jakie były kolejne kroki? Co się zmieniło w nastawieniu?
8
8 Podjeliśmy również decyzje o rozpoczęciu organizacji eventów, cykli warsztatów przeróżnej tematyki, od kontraktów, negocjacji handlowych, przez tworzenie marki cel->pomoc młodym przedsiębiorcom być bardziej atrakcyjnymi na rynku. wartość-> pozyskiwanie nowych Klientów, „Wspólne Tworzenie Wartości” Jakie były kolejne kroki? Co się zmieniło w nastawieniu?
9
9 BMP #2
10
Co należy zrobić w ciągu 3 najbliższych miesiecy? 10 utrzymanie Klientów już pozyskanych (jakość usług) kategoryzacja pozyskiwanych Klientów (sposób pozyskiwania „nowych” Klientów) ustalenie harmonogramu eventów,wystaw wekendowych (sposób zarządzania biznesem) poszukiwanie kolejnych „wydarzeń” ( wystaw, itp) celem powiększenia grona zainteresowanych naszym biznesem („darmowa reklama” vs reklama w mediach) informowanie firm o możliwości wynajmu biurek,stanowisk i powierzchni biurowych (rozwijanie świadomości o takiej formie biznesu i usłudze w czterech miastach)
11
Zespół Zespół: Piotr Jaworski - lider projektu, nawiązanie kontaktów z „Kólkami,Stowarzyszeniami Młodych Artystów” Bartłomiej Kołodziejski – właściciel biur, kontakty z dostawcami sprzętu biurowego, odpowiedzialny za reklame Piotr Kopyra - analiza rynku wynajmu biur, stanowisk biurowych Paweł Podgórski – analiza firm oraganizujących warsztaty oraz szkolenia oraz pozyskiwanie Klientów z tego segmentu Radosław Matrzak – odpowiedzialny za przeprowadzenie wywiadów i ich analize Michał Pindor – odpowiedzialny za przeprowadzenie wywiadów i ich analize
12
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.