Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJakub Jankowski Został zmieniony 8 lat temu
1
„Kompetencje językowe administracji publicznej szansą rozwoju regionu” „Kompetencje językowe pracowników oświaty drogą zawodowego rozwoju i awansu”
2
Spis treści Zasięg i specyfika projektów Zakładane rezultaty Innowacyjność Osiągnięte rezultaty Kwestie kluczowe Wnioski
3
Porównanie projektów Administracja VIII 2005-IX 2006 Szkolenie X 2005-VI 2006 299 osób Wieś 99, miasto 200 23 grupy/13 osób 150 godzin szkolenia 95% przystąpi do TELC 254 osoby uzyskają certyfikaty Oświata VIII 2005-IX 2006 Szkolenie X 2005-VI 2006 299 osób Wieś 100, miasto 205 23 grupy/13 osób 150 godzin szkolenia 95% przystąpi do TELC 254 osoby uzyskają certyfikaty
4
INNOWACYJNOŚĆ system rekrutacji internetowej dostosowanie lokalizacji grup do zgłaszanego zapotrzebowania interaktywne materiały szkoleniowe na stronie internetowej projektu
5
Osiągnięte rezultaty ADMINISTRACJA ludność wiejska 22% Egzamin 274 plan 290 (247) Certyfikaty: A1 - 80,7 % B1+B2 - 100 % OŚWIATA ludność wiejska 37 % Egzamin 280 plan 284 (241) Certyfikaty A1 - 70 % B1+B2 - 89 %
6
KWESTIE KLUCZOWE ZESPÓŁ: Kierownik Menedżer operacyjny Koordynator terenowy Księgowość Obsługa administracyjna Zamówienia publiczne
7
KWESTIE KLUCZOWE KOMUNIKACJA 1. w zespole 2. z lektorami, wynajmującymi 3. promocja projektu - bezpośrednia - medialna (płatna i bezpłatna)
8
KWESTIE KLUCZOWE BENEFICJENCI OSTATECZNI 1. rekrutacja 2. dystrybucja pomocy naukowych 3. frekwencja – usprawiedliwienia 4. motywacja 5. rekrutacja uzupełniająca
9
KWESTIE KLUCZOWE PŁYNNOŚĆ FINANSOWA 1. środki własne 2. wnioski o płatność po rozliczeniu mniej niż 80 % dotacji 3. wnioski o płatność przygotowywane z wyprzedzeniem
10
WNIOSKI nigdy 2 bliźniacze projekty równocześnie wystarczająco duży zespół korzystne stawki wynagrodzeń marginesy czasowe w planowaniu Umiarkowane wskaźniki (czynnik ludzki)
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.