Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy."— Zapis prezentacji:

1

2 Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy w sklepach parnerskich Dystrybucja Wysokiej jakości mięsa i wędliny Stoiska na targach spożywczych Klienci detaliczni, poszukujący Marketingw przystępnych cenach produktów wysokiej jakości Kluczowe zasoby Kanały dystrybucji i komunikacji Masarnia Sklepy partnerskie Chłodnia Sklepy własne Punkty dystrybucyjne Środki transportu struktura kosztówPersonel źródła przychodów Surowce do produkcji Produkcja Utrzymanie i wynajem budynków Dystrybucja Pensje pracowników Wydatki na marketing Transport

3 Hipoteza Czy na rynku jest miejsce dla firmy takiej jak Lepsze Wieprze?

4 Jaką firmą jesteśmy?

5 Jakość Cena Szara strefa Producenci regionalni Firmy rodzinne Wiodący producenci Krakowski Kredens

6 Ankietowane osoby Przedział wiekowy 20-3030-5050-70Suma: Płeć Kobiety3137 Mężczyźni3328 Suma:64515

7 Pytania

8 Gdzie najczęściej kupuje Pan/Pani mięso i wędliny? Supermarket Sklep mięsny Przedział wiekowy 20-3030-5050-70Suma: Płeć Kobiety112 Mężczyźni3216 Suma:4228 Przedział wiekowy 20-3030-5050-70Suma: Płeć Kobiety2125 Mężczyźni112 Suma:2237

9 Czy ma Pan/Pani zaufane miejsce, w którym zwykle kupuje mięso i/lub wędliny? Nie Tak Przedział wiekowy 20-3030-5050-70Suma: Płeć Kobiety11 Mężczyźni224 Suma:3205 Przedział wiekowy 20-3030-5050-70Suma: Płeć Kobiety2136 Mężczyźni1124 Suma:32510

10 Ile byłby Pan/Pani w stanie zapłacić za mięso i/lub wędliny mając świadomość, że są one najwyższej jakości ? Przedział wiekowy 20- 30 30- 50 50- 70 Sum a: Cena Do 304138 30 - 401113 40 - 50112 50+112 Suma:64515

11 Co decyduje, że kupuje Pan/Pan mięsa lub wędliny w wybranym miejscu Wiek 20-3030-5050-70 Pojawiające się odpowiedzi Cenę Jakość Stosunek cena/jakość Odległość z pracy lub domu Jakość Stosunek cena/jakość Odległość z pracy lub domu Jakość obsługi Możliwość płatności kartą Cena Stosunek cena/jakość Promocje Jakość obsługi Odległość z domu

12 Przywiązanie do marki a cena produktu Przywiązanie do marki Cena

13 Klienci docelowi Dobrze sytuowani ludzie między 30 a 50 rokiem życia Gotowi zapłacić 40 i więcej zł za kg produktu Zwracający uwagę jakość kupowanego produktu

14 Rynek lokalny Miasta woj. Mazowieckiego 1.436.100 gospodarstw domowych 1 1) Wg stanu z 31 XII 2008

15

16 Wnioski – BMC#2 Busin ess Mod el Canv as #2 Kluczowe partnerstwa Główne działania Wartość Relacje z klientami Klienci Dostawcy mięsa Produkcja Dystrybucja Marketing Produkty dające gwarancję satysfakcji klienta Zaufanie klienta do naszej marki i produktów Wysokiej jakości mięsa i wędliny Reklamy w sklepach partnerskich Stoiska na targach spożywczych Marketing szeptany Stoiska promocyjne Dobrze sytuowani mieszkańcy miast w wieku 30 – 50 lat przywiązujący uwagę do jakości kupowanych produktów, gotowi zapłacić 40zł i więcej za wędliny i mięsa najwyższej jakości. Kluczowe zasoby Kanały dystrybucji i komunikacji Struktura kosztów Masarnia Chłodnia Punkty dystrybucyjne Środki transportu Personel Sklepy partnerskie Sklepy własne Stoiska promocyjne Surowce do produkcji Utrzymanie i wynajem budynków Pensje pracowników Wydatki na marketing Transport źródła przychodów Produkcja Dystrybucja

17 Plany na najbliższe miesiące Analiza asortymentu konkurencji i stworzenie własnych produktów odpowiadających potrzebom rynku. Projekt marketingowego wizerunku marki. Produkcja i testy. Otwarcie pierwszych sklepów własnych i pozyskanie partnerów handlowych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów przez uświadomienie obecności naszej marki na rynku. Stała kontrola jakości.

18


Pobierz ppt "Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google