Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDominika Kwiecień Został zmieniony 8 lat temu
1
W PRZEDSIĘBIORSTWIE WDROŻENIE SYSTEMU
2
OPIS PRZEDSIĘBIORSTWA - FIRMA Dedra Exim Sp. z o.o. jest polską firmą założoną w 1991 roku, reprezentującą branżę narzędziową. Oferowane przez Dedra Exim produkty (przede wszystkim narzędzia, elektronarzędzia i akcesoria) przeznaczone są zarówno do celów komercyjnych, jak i na użytek gospodarstw domowych. Głównym celem firmy jest dostarczenie klientom nowoczesnych rozwiązań technologicznych o wysokiej jakości i w przystępnej cenie.
3
OPIS PRZEDSIĘBIORSTWA - PRODUKTY Dedra Exim od kilkunastu lat zajmuje się popularyzują na polskim rynku zaawansowanych i innowacyjnych produktów (narzędzi) pod główną marką własną – Dedra. Firma jest również właścicielem dwóch mniejszych marek własnych: Pansam oraz Descon, dostępnych w hurtowniach, sklepach branżowych oraz sieciach handlowych na terenie całego kraju.
4
OPIS PRZEDSIĘBIORSTWA – OBSZAR DZIAŁALNOŚCI Firma dostarcza również towary na rynek europejski m.in. do Niemiec, Słowacji, Turcji, Bułgarii, Czech, Estonii, Węgier, Włoch, Litwy, Łotwy, Mołdawii, Rumunii i Ukrainy. Obecnie przedsiębiorstwo posiada do dyspozycji 10000 m2 powierzchni magazynowej, 8000 miejsc paletowych, zatrudnia 135 pracowników, a także prezentuje bogatą ofertę składającą się z 2500 produktów oraz 6000 części zamiennych. Wart podkreślenia jest fakt, iż 95% oferowanych produktów dostarczana jest do klienta w ciągu 24h.
5
CEL WDROŻENIA - WIZJA Zarząd przedsiębiorstwa postawił na przyspieszenie komunikacji biznesowej w zakresie najważniejszych procesów zachodzących pomiędzy partnerami B2B, takich jak zamówienia, zapytania ofertowe, rozrachunki i informacje o promocjach. Przy ofercie sięgającej prawie 10 tysięcy produktów każde ulepszenie procesów sprzedażowych daje spore oszczędności i wymierne korzyści finansowe.
6
CEL WDROŻENIA - PODEJŚCIE Dedra Exim postanowiła zrealizować powyższe cele poprzez utworzenie nowego kanału komunikacji biznesowej opartego o samoobsługowy portal dla klientów biznesowych i handlowców zintegrowany z istniejącymi rozwiązaniami informatycznymi ERP (system Exact Globe) wykorzystywanymi przez spółkę. Realizacja projektu powierzona została poznańskiej firmie Questy – producentowi systemu Aura Business.
7
CEL WDROŻENIA - ZAŁOŻENIA Najważniejsze założenia przy wdrożeniu systemu Aura Business w firmie Dedra: usprawnienie obsługi klienta biznesowego wzrost sprzedaży hurtowej zminimalizowanie kosztów związanych z ręcznym, nieustandaryzowanym, a często także podwójnym wprowadzaniem informacji do systemów informatycznych.
8
EFEKTY WDROŻENIA Dzięki systemowi Aura przedstawiciele handlowi mogą w każdej chwili przejrzeć historię zakupów realizowanych przez swoich klientów (wraz z cenami, przypisanymi rabatami itp.), a w związku z tym przygotowanie nowej oferty jest łatwiejsze i zajmuje zdecydowanie mniej czasu.
9
EFEKTY WDROŻENIA Handlowcy zatrudnieni w Dedrze mają do dyspozycji wygodne i funkcjonalne narzędzie do komunikacji ze swoimi klientami, nie są zmuszeni do działań administracyjnych tj. przepisywania zamówień, a zamówienia klientów realizowane są znacznie szybciej. System Aura Business pomaga również zapanować nad standaryzacją informacji o produktach, dzięki czemu oferta Dedry jest lepiej wyeksponowana, a wprowadzanie informacji o towarach do sklepu internetowego nie wiąże się z ryzykiem wystąpienia błędów.
10
WDROŻENIE – OPINIA KLIENTA „Jako firma skupiamy się na obsłudze sprzedaży szerokiego wachlarza produktów do Klientów z kanału B2B, w związku z tym szukaliśmy narzędzia usprawniającego pracę i komunikację. Posiadając system ERP Exact, który nie jest popularny w firmach o podobnym profilu działania, mieliśmy duży problem ze znalezieniem dostawcy oprogramowania typu B2B z możliwością integracji baz danych. Pomimo naszych wcześniejszych obaw o możliwość integracji, proces ten przeszedł bezproblemowo, umożliwiając nam korzystanie z nowoczesnych funkcji dostarczanego przez Questy oprogramowania”. Marcin Kruszewski, Kierownik Działu Sprzedaży
11
„Obecnie zarówno nasi przedstawiciele handlowi, jak i Klienci, bardzo aktywnie korzystają z platformy, niwelując różne koszty obsługi zamówień oraz efektywnie podnosząc sprzedaż. Redukcja kosztów wynika z ograniczenia czynności, które dotychczas pracownicy wykonywali podwójnie oraz z wyeliminowania błędów komunikacyjnych. Wzrost sprzedaży jest związany z poprawieniem komunikacji i prezentacji naszej oferty, a także z przyspieszenia realizacji dostaw”. Marcin Kruszewski, Kierownik Działu Sprzedaży WDROŻENIE – OPINIA KLIENTA
12
WDROŻENIE – OPINIA DOSTAWCY „Współpraca z DEDRA EXIM przyniosła nam bardzo wiele satysfakcji. Profesjonale, rzeczowe podejście oraz olbrzymie zaangażowanie członków zespołu projektowego, zaowocowało błyskawicznym uruchomieniem systemu i rozpoczęciem jego użytkowania. Warte podkreślenia jest doskonałe zdefiniowanie głównych problemów biznesowych oraz umiejętne wskazanie rozwiązań. W tej sytuacji nasza rola była banalna - mogliśmy te rozwiązania po prostu dostarczyć”. Łukasz Tadyszak, CEO QUESTY
13
http://aurabusiness.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.