Tytuł prezentacji Dwie linie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2007/2008
Advertisements

Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
Ministerstwo Gospodarki Zmiana systemu promocji gospodarczej Polski.
ul. Portowa 4A Krzyż Wielkopolskim Zespół konsultantów: Michał Kłos
IKEA w Polsce.
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
Gdańsk miastem wolności.
Zajmujemy się sprzedażą odzieży,
ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o..
Możliwości współpracy z niezależnym sprzedawcą energii.
Zagadnienia materiałowo-surowcowe w produkcji mebli w Polsce Maciej Formanowicz, Marek Adamowicz, Tomasz Wiktorski Międzynarodowa konferencja Rynek drewna.
Nowoczesne Contact Center w firmie ubezpieczeniowej
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Katowice r.. Kim jesteśmy? Istniejemy na rynku od 1998 roku, kiedy to Centrum Banku Śląskiego Sp. z o.o. została powołana dla realizacji inwestycji.
Star City Tomaszów Mazowiecki
Podsumowanie działalności, prezentacja wyników finansowych Grupy EM&F w pierwszych III kwartałach 2006 roku oraz dalsze plany rozwoju.
Kim jesteśmy? 30 salonów własnych 30 oddziałów franczyzowych 80 sklepów Majster Plus.
Baltic Wood 10 lat na rynku!
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Baltic Wood 10 lat na rynku!
Nowa inwestycja IGI i SSA Jagiellonia w Białymstoku konferencja prasowa 28 lutego 2008.
SYSTEM FACILITY MEDIA TECHNOLOGY.
Grupa LOTOS S.A. Bezpieczeństwo energetyczne, rynek, rozwój
Twój pomysł na biznes!.
Prezentacja firmy - BI, system analiz i raportów
INFORMACJA O PROJEKCIE Kampania promocyjna produktów wykonanych z bursztynu oraz regionu gdańskiego na rynku arabskim – AMBERIF – Targi Dubaj 2009 Unia.
RZECZYWISTY POZIOM CEN NA RYNKU MIESZKANIOWYM – PROGNOZA 2010.
Oferta wynajmu Lokalu komercyjnego Gdańsk ul. Kołobrzeska 30
Oferta wynajmu Lokalu komercyjnego Gdańsk ul.Targ Drzewny 12/14
Projekt i budowę Wielkiego Meczetu " jednoczy świat " rzemieślników i materiałów z wielu krajów, m.in. z Włoch, Niemiecz, Maroka, Indii, Turcji, Malezji,
Części do komputerów i akcesoria. Menu O firmie Oferta firmyWizytówka firmy Oferta dla stałych klientów.
Gliwice Miasto sukcesu inwestycyjnego
Kształtowanie Przestrzeni Publicznej a Rozwój Miast w Zaawansowanym Okresie Transformacji Gospodarczej Akademia Górniczo -Hutnicza w Krakowie 25 maja 2012.
Kto handluje z kim?.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za 1. kwartał 2015 r.
Pozycja konkurencyjna firmy
ZAKUPY WŚRÓD NASTOLATKÓW. Pieniądze w życiu nastolatków  Średnia kieszonkowego przeznaczonego dla nastolatków nie przekracza 60zł.  Młodzież w wieku.
Rewaloryzacja Salonu Ogrodowego Pałacu Branickich w Białymstoku
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
ŠKODA. Od grudnia 1994 roku Skoda Auto Polska S.A. jest w Polsce oficjalnym przedstawicielem producenta samochodów marki Škoda. Po sukcesie Škody Favorit.
Dominik Landa, Dyrektor Handlowy
Budowanie Sieci współpracy na rzecz promocji Odnawialnych Źródeł Energii – BUS OZE Development of a network of cooperation for the promotion of Renewable.
Od 20 lat wspieramy przedsiębiorczość Polaków i co dalej?
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO CZTERECH KWARTAŁACH 2015 R.
Oferta nieruchomości nierolnych dla inwestycji zagranicznych dr Tomasz Nawrocki Prezes Agencji Nieruchomości Rolnych Warszawa, 28 kwietnia 2011 roku.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za I kwartał 2016 r.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Znaczenie centrów handlowych dla rozwoju rynków lokalnych dr Jan Mikołajczyk Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Prezentacja spółki 2015 r.. 6 oddziałów (Gdańsk, Poznań, Tarnów, Warszawa, Wrocław, Zabrze) 19 zakładów ponad 200 jednostek terenowych 2 Działamy w całej.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
NAJWIĘKSZY PROJEKT DEWELOPERSKI NA GÓRNYM ŚLĄSKU NAJWIĘKSZY PROJEKT DEWELOPERSKI NA GÓRNYM ŚLĄSKU GRUPA KAPITAŁOWA:
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Warszawa ul. Czereśniowa 98 / 334
9.3. Regionalna infrastruktura drogowa Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Galeria Piastova, Gniezno
Program wsparcia eksportu na rynkach niestandardowych – oferta ARR w praktyce
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Ul. Janowska 23 d Kielce Tel NIP REGON
Operator ARP Sp. z o.o. to założona przez państwową Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. spółka, zajmująca się sprzedażą majątku przejętego od restrukturyzowanych.
POWIERZCHNIE HANDLOWE DO WYNAJĘCIA MAJSTER MIĘDZYRZEC PODL.
POWIERZCHNIE HANDLOWE DO WYNAJĘCIA MAJSTER MIĘDZYRZEC PODL.
Majster S.A. POWIERZCHNIE HANDLOWE DO WYNAJĘCIA MAJSTER LEŻAJSK Majster S.A.
Majster S.A. POWIERZCHNIE HANDLOWE DO WYNAJĘCIA MAJSTER JAWORZNO Majster S.A.
Sprzedawaj w Europie! Amazon i eBay od A do Z.
Majster S.A. POWIERZCHNIE HANDLOWE DO WYNAJĘCIA MAJSTER RADOMSKO Majster S.A.
NOWY LOKAL DO WYNAJĘCIA W CENTRUM NOWEGO TARGU
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
Zapis prezentacji:

Tytuł prezentacji Dwie linie Slajd tytułowy – Możemy w nim dodać : - Tytuł prezentacji pisany w dwóch liniach - Autora - Miejsce prezentacji - Datę Autor Nazwa działu firmy Gdańsk, DD.MM.RRRR

5 marek a nr 6 już nadchodzi… NEW BRAND Launch 1Q16

Ponad 3,5 mld PLN sprzedaży w 9M15 1 574 SKLEPÓW -0,2% LFL 3 555 mln PLN SPRZEDAŻ +5,7% 17 KRAJÓW +17% POW. m2 53% MARŻA BRUTTO -16% KOSZTY SG&A / m2 EBIT 267 mln PLN

1 574 sklepy na 3 kontynentach LICZBA SKLEPÓW LPP Stan na 30.09.2015 Liczba sklepów Wzrost r/r GRUPA LPP 1 574 +121 RESERVED 437 +24 Cropp 362 +6 House 311 +9 MOHITO 271 +25 SiNSAY 157 +44 Outlety 36 +13 26 270 19 23 960 10 69 82 55 10 21 10 15 KUWEJT 1 1 KATAR 1 1 1 EGIPT ARABIA SAUDYJSKA 1

Flagship Stuttgart – największy salon w historii LPP NIEMCY: DALSZY ROZWÓJ Sklepy LPP Planowane otwarcia Miasto m2 Otwarcie Akwizgran 2 371 PAŹ 2015 Mannheim 2 423 Essen 1 879 MAR 2016 Hanower 2 635 Ludwigsburg 2 450 CZER 2016 Monachium 3 456 WRZE 2016 Stuttgart – główna ulica miasta, powierzchnia niemal 4 tys.m2, 137 tys. produktów i 80 zatrudnionych osób 10 sklepów o łącznej powierzchni ponad 22 tys. m2 pod koniec września w Niemczech Wydatki inwestycyjne na wszystkie sklepy w Niemczech – 21 mln EUR

Bliski Wschód – pierwsze kroki BLISKI WSCHÓD: SPRZEDAŻ (mln PLN) 4 sklepy franczyzowe w 4 krajach regionu (Egipt, Katar, Kuwejt, Arabia Saudyjska) Wszystkie sklepy zlokalizowane w prestiżowych centrach handlowych Sprzedaż na 1 m2 ponad dwukrotnie wyższa niż Polsce Sprzedaż hurtowa w 3Q15: 5,4 mln PLN, a w 9M15: 14,5 mln PLN

Bliski Wschód – duży potencjał wzrostu Rozwój sieci sprzedaży w regionie i poszerzenie oferty: nowe kraje: Zjednoczone emiraty Arabskie, Liban, Jordania, Oman i Bahrajn nowe marki: MOHITO i SiNSAY Cel: 70 sklepów franczyzowych w 6 lat 30 salonów RESERVED 20 salonów MOHITO 20 salonów SiNSAY Duży potencjał rynku: mimo krótkiej obecności (9 m) średniomiesięczna sprzedaż/ m2 jest 2,5x wyższa niż w Polsce Inna sezonowość niż w Europie BLISKI WSCHÓD: PLANOWANY ROZWÓJ LIBAN JORDANIA KUWEJT ARABIA SAUDYJSKA EGIPT KATAR ZEA EGIPT BAHRAJN OMAN Sklepy LPP Planowane otwarcia

Centrala LPP i Centrum Dystrybucyjne Centrum Dystrybucyjne LPP (Pruszcz Gdański) Najnowocześniejszy tego typu obiekt należący do firmy odzieżowej w regionie, zaplecze logistyczne na kolejnych 5 lat dynamicznego rozwoju LPP Fashion Lab (Gdańsk, Dolne Miasto) Rewitalizacja zabytkowego budynku – inspirujący design i komfortowe warunki pracy

Tallinder – nowa marka na rynku premium v v Ubrania, akcesoria, buty Wysoka jakość wykonania Elegancki wystrój sklepu Strefa relaksu lounge It’s about style Klienci 30 +, ceniący ponadczasową elegancję, minimalizm i wysoką jakość. 70% kolekcji zlecane jest w Europie (Polska, Włochy, Portugala) oraz w Turcji. Możliwość przejrzenia magazynów i albumów o sztuce, designie, modzie oraz architekturze. Naturalne materiały: kamień, skóra i barwione atramentem drewno.

Plany otwarcia salonu w Londynie Wstępna umowa na 1szy flagship w Wielkiej Btrytanii, 252/258 Oxford Street London, obok Zara i H&M, na miejsce obecnie działającego lokalu BHS. Otwarcie sklepu o powierzchni 2 900 m2 planowane jest na 4Q16/1Q17. Czekamy na zgodę właściciela budynku. Powinniśmy ją uzyskać 1Q16/1H16. Umowa na 25 lat i około 675 mln PLN. Długoletnie umowy są typowe dla rynku brytyjskiego. Szukamy dalszych prestiżowych lokalizacji Paryżu, Mediolanie, Wiedniu.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ!