Box 2D + SFML Fizyka w pudełku Marcin Kuligowski.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czyli jak działają nasze mięśnie w stanie nieważkości
Advertisements

Ewidencja Wyposażenia PL+
Siła,praca,moc,energia Opracował:mgr Zenon Kubat Gimnazjum w Opatowie
“Przenoszenie złożeniowych rysunków z Autodesk Inventor’a do Autodesk AutoCAD’a z zachowaniem hierarchii” Pająk Barbara.
Programowanie w środowisku sieciowym
Nowy projekt KYB - QR KOD.
Odkształcenia i zmiany prędkości
Dynamics
Ruch układów złożonych
WIRTUALIZACJA Qemu – emulacja sprzętu Prezentacja systemu w systemie.
Inżynieria Oprogramowania 9. Testowanie oprogramowania
Wykonał: Jarosław Ociepa
Ruch układów złożonych środek masy bryła sztywna ruch obrotowy i toczenie.
Technologia Informacyjna w budownictwie
Cele lekcji: Poznanie poglądów Arystotelesa na ruch ciał i ich spadanie. Poznanie wniosków wynikających z eksperymentów Galileusza. Wykazanie, że spadanie.
Geometria obrazu Wykład 15
Geometria obrazu Wykład 12
Geometria obrazu Wykład 12
Lekcja fizyki Równia pochyła.
Wprowadzenie do programowania w języku Turbo Pascal
Przegląd ważniejszych bibliotek używanych przy projekcie Quall.
trójwymiarowy labirynt z fizyką i przeszkodami
Techniki programowania gier - Fizyka
Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej opartej na systemie masa-sprężyna jako środowiska modelowania rzeczywistości wirtualnej. Projekt systemu Seminarium.
Przegląd zagadnień Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej
Spis treści Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej
Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej opartej na systemie masa-sprężyna jako środowiska modelowania rzeczywistości wirtualnej. Przegląd zagadnień Seminarium.
Modelowanie zorientowane agentowo
Instytut Tele- i Radiotechniczny WARSZAWA
Fizyka-Dynamika klasa 2
Lokalne serwery www Serwer WWW - ang. Web server jest to oprogramowanie zainstalowane na serwerze podłączonym do sieci Internet. Używające technologii.
Tworzenie strony internetowej krok po kroku.
Promotor dr inż. Mariusz Gola Wykonał Rafał Bajno
Farseer Physics Engine. Farseer Physics Engine jest silnikiem fizycznym napisanym dla platformy.NET. Został on zainspirowany przez silnik Box2D znany.
Welcome and Introductions
siła cz.II W części II prezentacji: o sile ciężkości
IBUK Libra WIRTUALNA CZYTELNIA
Architektura współczesnych gier video Adam Sawicki asawicki.infoasawicki.info
Monika Majewska-Dziuba Marcin Czarnota
Dynamika.
Edukacja - dzieci Biblioteka uczestniczy w projekcie „FunEnglish w bibliotece” – bezpłatnie udostępnia komputerowy kurs angielskiego dla dzieci FunEnglish.pl.
Spis treści: Chcę być grafikiem, ale nie mam tabletu… co robić? Mój pierwszy raz; Jak to jest z tym oprogramowaniem i kto ma rację? GDO; Polecane;
180.Jaką prędkość uzyskało spoczywające na poziomej powierzchni ciało o masie m=1kg pod działaniem poziomej siły F=10N po przebyciu odległości s=10m? Brak.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
185.Pociąg o masie M=1000t i drezyna o masie m=100kg jadą po poziomych torach z prędkościami v=10m/s. Jakie drogi przebędą one do chwili zatrzymania się,
Temat: Normy prawne dotyczące rozpowszechniania programów komputerowych, oraz ochrony prawa autorskiego. Podstawowe definicje Systemu.
Podstawy języka skryptów
Czy chcesz utrzymać zdrowie? OBLICZ SWÓJ
Ruch układów złożonych
Platforma .Net.
Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.
Pierwsze kroki w Scratch’u.
Implementacja wzorca MVVM w Prism 5.0
Origami modułowe Origami modułowe.
Box2D Bodies – Fixture. Konstruktor struktury b2BodyDef.
Kolizje (Contacts). Contacts - obiekty stworzone przez Box2D do zarządzania kolizjami (zderzeniami) między dwoma fiksturami( różne fragmenty jednego ciała).
Projekt i implementacja symulatora żaglówki z wykorzystaniem biblioteki DirectX Promotor: dr hab. prof. WWSI Grabowski Michał Dyplomant: Radosław Czebreszuk.
Wykonały: Martyna Gunia & Klaudia Francikiewicz. Wielościan gwiaździsty jest to rodzaj wielościanu zbudowanego z kilku innych wielościanów, o części centralnej.
Machine learning Lecture 6
Geometria obrazu Wykład 13
Wiązania (joints) Malwina Łagód.
Przeglądarka wyników Moldex3D R10 Viewer
597.Tramwaj o masie m=20ton posiada silnik elektryczny o sprawności h=80% przystosowany do napięcia U=500V. W czasie ruchu jednostajnego pod górę o nachyleniu.
PARKIETAŻE PARKIETAŻE PARKIETAŻE.
Symulacje komputerowe
IBUK Libra WIRTUALNA CZYTELNIA
Wprowadzenie do programowania obiektowego
Ewidencja Wyposażenia PL+
Instrukcja wykorzystania oprogramowania „Forms” wchodzącego w skład pakietu usług chmury cyfrowej Office 365.
Zapis prezentacji:

Box 2D + SFML Fizyka w pudełku Marcin Kuligowski

Co to jest Box2D? Silnik fizyki dla gier dwuwymiarowych stworzony przez Erina Catto i udostępniany na licencji zlib. Ogranicza się do symulacji brył sztywnych. Może symulować obiekty zbudowane z wielokątów wypukłych oraz kół. Oprogramowanie umożliwia również symulację grawitacji oraz tarcia.

Łatwy Lekki Działa Darmowy Dlaczego Box2D? Każdy jest w stanie się tego nauczyć. Bierze odpowiedzialność za całą fizykę w grach. Z powodzeniem udźwignie go przeciętny smartfon dostępny za 1 PLN w abonamencie.

Moduły Box2D składa sie z trzech modułów Common Colision Dynamics Common definuje struktury danych oraz zawiera dzielony kod niskiego poziomu Collision zawiera kod i struktury danych do wykrywania kolizji Dynamics definiuje zasady świata fizycznego

Organizacja modułów biblioteki Box2D

Jednostki w Box2D Box2D pracuje na liczbach zmiennoprzecinkowych. Podstawową jednostką masy jest kilogram. Podstawową jednotką długosci jest metr. Box2D uzywa radianów nie stopni. Jeśli chodzi o ciała dynamiczne to Box2D najlepiej działa z obiektami od 0,1 metra do 10 metrów

Podstawowe pojęcia i obiekty w Box2D? world Podstawowe pojęcia i obiekty w Box2D? fixture rigid body continous collision constrain shape joint joint limit

Wczytywanie tekstur i rysowanie sprajtów

Przydatne Linki http://www.sfml-dev.org/ SFML – Dokumentacja + Tutoriale. http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-SFML-2-x-C++/Podstawy/Pierwsza-aplikacja/467 Kurs SFML (Polski) http://box2d.org/ Box2D – Dokumentacja. + Youtube

Czas otworzyć pudełko!