Rozwój motoryzacji i sportów motocyklowych w Polsce nabiera coraz większej dynamiki. Zauważyć można wzrastające zainteresowanie mediów i kibiców wyścigami.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Błażej Matusiak Górskie Samochodowe Mistrzostwa Polski
Advertisements

Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Mistrzostwa Europy w Karate Fudokan
IV Zlot Gwiaździsty Miłośników Zabytkowej Motoryzacji
Internetowa Akademia Biznesu
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Katedra Marketingu Usług
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
Województwo pomorskie –
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Dom Dziennikarza Centrum Prasowe Foksal
W sezonie 2011 firma Bottari Polska Sp. z o.o. łączy siły z jednym z najlepszych zawodników driftingowych w Polsce – Pawłem Trelą. Jeden z najbardziej.
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Oferta sponsorska.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
` PREZENTACJA FIRMY 1.
A&I Firmness. Wizja Pomaganie firmom w rozwijaniu i zdywersyfikowaniu zagranicznych rynków sprzedaży.
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
I Mazurskie Zawody Balonowe o Puchar Prezydenta Ełku r. SPONSOR – PARTNER STRATEGICZNY PARTNER STRATEGICZNY DOSTAWCA GAZU.
Warsaw Diamonds WARSAW’S ONLY WOMEN’S FAST PITCH SOFTBALL TEAM.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Strategia działań Komisja Pojazdów Zabytkowych Okręgu Warszawskiego PZM.
Strategia Promocji.
SWIMMING MASTERS TEAM SZCZECIN 2013 W roku 2013 Stowarzyszenie Swimming Masters Team Szczecin z powodzeniem realizowało postawione sobie cele statutowe,
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
 Chciałbym również zaznaczyć iż w celu propagowania dziedziny sportu jaką jest piłka nożna, daliśmy możliwość brania udziału w zajęciach zmniejszając.
Akademia Piłkarska Korona Kielce
DZIENNIKARSTWO MODOWE
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Wspieramy budowanie marki
ZIMOWY NARODOWY oferta współpracy.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
PARTNER grup młodzieżowych WKS Śląsk Wrocław Oferta współpracy jako.
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
Dzień dobry, Cieszymy się, że wybrali Państwo nasz portal internetowy EKO, OZE ekoenergia.pl Zespół “Ecoeurope.eu” Sp. z o.o. Wita Państwa serdecznie w.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
Mistrzostwa Polski Rady Przyjaciół Szachów( )
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
Opracował: Dawid Sikora. Leszek Kuzaj - Urodzony 16 maja 1968 roku w Krakowie. - Debiutował w 1988 roku w Rajdzie Elmot, jadąc Fiatem 126p. - Rajdowy.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
FIVB MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE SIATKOWEJ MĘŻCZYZN POLSKA 2014 PODSUMOWANIE.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Teresa Białecka – Krawczyk Dyrektor Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy UMŁ Sztab Piotrkowska Łódź, r. SPOSÓB ZARZADZANIA ULICĄ PIOTRKOWSKĄ.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w 2011 r. Joanna Jarzębowska Project Manager ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. Al. Grunwaldzka 472 D (Olivia Six) Gdańsk tel.: faks:
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Osiągniecia wędkarskie
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
Firma Bit&Bajt została założona w listopadzie 2014 roku.
Zapis prezentacji:

Rozwój motoryzacji i sportów motocyklowych w Polsce nabiera coraz większej dynamiki. Zauważyć można wzrastające zainteresowanie mediów i kibiców wyścigami motocyklowymi. W tak sprzyjających warunkach, postanowiliśmy przystąpić do realizacji długoterminowego planu, utworzenia najbardziej profesjonalnego polskiego teamu wyścigowego. Docelowo reprezentował będzie nasz kraj w jednej z najbardziej prestiżowych serii wyścigowych: WORLD SUPERBIKE CHAMPIONSCHIP (WSBK). ZAPRASZAMY PAŃSTWA DO ZAPOZNANIA SIĘ Z OFERTĄ ORAZ DO WZIĘCIA CZYNNEGO UDZIAŁU W PROJEKCIE, ZOSTAJĄC WŁAŚCICIELEM- SPONSOREM PROFESJONALNEGO POLSKIEGO TEAMU WYŚCIGOWEGO.

Nasycenie polskiego rynku tradycyjnymi formami reklamy sprawia, iż wiele firm sięga po bardziej skuteczne i wyrafinowane formy marketingu. Wiele przedsiębiorstw zauważyło, iż sponsoring sportów motorowych jest bardzo interesującą i perspektywiczną formą promocji marki i produktów. Obok marek związanych z branżą motocyklową wśród instytucji sponsorujących zawodników możemy zauważyć: Torn, Dialog, Xerox, Oki, Wólczanka, Creativ, Puma, Mokate, GniotPol, Henkel, Rafineria Jedlicze, E-hobby, Man, Fiat i wiele innych. W sezonie 2008 po raz pierwszy zostaną rozegrane w Polsce Mistrzostwa Europy UEM. W najbliższym sezonie Telewizja Polska S.A. zapowiedziała czynny udział w wyścigach poprzez teletransmisje z zawodów. W najbliższym czasie, obaj nasi zawodnicy wystartują w całym cyklu Motocyklowych Mistrzostw Polski (w najbardziej prestiżowych klasach: Sławomir Grausam – Superbike, Daniel Mańkowski – Superstock 1000) oraz w Mistrzostwach Europy Alpe Adria Cup i Mistrzostwach Europy UEM. Sezon 2008 i 2009 będzie sezonem przygotowań do planowanych startów jednego z naszych zawodników w WORLD SUPERBIKE CHAMPIONSCHIP (WSBK) Bazując na doświadczeniu jakie zdobyliśmy dotychczas jesteśmy w stanie wprowadzić Państwa markę i wypromować ją wśród miłośników sportów motorowych których w Polsce przybywa z dnia na dzień.

Członek Motocyklowej Kadry Narodowej. Sezon 2007 zakończył na 4 miejscu. Swoją przygodę z wyścigami zaczął od klasy NSR 125 w 1999 roku. W kolejnym sezonie jeździł w klasie amatorskiej na motocyklu Kawasaki ZX7R, w ogólnej klasyfikacji zajął 4 miejsce. Od 2001 roku zaczęły pojawiać się tytuły: 2001 II V-ce Mistrz Polski w klasie Superbike na Kawasaki ZX7R 2002 I V-ce Mistrz Polski w klasie Superbike na Kawasaki ZX7RR 2003 I V-ce Mistrz Polski w klasie Superbike na Kawasaki ZX7RR miejsce w klasie Stocksport na motocyklu Kawasaki ZX10R miejsce w klasie Superbike na motocyklu Kawasaki ZX10R 2006 V-ce Mistrz Polski w klasie Superbike na Yamaha R miejsce w klasie Superbike na motocyklu Kawasaki ZX letni zawodnik z Łodzi, z bogatą karierą wyścigową, jest jednym z najlepszych i najbardziej doświadczonych kierowców wyścigowych w Polsce.

Bardzo dobrze zapowiadający się debiutant, dynamicznie podnoszony swoje umiejętności. Pierwszy sezon w wyścigach motocyklowych to 2007 rok. Mimo braku doświadczenia zakończył go na 12 pozycji z 55 sklasyfikowanych zawodników. Poza wyścigami, znany na rynkach finansowych jako zwycięzca elitarnego konkursu Vip Trader XTB. Wygrał, osiągając niewiarygodną stopę zwrotu z inwestycji, bliską 5000% w zaledwie 40 dni.

PANSTWA KORZYSCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE: Korzyści płynące z budowy wizerunku marek przy wykorzystaniu sportów motorowych i korzyści wzięcia udziału w naszym projekcie to między innymi:  dotarcie do dużej rzeszy potencjalnych klientów (lubiących ryzyko, dynamicznych, pokazujących swój indywidualizm) z przekazem dużo bardziej przyswajalnym niż tradycyjna reklama;  możliwość wykorzystania wizerunku teamu w Państwa akcjach promocyjnych, imprezach itd.;  prezentacja Państwa marki na targach motocyklowych (odwiedzanych przez kilkaset tysięcy osób);  widoczny wizerunek teamu podczas relacji z każdych wyścigów w mediach takich jak: TVP, TVN TURBO, RMFFM, RADIOSTACJA, PRASA BRANŻOWA I PRASA LOKALNA (Motocykl, Świat Motocykli, Auto Motor i Sport, Gazeta Olsztyńska, Dziennik Łódzki i inne), PORTALE INTERNETOWE: scigacz.pl, motogp.pl, fastbiker.pl, wp.pl, onet.pl i inne;  możliwość zorganizowania imprezy wyścigowej na torze z udziałem członków zespołu i innych czołowych zawodników Mistrzostw Polski oraz ważnych klientów i gości naszych sponsorów;  logo sponsora (czyli Państwa firmy) na: - motocyklach i kombinezonach, - samochodach stanowiących zaplecze techniczne teamu, - namiotach w parku maszyn, gadżetach sprzedawanych przez team: koszulki, smycze, czapeczki, kubki, - banerach rozmieszczonych na nitce torów wyścigowych;  reklamy prasowe i artykuły sponsorowane w magazynach branżowych, prasie lokalnej i innych mediach;  sesje zdjęciowe których efekty otrzymają Państwo w postaci gotowych materiałów do wykorzystania w dowolnych działaniach marketingowych;  reklama na stronie HONDY (mającej do wejść miesięcznie). PAŃSTWO TEŻ MOGĄ MIEĆ W TYM SWÓJ UDZIAŁ JAKO SPONSOR STRATEGICZNY LUB SPONSOR WSPIERAJĄCY

Daniel Mańkowski Tel. Kom.: team manager Fax: (089)