Projekt z zakresu profilaktyki. Uczniowie klasy IIA Kamil Gwara Daniel Cichaczewski Konrad Gutowski Projekt wykonany pod opieką pedagoga Magdaleny Durki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kiedy, jak i dlaczego komputer uzależnia?
Advertisements

Kim jest uczeń uzdolniony i jak wspierać jego rozwój?
Zakupy.
Granty rozwojowe dla szkół -
Efekty wsparcia udzielonego w latach w ramach działania 2.2 ZPORR w województwie podkarpackim Jowita Siemińska Oddział Nauki Departament Edukacji.
KOMPUTER Narzędzie, które mnie kształci i rozwija
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Ankieta na temat Psa i Schroniska.
Projekt edukacyjny Spędzanie czasu wolnego przez młodzież z terenu miasta i gminy Wadowice.
ZAJĘCIA POZALEKCYJNE 2005 ANKIETA. WYDZIAŁ EDUKACJI URZĘDU MIEJSKIEGO W KOSZALINIE STYCZEŃ 2006.
Jaki jest wpływ palenia papierosów na zdrowie człowieka ?
,,Pasje gimnazjalistów”
Gry komputerowe Dla kogo i po co ?.
Gry komputerowe Zabawa czy zagrożenie.
„Zainteresowania naszych rówieśników”.
Ankieta była anonimowa i objęła 80 Rodziców
EWALUACJA 2012/2013 BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Gry komputerowe – rozwijają czy uzależniają?
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU LUTY 2009
Z życia gimnazjalisty…
DZIAŁALNOŚĆ PROFILAKTYCZNA SZKOŁY
Kodeks 2.0 „Szkoła z klasą 2.0” ma na celu wprowadzenie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych w edukacji.
Wyniki ankiety dotyczącej postaw młodzieży Gimnazjum nr 2 w Rumi wobec środków uzależniających przeprowadzonej w październiku 2007 Szkoła Promująca.
Wyniki ankiety dotyczącej postaw młodzieży wobec środków uzależniających przeprowadzonej w marcu 2006 roku wśród społeczności naszej szkoły   Liczba.
BEZPIECZNA SZKOŁA Profilaktyka jako element przeciwdziałania negatywnym zjawiskom wśród dzieci i młodzieży.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
„Zbieranie i opracowywanie danych statystycznych”
młodzieży gimnazjalnej
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Gry komputerowe rozwijają czy uzależniają?.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Dostępność Internetu a wyniki egzaminów próbnych Dr Jacek Stańdo Politechnika Łódzka.
KOMPUTER PRZYJACIEL CZY WRÓG ??.
Autorzy: Marcel Gómułka & Piotr Kwiecień
Szymon Błaszczyński Sebastian Mączka. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodzieży z Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w.
Czy wiesz co jesz? projekt edukacyjny zrealizowany przez:
Ginące zawody Szamotuły 2013.
Kim ja jestem? Kaitek666. Kim ja jestem? Jestem u ż ytkownikiem internetowym, ale szczerze mówi ą c nie jestem botem tylko normalnym człowiekiem. Tak.
PROJEKT EDUKACYJNY „Co można zrobić i w jaki sposób zachęcić uczniów do czynnego uprawiania sportu?”
KSMKSM. KSM? A co to takiego??? Katolickie Stowarzyszenie M ł odzie ż y (KSM) jest stowarzyszeniem ko ś cielnym, zrzeszaj ą cym m ł odych katolików ś.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
U ZALEŻNIENIA OD KOMPUTERA I INTERNETU ( WYNIKI BADANIA ANKIETOWEGO ) Tomasz Dziura Piotr Kosczielny Axel Szymanek.
Czy gry komputerowe szkodzą naszym dzieciom?
Projekt edukacyjny „Czytanie jest trendy”
Diagnoza problemów uzależnień od środków psychoaktywnych Opracowanie: Anna Zdancewicz.
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
PODSUMOWANIE ANKIETY O „ZAINTERESOWANIACH KOMPUTEROWYCH”
Projekt finansowany z Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych, będącego w dyspozycji Ministerstwa Zdrowia.
Spędzanie CZASU WOLNEGO
Koło miłośników gier komputerowych sem. I. 2015/2016 R. Stefańczyk.
Analiza wyników ankiety na temat Internetu Opracowali D.Gliniak i B.Prus Zespół Szkół Budowlanych im. Generała Józefa Bema we Wrocławiu.
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Uzależnienie od komputera, telewizji i komórki.. Prezentacja przygotowana przez klasę V c z wychowawczynią.
Terra Community and Ethics for the future Projekt Unii Europejskiej w którym udział bierze nasza szkoła. Projekt jest skierowany dla uczniów klas gimnazjum.
Bezpieczeństwo w sieci – wyniki badań
„Uzależnienie od gier komputerowych i Internetu”
INTERNET TO NIE TYLKO GRY
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Przeciwdziałanie narkomanii
Prezentacja Zespołu Wychowawczego
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
ZESPÓŁ DS. PROMOCJI ZDROWIA
których rodzice nie powinni
O nas Jesteśmy grupą młodych, ambitnych uczniów chcących pokazać wykorzystanie nowoczesnych technologii w życiu codziennym oraz do celów edukacyjnych.
Zapis prezentacji:

Projekt z zakresu profilaktyki. Uczniowie klasy IIA Kamil Gwara Daniel Cichaczewski Konrad Gutowski Projekt wykonany pod opieką pedagoga Magdaleny Durki. Dane uzyskane na podstawie badania ankietowego wśród 50 uczniów zagrożonych uzależnieniem od gier. Projekt wykonaliśmy, aby uzyskać odpowiedzi na następujące pytania: Uzależnienie od gier komputerowych (video)

W jakie gry komputerowe najczęściej grają gimnazjaliści?

Spostrzeżenia i wnioski 1. Najbardziej popularne gry wśród ankietowanej młodzieży to : Need for Speed, League of Legends, The Sims 3, Metin 2, GTA 2. Zazwyczaj młodzież gra od 5 do 10 godzin w tygodniu. Są jednak uczniowie, którzy grają więcej niż 70 godzin w tygodniu % badanych przyznało się, że zdarza im się nie przyjść do szkoły z powodu gry/gier komputerowych. 4. Rodzaje gier w jakie najczęściej gra młodzież to: Strategiczne, MMO-RPG, RPG (RPG- Gry akcji, MMO-RPG-Gry akcji przez internet). Gry edukacyjne nie cieszą się popularnością (3%). 5. Najczęściej młodzież gra z nudów, dla przyjemności, ale są uczniowie szukający ucieczki od problemów bądź podnoszą swoją samoocenę.