California Cooperative Bank Jakub Bielecki. California Cooperative Bank Plan prezentacji  1. Przedstawienie problemu  2. Założenia modelu  3. Wyniki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Advertisements

Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Wyobraź sobie, że pracujesz w jednej z największych i najbardziej szanowanych firm na świecie, zatrudniającej ponad 300,000 osób w ponad 100 krajach. W.
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Raporty.
Symulacja zdarzeniowa i procesowa
Dr inż. Bożena Mielczarek
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
Dr inż. Bożena Mielczarek
Budowa i użytkowanie biurowca
ANALITYCZNE MODELE SYSTEMÓW KOLEJKOWYCH
Wprowadzenie do symulacji. Zaczynamy Naciśnij przycisk OK, by rozpocząć grę
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
Budowanie wizerunku pracodawcy – trzy perspektywy
Inżynieria Oprogramowania
Metody Symulacyjne w Telekomunikacji (MEST) Wykład 4: Generowanie zdarzeń  Dr inż. Halina Tarasiuk p. 337, tnt.tele.pw.edu.pl.
Statystyka szkolna wskaźniki efektywności nauczania
Budowa i ocena efektywności programu automatyzującego wybrane metody analizy technicznej walorów WGPW. Autor referatu: Andrzej Korpysz
Struktura egzaminu zawodowego
opis projektu jednym zdaniem
Dr inż. Bożena Mielczarek
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
Wprowadzenie do Areny, cz.2 Model punktu ksero.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny, cz.2 Model punktu ksero.
Ćwiczenia 3: System kolejkowy
WPŁATY I WYPŁATY GOTÓWKOWE Wykonały: Ewelina Kaszowska
Prezentacja usługi Przelewów Masowych dla
Projekt przygotowali Norbert Perzak Piotr Wiewiórka
Gwarancja Kontraktowa
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
Przedstawienie nowego produktu
Systemy kolejkowe - twierdzenie Little’a
Systemy kolejkowe.
Pod kierownictwem dr hab. inż. Piotra Zaskórskiego prof. WWSI
Symulacja dyskretna Dr inż. Bożena Mielczarek. Model podstawowy (Książka rozdz.8.2) Zadanie: Wyroby wprowadzane są na halę produkcyjną zgodnie z rozkładem.
Symulacja dyskretna Dr inż. Bożena Mielczarek. Model nr 2. (Książka rozdz.8.3, str )  Wyroby napływają w tempie opisanym rozkładem wykładniczym.
Autor: Franciszek Sobiecki Promotor: Dr inż. Andrzej Szuwarzyński
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny Model punktu ksero.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Ryzy papieru.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny, cz.2 Model punktu ksero.
Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Warszawie
Literatura Dr Agnieszka Systemy masowej obsługi 7 Koronacki J.,.
Centrum Narciarskie „Lyžařskě Vleky” w Peči pod Chopkěm Przemysław Antoniak Artur Pieniądz.
Dr inż. Bożena Mielczarek
Symulacje w arkuszu kalkulacyjnym Excel1 1 czerwca 2004 PRYWATNE POGOTOWIE w WARSZAWIE Małgorzata Nosko Wojciech Wosik.
Cafe D. Pownd. Cafe D. Pownd:  Stołówka studencka  Dla 550 studentów The National Academy of Liberal Arts  Otwarta 7:00-19:00 w dni powszednie, zamknięta.
City Assistance Małgorzata Baranowska Przemysław Zaborowski.
Zarządzanie heterogenicznym środowiskiem IT w sektorze bankowym Krzysztof Rączkiewicz 2014.
MACHINE REPAIR Symulacja z arkuszem kalkulacyjnym Magdalena Gołowicz Agnieszka Paluch.
Wycena opcji Barbara Załęska. Emery Bowlander Ekscentryczny, bardzo bogaty, wymagający inwestor prognozuje wzrost wartości akcji jest zainteresowany kupnem.
Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Paweł Czesak Łukasz Mrowicki Zaspokoić popyt.
Tytuł pracy - rodzaj pracy Imię i Nazwisko dyplomanta promotor - ……
Zdefiniować problem Jaki jest problem? Jakie są główne założenia? Jak chcesz śledzić przebieg funkcjonowania projektu ? metody ewaluacji Budżet Jakie źródła.
Specjalność: Menedżer Bankowy Katedra Bankowości i Rynków Finansowych Katowice,
POMIAR PROCESÓW – GWARANCJA SZYBKIEGO PODNIESIENIA EFEKTYWNOŚCI
Telekomunikacja Bezprzewodowa (ćwiczenia - zajęcia 10,11)
Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.
Ustalenie polityki cenowej - przykład
E-commerce w obszarach miejskich - problemy i wyzwania dostaw na Allegro.pl Jakub Kaczmarski
Zgłoszenie do konkursu
BUDŻETOWANIE Biuletyn Obsługi Klienta czas zacząć… BOK
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Rola i istota doradcy restrukturyzacyjnego
REKRUTACJA DO KLASY I SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Specjalność: Menedżer Bankowy
Zapis prezentacji:

California Cooperative Bank Jakub Bielecki

California Cooperative Bank Plan prezentacji  1. Przedstawienie problemu  2. Założenia modelu  3. Wyniki symulacji  4. Analiza wrażliwości  5. Wnioski

California Cooperative Bank Opis problemu  Bank chce stawić czoła standardom osiągniętym przez konkurencję,  W tym celu musi on skrócić czas oczekiwania klientów na obsługę.

California Cooperative Bank Opis problemu Tworzenie się kolejek:

California Cooperative Bank Opis problemu  Ile okienek kasowych i stanowisk menedżerskich powinno być dostępnych by Bank Kalifornijski sprostał wyzwaniu rzuconemu przez konkurencję?

California Cooperative Bank Założenia modelu  Założenia dotyczące rozkładów czasu obsługi oraz rozkładu odstępów między zgłoszeniami klientów sformułowano na podstawie obserwacji pracowników.

California Cooperative Bank Założenia modelu Ponadto przyjęto, iż: Ponadto przyjęto, iż:  klienci, którzy przybyli do banku przed jego zamknięciem zostaną obsłużeni nawet jeśli przedłuży to pracę kasy ponad 8 godzin  jeśli w chwili przybycia klienta więcej niż jedna kasa jest wolna, wybiera on tę, która dłużej pozostaje „bezczynna”

California Cooperative Bank Wyniki symulacji  Dla ośmiu okienek kasowych średni czas oczekiwania klienta wyniósł 57 sekund!!! 73 % klientów czekało krócej niż półtorej minuty.  Trzy stanowiska menedżerskie gwarantują średni czas oczekiwania na poziomie półtorej minuty, zaś 86 % klientów czeka krócej niż 5 minut.

California Cooperative Bank Analiza wrażliwości 5 kas 6 kas 7 kas 8 kas 9 kas średni czas odch. stand krócej niż 90 sekund 2 % 8 % 24 % 73 % 94 % Okienka kasowe

California Cooperative Bank Analiza wrażliwości  Podjęto próbę zwiększenia efektywności pracy menedżerów poprzez wprowadzenie tzw. kasy szybkiej obsługi. Stanowiska menedżerskie

California Cooperative Bank Wnioski  Bank Kalifornijski powinien dysponować ośmioma okienkami kasowymi oraz trzema stanowiskami menedżerskimi jeśli zamierza sprostać wyzwaniom rzuconym przez konkurencję.