Od 20 lat wspieramy przedsiębiorczość Polaków i co dalej?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Biznes na Pomorzu Zachodnim – zarabiamy czy pomagamy? Anna Kornacka.
Advertisements

RAPORT.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Strategia rozwoju Spółki Jutrzenka SA w dobie globalizacji gospodarki
Warszawa - Berlin - Wiedeń – Barcelona Sp. z o. o
Wizja bezpieczeństwa w/g Microsoft Andrzej Zaremba Security Program Manager Microsoft Corporation.
Przedsiębiorcy i rozwój
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Ul. Juliana Tuwima 9 Turek Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Nieruchomości na świecie Joanna Czekaj Marketing Specialist.
Copyright 2007 Prestin.pl Pierwsze kroki w rozwoju własnej firmy Copyright © 2008 Prestin.pl Wszelkie prawa kopiowania i rozpowszechniania bez zezwolenia.
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW
KATEDRA EKONOMII Obszary badawcze Przykładowe tematy prac dyplomowych
WARUNKI PRACY I RESPEKTOWANIE PRAW PRACOWNICZYCH KOBIET ZATRUDNIONYCH W SKLEPACH WIELKOPOWIERZCHNIOWYCH W OBLICZU KRYZYSU EKONOMICZNEGO Magdalena Chustecka.
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
NEO24.PL „Wąskie gardła” komunikacyjne w kolejnych etapach rozwoju przedsięwzięcia e-commerce.
Doradztwo marketingowe dla właścicieli firm i zarządów
POLSKA IZBA HANDLU Bruksela, 27 LUTEGO 2013
SPOTKANIE WARSZTATOWE
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
Kim jesteśmy? 30 salonów własnych 30 oddziałów franczyzowych 80 sklepów Majster Plus.
Zarządzanie kredytami i należnościami Praktyka zarządzania kredytami w transakcjach transgranicznych w UE.
Sp. z o.o. w Toruniu Jesteśmy firmą od 20 lat działająca na rynku IT Posiadamy System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Popytowe podejście do innowacji Willem Kruidhof 2011.
Okładka ze zdjęciem (bez wyznaczonych bocznych marginesów).
Twój pomysł na biznes!.
Program ramowy na rzecz Konkurencyjności i Innowacji (ang. Competitiveness and Innovation Framework Programme - CIP) ma na celu promowanie konkurencyjności.
EXCELLENCE S.A. PREZENTACJA 2013.
ResiPlus® idealne oprogramowanie dla sektora opieki.
* Zostań niezależnym przedsiębiorcą Zaproszenie do współpracy * Zdobądź niezależność finansową * Zabezpiecz przyszłość swojej rodziny.
Warszawa, r. Nowa strategia rozwoju Grupy E NERGA na lata
KS Business Solutions Myślenice, KS Business Solutions – informacja o firmie. Założona w 2011 roku firma KSBS jest autorską inicjatywą osób.
DYSTRYBUCJA TWARDOWSKI Lidzbark Wielki Łęck 81a
Krzyś i Mama PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
call center to nie tylko infolinia
SYGNITY + 24 LATA WSPIERAMY BIZNES NASZYCH KLIENTÓW + 20 LAT NA GPW ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW SPECJALISTÓW.
Supermarkety i dyskonty
Modele zarządzania jakością
YULO PIZZA VI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. SŁOWACKIEGO W KIELCACH.
Handel w polskiej polityce przemysłowej DR M A FALIŃSKI.
Jak konkurować na rynkach zagranicznych Konkurs Emerging Market Champions Cytowanie bez ograniczeń pod warunkiem podania źródła: „Jak konkurować na rynkach.
VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2015
Magazyn energii: technologie, rynek
SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH
SLAJD 1 SLAJD 2 Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU.
Tytuł prezentacji Dwie linie
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW RESTAURACJI opracowanie: Marcin Mordal
Raport o sytuacji mikro i małych firm – poprawa nastrojów polskich przedsiębiorców Warszawa, 4 lutego 2015.
Problemy zrównoważonego rozwoju różnych formatów handlu w Polsce Autor: dr Urszula Kłosiewicz-Górecka, prof. IBRKK PRZEDSIĘBIORSTWA SEKTORA HANDLU I USŁUG.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Prezentacja spółki 2015 r.. 6 oddziałów (Gdańsk, Poznań, Tarnów, Warszawa, Wrocław, Zabrze) 19 zakładów ponad 200 jednostek terenowych 2 Działamy w całej.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Nr ewidencyjny: Opiekun: mgr Teresa Wójcicka VI Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego W Kielcach.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Sprzedaż bezpośrednia jako instytucja handlu Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof.UEK.
Istota informacji w e - handlu Tomek Marszał Wsinf 2016.
Created by BM|DESIGN|ER QUANTIC MEDIA default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Google Partnerzy RTB Partnerzy SEO Copywriterzy Graficy Partnerzy z sieci.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Global Ordering System - GOS
F&S Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo Technikum nr 2
Mikrofirmy w systemach franchisingowych: Uwarunkowania rozwoju
PRZEPŁYW WIERZYTELNOŚCI FIZYCZNY PRZEPŁYW ENERGII
Komentarz do zmian na polskim rynku dystrybucyjnym.
YULO PIZZA VI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. SŁOWACKIEGO W KIELCACH
Istota informacji w e - handlu
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
Zapis prezentacji:

Od 20 lat wspieramy przedsiębiorczość Polaków i co dalej?

Od 20 lat konsekwentnie wdrażamy naszą strategię Jesteśmy obecni we wszystkich segmentach rynku hurtowego Struktura sprzedaży Grupy Eurocash (2014)

Od 20 lat konsekwentnie wdrażamy naszą strategię Rozwinęliśmy różnorodne modele franczyzowe 50% wszystkich sklepów franczyzowych sklepów 15% wszystkich sklepów detalicznych w Polsce

Od 20 lat konsekwentnie wdrażamy naszą strategię Nikt nie zainwestował tak dużo w to, co wierzy MHC 2,5 mld zł Firma Rogala

Tworzymy nową generację przedsiębiorców Kompleksowy program szkoleń Badanie Tajemniczy Klient Systemy motywacyjne

Małe sklepy to odpowiedź na potrzeby konsumentów BLISKOŚĆ OSZCZĘDNOŚĆ CZASU JAKOŚĆ RÓŻNORODNOŚĆ NOWY HANDEL SPOŻYWCZY PRZYNALEŻNOŚĆ

Rozwijamy się razem z naszymi klientami… … mimo niesprzyjających warunków!

Nie koniec przeszkód… Hipermarket = 250m 2 ?

Inwestujemy dziś w przyszłość naszych partnerów

Co dalej? To samo co przez ostatnie 20 lat! Wspieramy przedsiębiorczość naszych partnerów