Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
niemiecki z ekonomią w tle
Advertisements

Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Najlepsze miejsce do kupowania funduszy inwestycyjnych
Mazowiecki Bank Regionalny SA robi to jednak lepiej.
PREZES ZARZĄDU MR BANKU S.A.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
PROGRAM EUROPEJSKI PKO Banku Polskiego
Wprowadzenie do symulacji. Zaczynamy Naciśnij przycisk OK, by rozpocząć grę
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
Seminarium Bank w komórce Warszawa 16 lipca 2002.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
FM Banku SA i Polskiego Banku Przedsiębiorczości S.A.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Prezentacja firmy Pretor sp. z o.o.
AGENDA Wybrane produkty kredytowe Banku BPS S.A. Kredyty Preferencyjne
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Obszary współpracy Forum Liderów Banków Spółdzielczych
opis projektu jednym zdaniem
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
System POCZTA kierunki rozwoju
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
Kim jesteśmy? 30 salonów własnych 30 oddziałów franczyzowych 80 sklepów Majster Plus.
Kompleksowa obsługa finansowa dla MSP. Europejskie standardy obsługi MSP Usługi świadczone przez banki w Europie: - bankowość elektroniczna - wnioski.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
Katowice, październik 2006r.
Konto oszczędnościowe
Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1.
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
SEKTOR IT AKTYWIZATOREM SKUTECZNEJ KONKURENCJI BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH NA RYNKU BANKOWYM Jerzy Różyński Prezes Zarządu Krajowego Związku Banków Spółdzielczych.
1 Banki a wspieranie przedsiębiorczości Rola sektora bankowego w systemie absorpcji funduszy strukturalnych UE w latach Banki a wspieranie przedsiębiorczości.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Twój pomysł na biznes!.
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
* Zostań niezależnym przedsiębiorcą Zaproszenie do współpracy * Zdobądź niezależność finansową * Zabezpiecz przyszłość swojej rodziny.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Współczesny bank – partner dla MSP
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
call center to nie tylko infolinia
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Partner projektu.
Luk Zelderloo, Sekretarz Generalny EASPD Europejskie Stowarzyszenie Świadczeniodawców Usług dla Osób z Niepełnosprawnością
© Copyright 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Bankowość w telefonie.
Raport o sytuacji mikro i małych firm – poprawa nastrojów polskich przedsiębiorców Warszawa, 4 lutego 2015.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Graficzna Struktura Organizacyjna Nest Bank SA
Paczków dnia r..
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Zapis prezentacji:

Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A. BANK NA POCZCIE Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.

Nasza Misja: „Uczynienie usług finansowych dostępnych i przystępnych dla każdego Polaka” Oferta dostępna dla każdego Klienta, w każdym miejscu w Polsce Prosta, dostępna sieć sprzedaży Atrakcyjna cenowo, prosta oferta Nowoczesne kanały dostępu (Internet, mobile) Nowy wizerunek Poczty Polskiej, jako specjalisty usług finansowych

produkty zaawansowane Multikanałowość dostępu do oferty Klienci Pocztowy24.pl i SKLEP lokat: www.lokaty-online.pl Klienci Sieć własna Banku Pocztowego 57 produkty zaawansowane Klienci Bankowość Mobilna 22 0270 k samoobsługa Stanowiska Finansowe w urzędach pocztowych 1600 produkty podstawowe 3

Umowa o dystrybucji „Detal” Polski model Bankowości Pocztowej Produkty Strategia zarządzania siecią sprzedaży Tworzenie sieci punktów sprzedaży na bazie pracowników Poczty Wsparcie sprzedaży Operacyjne zarządzanie sprzedażą Certyfikowani sprzedawcy w Urzędach Pocztowych Wydzielone stanowiska finansowe Umowa o dystrybucji „Detal” Klient

Projekt Detal ≈ Stanowiska finansowe: Niskokosztowe Dostępne z ulicy Kompetentna obsługa Technologia online Wyraźna identyfikacja Banku Pocztowego 2400 SF 2007 rok: 1200 SF 2008 rok: 720 SF 2009 rok: 400 SF ≈ Wdrożonych 1180 SF Wdrożonych 1600 SF Stan na 21.10.2008 r.

Liczba Stanowisk Finansowych Okresy zakończone Okresy trwające lub przyszłe

Szkolenia pracowników Poczty w 2008 Liczba certyfikowanych pracowników PP – 3.059 osób Łączna liczba przeszkolonych pracowników Poczty 7

Cel: zwiększenie efektywności Struktura terenowa wsparcia sprzedaży Menadżer Bankowy (15 MBP): zarządzanie sprzedażą w UP Pocztowy Menadżer Usług Finansowych (85 MUF): sprzedaż Zespół Trenerów Bankowych: przekazywanie wiedzy 13 MUF OR 72 MUF ORJ 2 RDM 13 MBP Cel: zwiększenie efektywności 8

Wzrost sprzedaży na Stanowiskach Finansowych PRODUKTY Średnia sprzedaż tyg. na Stanowisku Finansowym 2007 Średnia sprzedaż tyg. na Stanowisku Finansowym 2008 WZROST SPRZEDAŻY Kredyty 1,4 mln PLN 2,3 mln PLN 62 % Depozyty 5,6 mln PLN 11,6 mln PLN 106 % ROR i PKF 600 szt. 650 szt. 9%

Czynniki sukcesu dla Bankowości Pocztowej Produkty i procedury związane ze sprzedażą na Poczcie muszą być PROSTE Ciągłe doszkalania, coaching i nadzorowanie sieci sprzedaży – to istotne dla sprzedaży czynniki Dobry system motywacyjny dla sprzedawców to sposób na budowanie trwałych związków z pracownikami Korzystanie z alternatywnych kanałów dystrybucji jest koniecznością

Inowacje Produktowe - Lokaty Sportowe Lokata Polska Mistrzem! absolutna nowość na polskim rynku gwarancja zysku + premia za wyniki reprezentacji Polski na ME w piłce nożnej produkt, który wprowadził Bank Pocztowy do świadomości tych klientów, którzy dotąd nie mieli z nami styczności Zadaniem tego produktu było przede wszystkim zrobienie pozytywnego szumu medialnego wokół Banku/Poczty i komunikacja, że…

Inowacje Produktowe – Lokata Polska Mistrzem! …polski i bezpieczny Bank Pocztowy może być jednocześnie niezwykle innowacyjny! a nowoczesne i nowatorskie produkty finansowe można znaleźć już w najbliższej placówce Poczty Celem nadrzędnym było wyrobienie na przyszłość u klientów nawyku sprawdzania także oferty Banku Pocztowego przy szukaniu atrakcyjnych produktów, nie tylko tych depozytowych

Inowacje Produktowe – Lokata Polskie Medale kolejna sportowa lokata strukturyzowana produkt jeszcze atrakcyjniejszy niż Polska Mistrzem!, podtrzymujący pozycję Pocztowego jako innowatora na rynku depozytów tym razem: gwarantowane 5% za 6 m-cy plus premia liczona na bazie liczby medali zdobytych przez Polaków na IO w Pekinie efekt: ponad dwukrotnie wyższa sprzedaż niż dla lokaty Polska Mistrzem! przy zdecydowanie niższym koszcie marketingowym (bez ATL!) produkt tak dobry, że pojawili się naśladowcy!

Inowacje w kanałach – iSklep z lokatami kolejna innowacja na polskim rynku możliwość zakładania przez internautów lokat bez wychodzenia z domu pod adresem www.lokaty-online.pl klienci znajdą bardzo atrakcyjnie oprocentowane lokaty dostępne od ręki, dla każdego dotarcie do całkowicie nowego dla nas segmentu – klienta banków internetowych zaistnienie w świadomości osób, które dotąd o Pocztowym nigdy nie słyszały

Inowacje w kanałach – Jak w 3 min bez wychodzenia z domu założyć lokatę

Inowacje Produktowe – www. Lokaty-Online.pl Projekt sklepu online z lokatami znajduje się jeszcze we wczesnym stadium rozwoju, ale wiemy już że: nasze rozwiązanie spotkało się z aprobatą ekspertów i – co najważniejsze – klientów miesięcznie zakładamy tą drogą lokaty o wartości ponad 5 mln zł (przy prawie zerowym nakładzie na marketing) dynamika przyrostu salda rośnie z każdym miesiącem inne banki próbują nas naśladować lub chcą współpracować w ramach naszego sklepu

Dziękuję!