PROW 2007 – 2013 PODSUMOWANIE w LGD „Qwsi”
Nabory ogłoszone przez LGD „Qwsi” Stowarzyszenie LGD „Qwsi” w okresie programowania 2007 – 2013 ogłosiło 24 nabory wniosków w tym 17 naborów „ogólnych i 7 naborów w ramach dodatkowych zadań. W ogłoszonych naborach wpłynęło 414 wniosków w tym 297 w naborach „ogólnych” i 117 w ramach dodatkowych zadań. Spośród złożonych wniosków Rada Stowarzyszenie wybrała do finansowania 331 wniosków w tym 231 w naborach „ogólnych” i 100 w ramach dodatkowych zadań. Spośród wniosków wybranych do finansowania 239 operacji zostało zrealizowanych w tym 168 w naborach „ogólnych” i 71 w ramach dodatkowych zadań.
Budżet na wdrażanie LSR
Środki wykorzystane z PROW 2007 – 2013 według sektorów: - Sektor publiczny (gminy, instytucje kultury, biblioteki, muzea, powiat) – ,32 zł w tym ,71 zł w naborach „ogólnych” i ,61 zł w ramach dodatkowych zadań - Sektor gospodarczy (osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, rolnicy) – ,01 zł w tym ,26 zł w naborach „ogólnych” i ,75 zł w ramach dodatkowych zadań - Sektor społeczny (organizacje pozarządowe, osoby fizyczne, parafie) – ,76 zł w tym ,00 zł w naborach „ogólnych” i ,82 zł w ramach dodatkowych zadań
Podział wykorzystanych środków wg sektorów w PROW
Środki wykorzystane przez sektor publiczny PROW
W ramach PROW 2007 – 2013 wypłacone środki zostały podzielone na poszczególne działania w następujący sposób: - Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej – ,50 zł w tym ,00 zł w naborach „ogólnych” i ,50 zł w ramach dodatkowych zadań - Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw – ,00 zł w tym ,00 zł w naborach „ogólnych” i ,00 zł w ramach dodatkowych zadań - Odnowa i rozwój wsi – ,17 zł w tym ,57 zł w naborach „ogólnych” i ,60 zł w ramach dodatkowych zadań - Małe Projekty – ,42 zł w tym ,40 zł w naborach „ogólnych” i ,02 zł w ramach dodatkowych zadań
Podział wykorzystanych środków wg działań w PROW
Porównanie budżetów na wdrażanie LSR
Wydarzenia promocyjne, w których uczestniczyło LGD „Qwsi” Stowarzyszenie LGD „Qwsi” w latach wzięło udział w 43 wydarzeniach promocyjnych (targi, jarmarki, imprezy), w tym 3 razy w targach zagranicznych tj. - 2 razy Międzynarodowe Targi Rolno - Spożywcze Internationale Grüne Woche oraz - Jarmark Bożonarodzeniowy w Brukseli.
Materiały promocyjne wydane przez LGD „Qwsi” Stowarzyszenie LGD „Qwsi” wydało szt. materiałów promocyjnych w tym: - Folder o Stowarzyszeniu LGD „Qwsi” – szt. - Folder o atrakcjach turystycznych gmin wchodzących w skład LGD Qwsi - "Ziemia Ząbkowicka - region na szlaku" – szt. - Mapa obszaru działania LGD "Qwsi"- "Ziemia Ząbkowicka" – szt. - Folder informacyjny na temat działań w ramach działania 413 "Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju" – szt. - Mapa "Turystyka aktywna na terenie LGD "Qwsi" – szt. - Folder "Ziemia Ząbkowicka na weekend" w języku polskim – szt. - Folder "Ziemia Ząbkowicka na weekend" w języku niemieckim – szt. - Folder "Ziemia Ząbkowicka na weekend" w języku angielskim – szt. - 2 rodzaje broszur pocztówkowych po szt. - Torba ekologiczna – szt. - Przewodnik historyczno – turystyczny po Ziemi Ząbkowickiej – szt. - Książka „Najciekawsze legendy Ziemi Ząbkowickiej” – szt. - Questy – szt. - Folder + mapa o Ziemi Ząbkowickiej – szt. - 2 rodzaje kolorowanek po szt.