HBO GO online Nasze podejście.. Do kogo mówimy? Dwie grupy: I.Abonenci HBO nie korzystający z usługi II. Fani – seriali HBO i ich bohaterów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
Marcin Piotrowski. Najpopularniejszymi darmowymi przeglądarkami są Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome.
Bądź ostrożny w sieci! Jakub Ślęzak V a.
Wyszukiwanie i zapisywanie informacji
7 punktów Kodeksu 2.0.
Sieci komputerowe Model warstwowy OSI Piotr Górczyński 20/09/2003.
Komputer współczesny rodzaj komunikacji ! Możliwości i zagrożenia
Copyright 2007 Prestin.pl Pierwsze kroki w rozwoju własnej firmy Copyright © 2008 Prestin.pl Wszelkie prawa kopiowania i rozpowszechniania bez zezwolenia.
Usługi dodane dla produktów bankowości detalicznej - standard idealizacyjnej teorii Piotr Szawiec Marcin Idzik luty ‘2006.
© SMWI, 2011 Łódzki Zjazd Latarników Polski Cyfrowej CYFROWA POBUDKA POKOLENIA 50+ © Stowarzyszenie Miasta w Internecie Doświadczenia Latarników Polski.
Nowoczesny system zarządzania firmą
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Przygotowanie kontentu stron WWW
Profesjonalizacja branży eventowej
KOMUNIKUJMY SIĘ.
OD SAMOORGANIZACJI DO PARTYCYPACJI POPRZEZ WSPARCIE POMORSKICH CENTRÓW ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH Wrzesień Wrzesień 2014.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Interactive Marketing Partner marketing
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Szkolenia, Coaching, PR.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
Popytowe podejście do innowacji Willem Kruidhof 2011.
Bezpiecznym w sieci być!
TARGI
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Projektowanie stron WWW WPROWADZENIE DO POZYCJONOWANIA STRON WWW
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Opracowała T. Głuszak Nauczyciel bibliotekarz Zespołu Szkół w Dydni.
W YBIERAMY KOLORYSTYKĘ DLA NOWEJ STRONY INTERNETOWEJ  Odpowiedni dobór kolorów to jeden z podstawowych elementów przygotowania dobrego projektu graficznego.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Sieci komputerowe Model warstwowy OSI.
Spodziewaj si ę niespodziewanego Pomysł wykonany przez Wioletę Sobczak.
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Ukryty Internet (Web).
HBO GO! Koncepty kreatywne. 1. HBO GO! Zawsze tam gdzie ty 2. Syndrom napięcia okołoserialowego 3. Mobilna premiera.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Programy pocztowe _________________________________________________________________________________________________________________ [ Przedmiot: Projektowanie.
KLASA ZE SNÓW do wzięcia udziału w konkursie artystycznym edycja 2015 / 2016 ZAPROSZENIE.
Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.
Remigusz Kaczewski GSM:
Wyszukiwanie informacji w Internecie Marcin Wojnowski.
Bazy Business Source Wyszukiwanie zaawansowane Przewodnik
OBYWATEL EDI EDUKACJA, DZIAŁANIA INFORMACYJNE. LEKCJA 4 Wolontariat Europejski Wolontariat Europejski to forma wolontariatu zagranicznego oferowana w.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Sylwia Badowska Sopot 23/03/2011 Klaster jako narzędzie rozwoju branży w regionie.
STANOWISKO CP TELECOM (OPERATORA CARREFOUR MOVA) W DEBACIE UKE DOTYCZĄCEJ ASYMETRII MTR Warszawa 23 czerwca 2009.
Przewodnik
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Created by BM|DESIGN|ER QUANTIC MEDIA default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Google Partnerzy RTB Partnerzy SEO Copywriterzy Graficy Partnerzy z sieci.
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
15 sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych w biznesie
Studia pierwszego stopnia
Bezpieczni w e-świecie
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
Zapis prezentacji:

HBO GO online Nasze podejście.

Do kogo mówimy? Dwie grupy: I.Abonenci HBO nie korzystający z usługi II. Fani – seriali HBO i ich bohaterów

Co mówimy? Do 2 grup mówimy w zupełnie inny sposób. Do abonentów: Prezentujemy nową usługę. Mówimy korzyściami, ponieważ już raz ich kupilismy. Warto też decenić i wyróżnić abonentów od nowych klientów (zróżnicowanie oferty?) Do fanów: W przypadku tej grupy najważniejsze jest żebyśmy zostali zauważeni. To w pierwszym kroku. W drugim – pokazanie zalet, korzyści i wygenerowanie reakcji (fast pass, nagroda) Napewno ważna jest też kontekstowość – nie możemy do nich dotrzeć tak precyzyjnie jak do abonentów więc musimy ich szukać tam, gdzie mamay szeroko pojęty content wokół seriali HBO (i tematyki filmów i innych seriali)

Gdzie mówmy? Dodatkowo, poza tym co mówimy musimy pamiętać że obie grupy znajdziemy z zupełnie innym miejscu w sieci. W związku z tym używany trochę innych narzędzi. Abonenci: -Baza adresowa (mailing) - -Fani hbo na facebooku Fani: -strony, fora, blogi itp poświęcone serialom HBO -Google (wyszukiwanie informacji o serialach) -Plotki o gwiazdach serialii -facebook – fanpages serialii -Youtube -Seriwsy poświęcone filmom typu filmweb.

Jak budujemy komunikacje online? Komunikację dopasowujemy do 2 grup: I. Abonenci II. Fani serialii Cel: -Dotarcie z precyzyjną informacją o usłudze -Business: zachęcenie do przetestowania/kupna Jak? - Merytorycznie (bez fajerwerków, konkretnie) -Podkreślenie ekskluzywności (typu tylko dla Was, Wcześniej itp) Cel: -Zainteresowanie usługą -Zwrócenie uwagi -Podkreślenie łatwości dostępu -Busniess: przekonanie że nie musisz juz korzystać z kiepskiej jakości darmowego contentu, tylko mieć full HD, kiedy tylko chcesz, gdzie tylko chcesz Jak? -Musimy zostać zauważeni – odważna, kreatywna egzekucja; -Mocne wsparcie seriali (i ich gwiazd) -Zmniejszyć barierę wejścia - zachęcić do przetestowanie, FAST PASS, INSTANT WIN MERYTORYCZNIE; PRECYZYJNIE PRZYKUCIE UWAGI