HBO GO online Nasze podejście.
Do kogo mówimy? Dwie grupy: I.Abonenci HBO nie korzystający z usługi II. Fani – seriali HBO i ich bohaterów
Co mówimy? Do 2 grup mówimy w zupełnie inny sposób. Do abonentów: Prezentujemy nową usługę. Mówimy korzyściami, ponieważ już raz ich kupilismy. Warto też decenić i wyróżnić abonentów od nowych klientów (zróżnicowanie oferty?) Do fanów: W przypadku tej grupy najważniejsze jest żebyśmy zostali zauważeni. To w pierwszym kroku. W drugim – pokazanie zalet, korzyści i wygenerowanie reakcji (fast pass, nagroda) Napewno ważna jest też kontekstowość – nie możemy do nich dotrzeć tak precyzyjnie jak do abonentów więc musimy ich szukać tam, gdzie mamay szeroko pojęty content wokół seriali HBO (i tematyki filmów i innych seriali)
Gdzie mówmy? Dodatkowo, poza tym co mówimy musimy pamiętać że obie grupy znajdziemy z zupełnie innym miejscu w sieci. W związku z tym używany trochę innych narzędzi. Abonenci: -Baza adresowa (mailing) - -Fani hbo na facebooku Fani: -strony, fora, blogi itp poświęcone serialom HBO -Google (wyszukiwanie informacji o serialach) -Plotki o gwiazdach serialii -facebook – fanpages serialii -Youtube -Seriwsy poświęcone filmom typu filmweb.
Jak budujemy komunikacje online? Komunikację dopasowujemy do 2 grup: I. Abonenci II. Fani serialii Cel: -Dotarcie z precyzyjną informacją o usłudze -Business: zachęcenie do przetestowania/kupna Jak? - Merytorycznie (bez fajerwerków, konkretnie) -Podkreślenie ekskluzywności (typu tylko dla Was, Wcześniej itp) Cel: -Zainteresowanie usługą -Zwrócenie uwagi -Podkreślenie łatwości dostępu -Busniess: przekonanie że nie musisz juz korzystać z kiepskiej jakości darmowego contentu, tylko mieć full HD, kiedy tylko chcesz, gdzie tylko chcesz Jak? -Musimy zostać zauważeni – odważna, kreatywna egzekucja; -Mocne wsparcie seriali (i ich gwiazd) -Zmniejszyć barierę wejścia - zachęcić do przetestowanie, FAST PASS, INSTANT WIN MERYTORYCZNIE; PRECYZYJNIE PRZYKUCIE UWAGI