PROF. WITOLD T. BIELECKI REKTOR ALK Maciej Madziński – Dyrektor Operacyjny Akademia Leona Koźmińskiego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
System Zapewnienia Jakości Kształcenia w AGH
Advertisements

Uniwersytet Warszawski
KRK – na Uniwersytecie Warszawskim Marta Kicińska-Habior
INSTYTUT EKONOMICZNY największa jednostka organizacyjna na Wydziale Społeczno-Ekonomicznym INSTYTUT EKONOMICZNY największa.
Miejsca WSHiFM w rankingach
1 Największy projekt edukacyjny w Europie Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw.
Willy Aastrup, Centre Director U N I W E R S Y T E T W A A R H U S Ośrodek doradztwa i wsparcia Świadomość niepełnosprawności a rozszerzanie partycypacji.
Zarządzanie przez cele Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
Mały Senat 23 listopada 2011 Marta Kicińska-Habior.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Prognoza wpływu zmian demograficznych na liczbę
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Seminarium Rankingowe Sesja II, cz. II Jak mierzyć warunki studiowania w tym jakość zaplecza bibliotecznego?
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
Działania w celu zwiększenia kompetencji przyszłych pracowników KGHM
Badanie opinii absolwentów programów MBA do Rankingu zgłosiło się 28 programów studiów MBA, każdy z programów miał możliwość wskazać max 15 absolwentów,
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Uniwersytet im. Alfreda Nobla
Polskie biblioteki akademickie w Europie opartej na wiedzy Dagmara Sawicka Biblioteka Główna Akademii Rolniczej w Lublinie ŁÓDŹ czerwca 2004.
Kreatywny Humanista Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka
STUDIA II STOPNIA SPECJALNOŚĆ ANALITYKA FINANSOWA I ZARZĄDZANIE RYZYKIEM opiekun specjalności Prof. dr hab. Krzysztof Jajuga.
Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza – (Wstępne) Założenia Dokumentu Strategicznego Konferencja RIS Mazovia 26 kwietnia 2007 Wojciech Dominik Wojciech.
Studia doktoranckie w Procesie Bolońskim Katarzyna Martowska Zespół Ekspertów Bolońskich UKSW, Warszawa,
Specjalność: Gospodarowanie kapitałem ludzkim Katedra Zarządzania Organizacjami Kontakt: Katowice, 2015 r.
Specjalność: Gospodarowanie kapitałem ludzkim Katedra Zarządzania Organizacjami Kontakt: Katowice, 2015 r.
Podsumowanie trzeciego roku Ranking Pozycja w rankingu pokazuje jak radzicie sobie na tle innych zespołów w klasie. Pamiętajcie o przemyśleniu wszystkich.
The global body for professional accountants Twoja przyszłość zaczyna się teraz!
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Kadry dla innowacyjnej gospodarki – rola priorytetu IV PO Kapitał Ludzki Agnieszka Gryzik dyrektor Departamentu.
Modele zarządzania jakością
NIE TYLKO KOMPETENCJE JĘZYKOWE
Nowoczesny Uniwersytet XXI wieku na Mazowszu ks. prof. dr hab. Stanisław Dziekoński Rektor Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Idea Konkursu 2 | Tel: (22) |  Identyfikacja konkretnych rozwiązań zarządczych  Uzupełnienie do.
Ogólne informacje o Funduszach Europejskich na lata Marzec, 2013 r.
Współpraca nauka – biznes jako nowoczesna ścieżka wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw Komisja ds. Innowacyjności i Współpracy Nauki z Biznesem Regionalna.
PROF. HENRYK KRAWCZYK REKTOR POLITECHNIKI GDAŃSKIEJ.
ICT POLSKA CENTRALNA KLASTER – WSPÓŁPRACA Z OTOCZENIEM DLA ROZWOJU KADR, UCZELNI I REGIONU Prorektor PŁ ds. Rozwoju Uczelni prof. dr hab. inż. Piotr Szczepaniak.
UMIĘDZYNARODOWIENIE - ELEMENT STRATEGII AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Prof. ALK dr hab. Grzegorz Mazurek - Prorektor ds. Współpracy z Zagranicą.
ZARZĄDZANIE NIEPUBLICZNYM UNIWERSYTETEM PRZYMIOTNIKOWYM W POLSCE Małgorzata Wróblewska.
STUDIA W JĘZYKACH OBCYCH cel czy narzędzie? na przykładzie Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej Tomasz Saryusz-Wolski, Politechnika.
Nowoczesna infrastruktura podstawą Uniwersytetu Medycznego z przyszłością prof. dr hab. Jacek Wysocki.
STRATEGIA INFORMATYZACJI POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ DO 2020 ROKU dr hab. inż. Janusz Zawiła-Niedźwiecki prof. PW.
ZBUDOWANIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU POZYSKIWANIA I DYSTRYBUCJI ENERGII POZYSKIWANEJ ZE ŹRÓDEŁ ODNAWIALNYCH NA TERENIE KAMPUSU 600-LECIA ODNOWIENIA UNIWERSYTETU.
MIĘDZYNARODOWA SZKOŁA DOKTORSKA POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ Katarzyna Pernal.
UWM PRZYSZŁOŚCIĄ WARMII I MAZUR „ NON PROGREDI EST REGREDI” Imię i nazwisko prelegenta.
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE STARTUPY W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Daria Kowalska.
CENTRUM NAUCZANIA W JĘZYKU ANGIELSKIM UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W POZNANIU – JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA, WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA, PROMOCJA UCZELNI I MIASTA Prof.
UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI - PRZEDSIĘBIORSTWEM NAUKOWO - DYDAKTYCZNYM Prof. dr hab. Paweł Górski, Rektor.
OUTECH – WIELOWYMIAROWE UMIĘDZYNARODOWIENIE Marek Tukiendorf.
WMII 2 COMMUNITY – WYDZIAŁ OTWARTY NA WSPÓŁPRACĘ Z OTOCZENIEM prof. UAM dr hab. Marek Wisła.
WDROŻENIE ZARZĄDZANIA PROJEKTOWEGO W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Maciej Madziński Dyrektor Operacyjny Maciej Zadworny Oskar Kurlanc Mariusz Łopaciński.
OCENA INSTYTUCJONALNA W ŚWIETLE AKTUALNYCH KRYTERIÓW OCENY JAKOŚCI Stanisław Kondracki Ekspert Polskiej Komisji akredytacyjnej Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny.
Arif Erkol , Gdańsk. Studenci w Grupie Uczelni Vistula.
Specjalność Przedsiębiorczość i Zarządzanie MŚP Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.
WYDZIAŁ DZIENNIKARSTWA, INFORMACJI I BIBLIOLOGII Janusz Włodzimierz Adamowski Program wyborczy: kadencja
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
Wydział Zarządzania UŁtel. (42) ul. Matejki 22/26, Łódź SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia.
Gdańsk, 27 czerwca 2016 r. Centralna koordynacja interwencji EFSI w sektorze zdrowia na lata Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Działalność Prorektora ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą w latach / 34 Dział Nauki 2 / 34 Środki na utrzymanie potencjału badawczego łącznie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej Fiszki projektów PO WER
Nasza szkoła - szkołą praktyk w innowacyjnym programie kształcenia przyszłych nauczycieli
Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
AGH: Zamierzenia Spotkanie Władz AGH,
47 LAT HISTORII UCZELNI. 47 LAT HISTORII UCZELNI.
Punkt Informacyjno – Konsultacyjny dla studentów niepełnosprawnych
Jakość kształcenia w szkolnictwie wyższym
Zapis prezentacji:

PROF. WITOLD T. BIELECKI REKTOR ALK Maciej Madziński – Dyrektor Operacyjny Akademia Leona Koźmińskiego

Diagnoza - stan w punkcie wyjścia Prof. Witold T. Bielecki Rektor Akademii Leona Koźmińskiego Współzałożyciel Akademii (1993); Prorektor ds. współpracy z zagranicą (2004); Pierwszy zastępca Rektora (2006); 2011 wybrany na pierwszą kadencję; 2015 wybrany na drugą kadencję.

Założenia podejmowanych działań Podobnie jak wszystkie inne ośrodki akademickie w Polsce należało zmierzyć się z efektami niżu demograficznego; Konieczność wyznaczenia nowych, wizjonerskich celów strategicznych dla ALK; Wprowadzenie innowacyjnych mechanizmów zarządzania; Dostosowanie poziomu kształcenia do wymogów akredytacyjnych - polskich jak i międzynarodowych.

Założenia dotyczące potrzeb różnych grup interesariuszy Prof. Bielecki postanowił wprowadzać zmiany konsekwentnie, szczególnie w zakresach: – Mobilności studentów i kadry; – Rozwoju badań indywidualnych i grupowych; – Wewnętrznych systemów motywacyjnych; – Decentralizacji procesów decyzyjnych; – Znajomości języka angielskiego wśród wszystkich pracowników.

Główne wyzwania Utrzymanie wysokiej pozycji akademickiej; Nastawienie na umiędzynarodowienie kształcenia; Stały wzrost satysfakcji interesariuszy Uczelni; Utrzymanie sprawności operacyjnej i innowacyjności; Współpraca z otoczeniem: społecznym, kulturalnym oraz biznesowym.

Osiągnięte rezultaty Wyróżnienia PKA dla kierunków: Zarządzanie, Administracja, Prawo. Stały wzrost pozycji akademickiej Uczelni w rankingach polskich i zagranicznych: – Koźmiński znajduje się na 41. miejscu w globalnym rankingu „Financial Times”; – W rankingu Global Masters in Finance 2015 „Financial Times” Uczelnia zajęła 18. miejsce na świecie; – Program Executive MBA w latach i znalazł się wśród 100 najlepszych na świecie. W 2014 r. w rankingu Global EMBA znalazł się na 45 miejscu wśród najlepszych programów na świecie; – Utrzymanie pierwszego miejsca wśród niepublicznych Uczelni magisterskich w rankingu edukacyjnym magazynu edukacyjnego „Perspektywy” od 16 lat.

Osiągnięte rezultaty 2 Akredytacje: CEEMAN, AMBA, EQUIS oraz AACSB; Wraz ze wzrostem liczby realizowanych projektów naukowych (o blisko 100%) sześciokrotnie wzrosła suma środków przyznawanych na ich realizację;, Rokrocznie bardzo dobry wynik rekrutacji na studia; Osiągnięcie i utrzymanie stabilizacji finansowej Akademii; Otrzymanie prestiżowych nagród związanych z wysokim poziomem kształcenia, badań, współpracy z biznesem w tym nagród przyznawanych przez MNiSW.

Osiągnięte rezultaty 3 Powołanie (2010) Center of Excellence jednostki odpowiedzialnej za studia podyplomowe i szkolenia przynoszącej 30% przychodów ALK; Wdrożenie (2013) opartej na zasadach proponowanych przez AACSB klasyfikacji pracowników akademickich; Wdrożenie (2014) Zarządzania Projektowego - przenoszącego do środowiska akademickiego sprawdzone, skuteczne metodyki zarządcze z biznesu; Wdrożenie (2015) Systemu Zarządzania Kadrą (administracyjną) opartego na wartościowaniu stanowisk pracy i zarządzaniu przez cele.

Podpowiedzi dla innych uczelni Elastyczność i gotowość na zmiany kluczem do sukcesu; Wysoki poziom kształcenia potwierdzony międzynarodowymi akredytacjami i rankingami wspiera procesy rekrutacyjne; Skupienie się na rozwoju kadry jest szczególnie istotne – profesjonalne systemy zarządzania; Zadowolenie i aktywizacja studentów kluczem do zbudowania międzynarodowej społeczności pełnej inicjatyw; Umiędzynarodowienie odpowiedzią na niż demograficzny.

Podsumowanie Prof. W. T. Bielecki kreując innowacyjne wizje zarządcze łączy wysoką skuteczność biznesową z troską o satysfakcję środowiska akademickiego; Na Akademii studiuje 8 tys. osób z 60 krajów świata, obcokrajowcy stanowią 25% wszystkich studiujących i blisko 60% studiujących na kierunkach anglojęzycznych; Synergia podejmowanych działań daje gwarancję stałego wzrostu przy zachowaniu jakości podejmowanych działań, przez Kadrę wyraźnie identyfikującą się z silną marką jaką stała się Akademia Leona Koźmińskiego.