REKLAMA WYSTAWIENNICZA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Spółka z o.o. wchodząca w skład grupy kapitałowej
Advertisements

Marketing usług transportowych
Droga do sukcesu praca zaliczeniowa
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
badania rynku turystycznego
Sklepy internetowe. Strona główna sklepu Projektowanie w zależności od asortymentu Niekonieczne zaawanowane graficznie projekty – lepiej mniej grafiki.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Sklepy internetowe. Aukcje internetowe Tylko dla małych sklepów? Zwiększanie obrotów sklepu przez aukcje.
* 07/16/96 Sklepy internetowe *.
IKEA w Polsce.
Katedra Marketingu Usług
Rynki konkurencji niedoskonałej
Procesy informacyjne w zarządzaniu
MARKETING W HANDLU Zajęcia nr 6 Tematyka:
Zajmujemy się sprzedażą: Produktów sanitarnych, wyposażenia łazienek.
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
CECHY DOBREGO SPRZEDAWCY
Sztuka sprzedawania.
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
System e-zamówienia.
Prezentacje opraw okularowych
Comarch OPT!MA użytkowników, mikro, małe i średnie firmy
ROZMOWY SPRZEDAŻOWE W HANDLU DETALICZNYM
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Twój pomysł na biznes!.
Strategia Promocji.
Polichno lutego Ocena współpracy w zakresie handlowym marketingowym i operacyjnym Analiza grupy Propozycje zmian w celu zwiększenia wartości.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Display Apap Ibuprom AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA MAJ-CZERWIEC 2014.
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Zasady kompozycji w architekturze krajobrazu
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Apteka XXI wieku.
Przykłady analiza i projektowanie
TECHNIK HANDLOWIEC.
PRODUKT.
Oczekiwania klientów względem sprzedawcy gazu ziemnego
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA to dialog firmy z otoczeniem rynkowym
Od 20 lat wspieramy przedsiębiorczość Polaków i co dalej?
Dietetyka praktyczna w profilaktyce chorób układu krążenia dr n. med. Bogdan Szponar Zakład Dietetyki Klinicznej Uniwersytet Medyczny w Lublinie.
Strona 1 Osiedle mieszkaniowe budynków jednorodzinnych „Leśne Zacisze” w zabudowie szeregowej, bliźniaczej i wolnostojącej w Łaziskach Górnych Oferta dla.
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Pośrednicy w kanałach dystrybucji
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Florysta.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
L a s g r o u p MBE GROUP TORUŃ. O nas… Szanowni Państwo! Firma MBE GROUP jest dystrybutorem mebli biurowych LAS MOBILI. Oferowane przez nas meble charakteryzują.
Targi Łódzkie to ponad 20-letnie doświadczenie w organizacji targów i kongresów, ciągłe dążenie do rozwoju zaowocowało ideą stworzenia Centrum Konferencyjno.
MARKETING W HANDLU I MERCHANDISING
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
ZKM przypomnienie.
MÓJ ZAWÓD.
SEGMENTACJA RYNKU.
WNIOSKI KONSERWATORSKIE
Zarządzanie sklepem internetowym
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Marketing w Firmie.
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Zarządzanie sklepem internetowym
Handel i zarządzanie sprzedażą
25 lat firmy Z przyjemnością informujemy, iż firma TECHBUD obchodzi w tym roku 25-lecie swej działalności. Na przestrzeni tych 25 lat spółka.
Zapis prezentacji:

REKLAMA WYSTAWIENNICZA Cel reklamy wystawienniczej : zachęcenie nabywców do wejścia do sklepu. Na reklamę wystawienniczą składają się następujące działania: Kształtowanie wyglądu zewnętrznego punktu sprzedaży Komponowanie wystaw sklepowych Aranżacja wnętrza punktu sprzedaży Ekspozycja produktów na sali sprzedażowej

REKLAMA WYSTAWIENNICZA Wygląd zewnętrzny punktu sprzedaży Usytuowanie punktu sprzedaży Architektura budynku Szyld Front punktu sprzedaży Wejście do punktu sprzedaży Okna wystawowe Markizy Elementy dekoracyjne

REKLAMA WYSTAWIENNICZA RODZAJE OKIEN WYSTAWOWYCH ARANŻACJE WYSTAW SKLEPOWYCH – zasady: Zasada adresata wystawy Zasada jedności tematycznej Zasada jedności tworzywa Zasada jedności stylu Zasada pokrewieństwa marki Zasada kolorystyki i proporcji Zasada ceny KOMPONOWANIE EKSPOZYCJI PRODUKTÓW

REKLAMA WYSTAWIENNICZA KOMPONOWANIE EKSPOZYCJI PRODUKTÓW – elementy kompozycji: równowaga Forma Przestrzeń Światło Kolor Ruch - układy kompozycyjne: Układ szeregowy Układ rytmiczny Układ geometryczny

REKLAMA WYSTAWIENNICZA MERCHANDISING rozlokowanie produktów w sklepie ułatwiające nabywcom poruszanie się po nim, wybór produktów oraz ich transport do kasy. Merchandising handlowy – zarządzanie sklepem dla optymalizacji układu produktów dla klienta. Merchandising producenta – optymalizacja układu produktów jednej marki (swojej marki) w punktach sprzedaży detalicznej. Visual merchandising – aranżacja wystroju wnętrza sklepu - aranżacja typu ruszt (sklepy wielkopowierzchniowe z wytyczaniem kierunku ruchu klientów - aranżacja butikowa (podział sali na oddzielne segmenty) - aranżacja swobodna