Paragraf 1.2 Siła ciężkości Co to jest nanosekunda?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wykonał: Jarosław Ociepa
Advertisements

Lekcja klasa V.
Społeczne Gimnazjum MTE w Milanówku
FIZYKA WYKŁAD 02 A Teraz trochę ... dr Marek Siłuszyk MATEMATYKI
Dodawanie i odejmowanie wektorów
BIOSTATYSTYKA I METODY DOKUMENTACJI
Elementy systemu operacyjnego
na podstawie książki Astrid Lindgren "Dzieci z Bullerbyn"
Przedmiotowy System Oceniania z matematyki dla klas IV, V i VI
Maria Jolanta Różańska
Debata – Młodzież xxi w. – czy tylko sukces finansowy ?
– dwie drogi kształcenia, dwa pakiety, jeden cel
Temat: Organizacja pracy na lekcjach muzyki.
FIGURY GEOMETRYCZNE Materiały do nauki.
Klasa V SP Dziś jest Do wakacji pozostało 287 dni.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
T Zsuwanie się bez tarcia Zsuwanie się z tarciem powrót.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Przypomnijcie definicję ruchu jednostajnie przyspieszonego.
Jak przygotować ucznia do matury z matematyki
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
Wewnątrzszkolny system oceniania
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
DEFINICJE ALTERNATYWNE
Układ podręcznika To już znasz ćwiczenia literackie i językowe odwołujące się do wiedzy i umiejętności z gimnazjum ćwiczenia literackie i językowe odwołujące.
10 LAT Z OK SZKOŁA UCZĄCA SIĘ 10 LAT PO PIERWSZEJ EDYCJI KURSU INTERNETOWEGO Z OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO BADANIE JAKOŚCIOWE PRZEPROWADZONE WŚRÓD UCZESTNIKÓW.
Historia Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Pomagać zawsze można. Pomoc w nauce  Pomoc w lekcjach pomaga większości uczniom pomaga w kartkówkach, sprawdzianach, zadaniach, lub testach.  Uczniowie.
JAK KORZYSTAĆ Z WSiPnet.pl
siła cz.II W części II prezentacji: o sile ciężkości
siła cz.III W części III prezentacji: treść I zasady dynamiki
Duch klasy Jak motywować uczniów do nauki?
Siły, zasady dynamiki Newtona
siła cz.IV W części IV prezentacji: treść II zasady dynamiki
Od łuczywa do żarówki energooszczędnej
Zadanie na dobry początek *. Pytanie kluczowe: Czy łatwiej wbić gwóźdź za pomocą lekkiego czy ciężkiego młotka w deskę dębową? *
Fizyka z astronomią technikum
Historia i Społeczeństwo Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Warto ustalić, w jakich warunkach przebiegało uczenie się i nauczanie, czyli przeanalizować czynniki, które w znaczący sposób mogły wpłynąć na poziom.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Czy matematyka może być ciekawa?
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
1. Czego będziemy się uczyć na lekcjach matematyki w klasie czwartej?
Paragraf 1.5 Sporządzamy wykresy.
Paragraf 1.4 Pomiar ciśnienia.
Paragraf 1.3 Gęstość substancji.
Hymn Szkoły 1. Aby język mówić chciał co pomyśli głowa Zawsze się staramy dbać o kulturę słowa.
Lekcja powtórzeniowa (bez paragrafu)
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Jak wyznaczyć masę przedmiotu codziennego użytku bez użycia.
Dynamika bryły sztywnej
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Wielkości fizyczne, które mierzysz na co dzień
Lekcja Temat: Porównywanie ułamków zwykłych. Opracowała: Adrianna Szablewska –uczennica kl. 6B Szkoły Podstawowej nr 2 we Wronkach.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zdobądź zamek Króla Maszyn prostych. 1.
Nasze pierwsze kroki w odkrywaniu fotografii. Instrukcja do ćwiczenia 1.Przygotowanie aparatu (włożenie filmu) 2.Ustawienie obiektu/osoby fotografowanego.
Teoria względności Dylatacja czasu Fizyka dla Liceum Lekcje multimedialne Marian Kozielski Warszawa 2006 Fragmenty lekcji.
Matematyka w życiu codziennym Zawody Informacje.
DEFINICJE ALTERNATYWNE
DEFINICJE ALTERNATYWNE
Budowa i funkcje układu pokarmowego
dla których warto uczyć się matematyki
Wycieczka do Kinoteki grup 0b i 0c
ZAIMEK sprawdzian gramatyczny dla klasy szóstej warsztaty językowe z języka polskiego – Janusz Aftyka.
Lekcja Temat: Figury na płaszczyźnie – ćwiczenia przed sprawdzianem.
Cel lekcji dla ucznia Na dzisiejszej lekcji, pracując indywidualnie i w parze, nauczysz się redagować ogłoszenie, by wykorzystać tę umiejętność.
Możliwość korzystania z dziennika elektronicznego przez rodziców.
Superpozycja natężeń pól grawitacyjnych
Zapis prezentacji:

Paragraf 1.2 Siła ciężkości Co to jest nanosekunda? Jest to czas jaki upływa od zapalenia się zielonego światła na skrzyżowaniu do momentu kiedy drugi stojący kierowca zaczyna trąbić. Paragraf 1.2 Siła ciężkości

Zadanie na dobry początek Karat, to jednostka masy w jubilerstwie równa 0,2 g. Ile można wykonać dziesięciokaratowych wyrobów jubilerskich z kilograma złota?

Sprawdzian do paragrafu 1.1 „Wielkości fizyczne, które mierzysz na co dzień”

Bieżąca lekcja (paragraf 1.2) Data: Temat: Siła ciężkości Uwaga: Pamiętaj o podpisie rodzica pod pracą domową w zeszycie ćwiczeń i w zeszycie przedmiotowym.

Praca domowa do paragrafu 1.2 Część obowiązkowa: Przeczytaj w podręczniku rozdział 1.2 Wypełnij ćwiczenia do powyższego rozdziału. Wykonaj w zeszycie przedmiotowym (od tyłu) zadania ze zbioru „Proste zadania…” od numeru 1.23 do numeru 1.29 Dla tych, co chcą wiedzieć więcej: Obejrzyj: www.zamkor.pl→ Fizyka→ Portal ucznia→ Animacje i …→ str.9 „Cechy siły jako wielkości wektorowej”, Obejrzyj: www.scholaris.pl/resources/run/id/47089 (prezentacja „Równowaga”)

Zdania podsumowujące Na dzisiejszej lekcji: Dowiedziałem się, że... Zaciekawiło mnie.... Zdziwiło mnie...

Koniec