Zagadnienia 1. Rzeczywistość rozszerzona 2. Kody QR 3. 3. Komunikacja bliskiego zasięgu (NFC) 4. Aplikacje biznesowe CR i CM 5. Web 2.0 i sieci społeczne
1. Rzeczywistość rozszerzona Rzeczywistość rozszerzona Połączenie obiektów realnych i wirtualnych i ich połączenie w rzeczywistym czasie Mobilna rzeczywistość rozszerzona Najcześciej używane w ruchu turystycznym Ponad 700 aplikacji w iTunes Store
Użytkowanie MAR w ruchu turystycznym Lepsze zapoznanie się z docelowym miejscem przy pomocy multimediów i bieżącej lokalizacji. Użytkownicy: Odwiedzający, którzy chcą poznać docelowe miasto Mieszkańcy, którzy chcą dowiedzieć sięwięcej o atrakcjach w ich mieście Video
Marketingowa komunikacja podmiotów CR Video Użytkowanie MAR w ruchu turystycznym
2. Kody QR Kody kreskowe 2D Możliwość zapamiętania: tekstów URL (odnośniki do stron internetowych) Adresów Kont facebook SMS Numerów telefonów Skanowanie kodów przez telefony komórkowe z pomocą „QR code readers“
Używanie kodów QR w ruchu turystycznym Marketing podmiotów ruchu turystycznego Marketing eventów Informacje o atrakcjach w miejscu docelowym Monmouthpedia
3. Near Field Communication Komunikacja Bliskiego Zasięgu Technologia zbliżeniowa Nowoczesny sposób komunikacji na bardzo małą odległość Przydatna do szybkiego i natychmiastowego transferu minimalnej ilości danych.
4. Aplikacje dla podmiotów CR i miejsc docelowych Aplikacje na telefony i tablety Punkty gastronomiczne Hotele i inne miejsca zakwaterowania Suite 8 myStay Suite 8 myStay Suite 8 iPhone Suite 8 iPhone
Miejsca docelowe Na przykład: Donovaly Vysoké Tatry Nice – Côte d' Azur
5. Web 2.0 i sieci społeczne Dynamiczne prezentacje internetowe Sieci społeczne blogi Strony umożliwiające przesyłanie plików video ... Używane w ruchu turystycznym TripAdvisor TripAdvisor Lonely Planet Lonely Planet
Dziękuję za uwagę