Konkurs „Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń” Sprawozdanie z VI zadania konkursowego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TWÓRCÓW LITERATURY DZIECIĘCEJ
Advertisements

program profilaktyki uzależnień
Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego
Jak samorząd uczniowski może wpłynąć na życie społeczności szkolnej?
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
Absencja uczniów.
Szkoła Podstawowa Nr 225 Oferta dla sześciolatków.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU BEZPIECZNA SZKOŁA – BEZPIECZNY UCZEŃ
Praktyka PEDAGOGICZNA w szkole gimnazjalnej
Trzymaj formę Celem programu jest :
PUNKTOWY SYSTEM. Istota tego systemu polega, na tym ze każdy uczeń otrzymuje na wstępie 200 punktów, które może odpowiednio powiększyć lub utracić. Jasno.
Zadanie konkursowe nr 9 „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia...” Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Żaganiu.
Sz. Cel: poznanie podstawowych informacji związanych z profilaktyką uzależnień, zrozumienie potrzeby walki z uzależnieniem, zna zagrożenia społeczne i.
„Tytoń, narkotyki, dopalacze - jak się przed tym bronić”
EWALUACJA 2012/2013 BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Kibole, blokersi, grupy podwórkowe.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU LUTY 2009
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
I semestr roku szkolnego 2012/2013. Uczniowie klas I-IV, w dniu 25 września br., spotkali się z przedstawicielami Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
DZIAŁALNOŚĆ PROFILAKTYCZNA SZKOŁY
Zadanie konkursowe nr 4 „Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka,
Dla uczniów bardzo ważna jest otwarta komunikacja z wychowawcami, nauczycielami i dyrektorami. Stworzenie atmosfery sprzyjającej otwartej komunikacji może.
Czyli współpraca uczniowska jako wyraz samorządności w naszej szkole.
ODBLASKOWA SZKOŁA.
Wyniki ankiety dotyczącej postaw młodzieży Gimnazjum nr 2 w Rumi wobec środków uzależniających przeprowadzonej w październiku 2007 Szkoła Promująca.
Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki
im. ks. Jana Twardowskiego w Mrokowie
PEDAGOG SZKOLNY.
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
BEZPIECZNA SZKOŁA Profilaktyka jako element przeciwdziałania negatywnym zjawiskom wśród dzieci i młodzieży.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
Zespół Szkół im. Anieli hr. Potulickiej w Wojnowie
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka Giżycku
SZKOŁA DEMOKRACJI SZKOŁA SAMORZĄDNOŚCI SZKOŁA PODSTAWOWA klasy IV – VI Kuźnica Czarnkowska.
Odblaskowa szkoła sprawozdanie.
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem „Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność?”.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Projekt uczniowski „Jak ekonomicznie wykorzystać wodę” podsumowanie pracy Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Borkach.
Samorząd Uczniowski.
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat „Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić.
BEZPIECZNA SZKOŁA – BEZPIECZNY UCZEŃ ZESPÓŁ SZKÓŁ im. OSKARA LANGEGO ul. RATAJA 30, ZAWIERCIE ZADANIE 6 Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów.
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. OSKARA LANGEGO ul. RATAJA 30, ZAWIERCIE
Lekcja języka angielskiego. Uczniowie bardzo żywiołowo reagowali na nasz widok, czuliśmy się jak gwiazdy filmowe. Podchodzili do nas z kartkami z prośbą.
Tydzień działań profilaktycznych
Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki za rok
Śniadanie „Wiemy, co jemy, bo zdrowi być chcemy” Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gałdowie Śniadanie 8 listopad 2013 daje moc W ramach akcji w okresie poprzedzającym.
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
Projekt „Bezpieczna szkoła – bezpieczny uczeń”
Innowacja pedagogiczna MEDIACJE RÓWIEŚNICZE
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
Czy uczniowie czują się w szkole bezpieczni?
WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI DZIAŁAŃ W RAMACH OGÓLNOPOLSKIEJ AKCJI BEZPIECZNE WAKACJE 2013.
OGÓLNOPOLSKI KONKURS: „BEZPIECZNA SZKOŁA – BEZPIECZNY UCZEŃ” Organizator: Redakcje miesięczników „Monitor Unii Europejskiej” „Monitor Unii Europejskiej”
 Uczniowie klas IV-VI Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zawadce realizowali projekt edukacyjny pn „Dopalacze – droga donikąd”. Celem projektu.
ROK 2016/2017. Motywowanie uczniów do uczenia się - kompleksowy program szkolenia RP Zajęcia PDE Kształcenie kompetencji kluczowych wdrożenie wniosków.
Programy profilaktyczne realizowane w Zespole Szkół w Sarzynie w roku szkolnym 2016/2017 w ramach współpracy z Państwowym Powiatowym Inspektoratem Sanitarnym.
Przeciwdziałanie narkomanii
diagnozująca zjawisko przemocy rówieśniczej
Szkoła Podstawowa im. Szymona Szymonowicza w Czernięcinie
Kontrola i ewaluacja zajęć wychowania fizycznego
Procedury bezpieczeństwa
Zapis prezentacji:

Konkurs „Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń” Sprawozdanie z VI zadania konkursowego

Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II ul. Wiejska 29/ Tomaszów Mazowiecki

Zadanie VI Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciągnięciem do „paczki”?

W naszej szkole do zadania VI przystąpiło 671 uczniów, tj. 31 oddziałów klasowych. Nauczyciele na lekcjach wychowawczych przeprowadzili zajęcia w oparciu o konspekt numer 6 opracowany przez mgr Katarzynę Kołodziejczyk.

Pracowaliśmy w kilkuosobowych grupach…

…chętnie braliśmy udział w zajęciach.

Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciągnięciem do „paczki”? Uczniowie naszej szkoły po zakończeniu zadania VI potrafią: -Rozpoznać zagrożenia płynące z kontaktów z grupą podwórkową takie jak: poniżanie, prowokowanie, zaczepki słowne, zachowania agresywne, palenie tytoniu, picie alkoholu, zażywanie narkotyków. -Szukać pomocy w przypadku zaistniałego zagrożenia u wychowawców, nauczycieli, pedagoga, pielęgniarki, rodziny, przyjaciół. -Być asertywne, świadome zagrożeń otaczającego środowiska.

Klasy V i VI spotkały się z policjantem oraz pedagogiem resocjalizacyjnym. Na tych zajęciach dzieci dowiedziały się, że nie warto dać się wciągnąć do „paczki”.

Dowiedzieliśmy się, w jaki sposób grupa wpływa na nasze życie. Potrafimy obiektywnie ocenić to, co się wokół nas dzieje.

Sprawozdanie opracowała: Alicja Łakomska