Opakowanie, które podnosi walory marketingowe oraz obniża koszty produkcji. Patrycja Golla, HLP Klearfold, Head of Poland
Opakowanie chroni to co sprzedaje i sprzedaje to co chroni
Opakowanie przezroczyste to bliskie i osobiste narzędzie komunikacyjne marki, łączący klienta bezpośrednio z produktem. Pozwala klientowi zobaczyć produkt i promuje jego rozpoznawalność. Trafia do świadomości klienta i łatwo prezentuje charakterystykę produktu. Wyróżnia się na tle innych produktów na zapchanych półkach sklepowych Tworzy ekscytujące poczucie estetyki i wartości dodanej. Niesie w sobie elegancję i podnosi prestiż produktu. Przoduje w sezonowych opakowaniach promocyjnych, zestawach upominkowych lub ofertach specjalnych Zwiększa sprzedaż produktów
30% Oszczedności pracy manulanej!
Soft Crease – miękkie bigowanie Zwykłe / twarde bigowanie
Soft Crease – miękkie bigowanie Idealna forma po złożeniu, piękne zaokrąglenia podnoszące estetykę Zwiększona wytrzymałość na pęknięcia w stosunku do innych metod Soft Crese skraca prace manualne i przypiesza składanie maszynowe
Auto Bottom – automatyczne denko Opakowanie składa sie jedna ręką w kilka sekund!!!
Czym jest opakownie PREMIUM???
13 colors in one pass! The only ONE in the word!!
„ZIELONE“ OPAKOWANIE Z TWORZYWA??? TAK!!!
Nasze plusy: Redukcja kosztów pakowania ze względu na ekstremalne miękką technologię bigowania i automatyczne denko! 13-kolorowa prasa drukarska gwarantuje idealną grafikę i skraca czas oczekiwania na opakowania Największa zdolność produkcyjna, aż do 1.5 miliona opakowań na dzień! Wszystko pod jednym dachem nie mamy strat czasu w łąńcuchu dostaw Możliwość magazynowania lokalnie co skraca czas call-off i zwiększa elatyczność dostaw
Bezkompromisowa kontrola jakości!
Niektóre z naszych zachwycajacych projektów!
Wiem doskonale, że najważniejsze jest wnętrze, aczkolwiek Dobry Produkt wymaga Dobrego Opakowania
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ