Dominik Landa, Dyrektor Handlowy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Priorytety infrastruktury transportowej w budżecie Unii Europejskiej na lata Bartłomiej Telejko doradca delegacji PiS w Parlamencie Europejskim.
Advertisements

Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego Nr SPOT/1.2.1/20/04 Uroczyste zakończenie realizacji Projektu 30 maja 2008 roku.
SOCHACZEW Propozycja lokalizacji lotniska cywilnego dla Linii Low Cost i Cargo Materiał przygotowany na posiedzenie Zespołu ds. opracowania Programu Rozwoju.
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
Gospodarka morska jako sektor innowacyjny Gdańsk, 6 listopada 2009 r.
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Charakter wymiany handlowej między polskimi regionami a krajami Europy Bałtyckiej Stanisław Umiński Ośrodek Badań Integracji Europejskiej,
NewMAN w środowisku sieci BYDMAN
Prof. zw. dr hab. Józef Perenc
Sektorowy Program Operacyjny: Transport na lata
PCC Intermodal – dobra inwestycja na trudne czasy!
„Zachodniopomorski Szlak Żeglarski”
Lotnisko Warszawa/Modlin Świat U Progu Twojego Domu !
ENERGETYKA ODNAWIALNA NA MORZU - OFFSHORE SZANSĄ DLA POMORZA Gdynia 2013.
XIII MIĘDZYNARODOWE FORUM GOSPODARCZE GDYNIA 2013
Strategiczne Projekty drogowe Miasta Gdańska
ORLEN GAZ - lider rynku gazu płynnego
Gdański Terminal Kontenerowy SA
Darłówko Wykonał: Michał Roch.
Zapraszamy na prezentację pod tytułem Polskie statki
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
w korytarzu transportowym Europy
Spotkanie robocze polskich regionów Korytarza Bałtyk – Adriatyk
Polityka transportowa
INFRASTRUKTURA TRANSPORTU LOTNICZEGO
Gdański Terminal Kontenerowy SA
Elastyczne rozwiązania transportowe
Akademia Morska w Szczecinie Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny Transportu Instytut Zarządzania Transportem Zakład Organizacji i Zarządzania Projekt rozwojowy.
4 przykłady udanych gdańskich marzeń, czyli nie bójmy się krytyki.
Wybrane miasta Polski Magdalena Osińska.
SYTUACJA FINANSOWA MAZOWSZA 1Warszawa, 20 maja br.
Największe miasta POLSKI.
Wybrane Miasta Polski Julia Sieczkowska.
Wybrane miasta polski Natalia Munik.
l Idealne miejsce dla Twojego biznesu.
MOMENT Modern Water Management Magdalena Kinga Skuza Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku Gdańsk, r.
Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem . III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus,
Infrastruktura i inwestycje rozwojowe w sektorze energetycznym
Znacznie portu lotniczego dla rozwoju regionu
Zintegrowany System Zarządzania Ruchem w Trójmieście TRISTAR
Kierunki rozwoju spółki
Transgraniczne Centrum Logistyczne, cele i bariery Słubice TTOC Świecko Frankfurt Oder Rzepin Eisenhuttenstadt.
Konferencja podsumowująca projekt „Eko – turystyczne wybrzeże – rozwój sieci miast i gmin morskich przez edukację ekologiczną” Koszalin, 3 grudnia 2012.
Zaktualizowana Strategia Grupy Kapitałowej Grupy LOTOS S.A. do roku 2012 oraz kierunki rozwoju na lata 2013 – 2020 Paweł Olechnowicz Prezes Zarządu, Dyrektor.
Tri-city Karolina Krosnicka Gdynia Maritime University, Poland.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Innowacje – możliwości ubiegania się o wsparcie z programów EWT PAWEŁ ZAWADZKI Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Rozwoju Regionalnego.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Gospodarcze efekty EURO 2012 dla Gdańska i regionu pomorskiego dr Bohdan Wyżnikiewicz Gdańsk, 9 stycznia 2008 r.
Michał Pluciński Uniwersytet Szczeciński
ul. Łabiszyńska 18 D, BRZOZA
Perspektywy rozwoju śródlądowych dróg wodnych w Polsce
DEBATA TRANSPORTOWA TRANSPORT MORSKI I ŚRÓDLĄDOWY
Polskie Wybrzeże Bałtyku o linii brzegowej długości 498 km (bez linii brzegowej Zalewu Szczecińskiego i Wiślanego) charakteryzuje się surowym nadmorskim.
Podpisanie umów: Działanie 4. 1
„Transport morski w systemie transportu intermodalnego”
Paweł Jakubowski, Dyrektor, Pion Rozwoju, GAZ-SYSTEM S.A.
dr inż. Krystian Liszka Dyrektor Oddziału GAZ-SYSTEM w Tarnowie
Tytuł …. KOLEJOWE PRZEWOZY TOWAROWE Katowice, 18.X.2007
Ciągi transportowe do przewozu ładunków Terminale intermodalne
TO JUŻ PEWNE. POLSKA ZORGANIZUJE SZCZYT KLIMATYCZNY ONZ W GRUDNIU 2018 R. Gdańsk zgłasza swoją kandydaturę na miejsce odbycia się konferencji.
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy
Strategia rozwoju TerminalU LNG w Świnoujściu
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Porty w Szczecinie i Świnoujściu – w aspekcie przewozów towarowych

ul. Łabiszyńska 18 D, BRZOZA
Zapis prezentacji:

Dominik Landa, Dyrektor Handlowy DCT Gdańsk Dominik Landa, Dyrektor Handlowy

Profil Firmy Kluczowe informacje o działalności firmy Specyfikacja terminalu: Największy terminal kontenerowy na Bałtyku Największa inwestycja australijska w tej części Europy Ponad 500 miejsc pracy stworzonych od 2007 r. Zmotywowana i doskonale wyszkolona kadra pracownicza Produktywność przeładunków na poziomie największych portów europejskich Inicjator działań Koalicji Morskiej poprawiających konkurencyjność polskich importerów/eksporterów i polskiej gospodarki

Profil Firmy Kluczowe informacje o działalności firmy Specyfikacja terminalu: Powierzchnia terminalu: 49 ha Długość nabrzeża: 650m Głębokość wody przy nabrzeżu do 16,5m 6 suwnic STS typu Post-panamax 20 suwnic placowych RTG 420 podłączeń do kontenerów chłodniczych 4 tory kolejowe o łącznej długości 2,5 km Magazyn o powierzchni 7200m² Terminalowy system operacyjny Navis

Głębokowodne terminale kontenerowe DCT jako najbardziej wysunięty na wschód głębokowodny terminal kontenerowy Zasięg Gdańsk – Le Havre Porty o głębokości 13,5m i więcej Göteborg Aarhus Hamburg Wilhelmshaven DCT Gdansk Rotterdam Bremerhaven Zeebrugge Antwerp Le Havre

Udział w rynku polskich terminali kontenerowych DCT Gdańsk jako lider rynku w Polsce W ciągu 7 lat od rozpoczęcia działalności DCT Gdańsk osiągnęło 56% udziału w rynku przeładunków kontenerów w polskich portach morskich Źródło: „Namiary na morze i handel”

Plan Rozwoju DCT Gdańsk Drugie głębokowodne nabrzeże w Gdańsku Specyfikacja terminali (T1 + pierwszy etap budowy T2) Przepustowość terminalu 3.000.000 TEU Przepustowość bocznicy kolejowej 780.000 TEU Powierzchnia Terminalu 76,2 ha Specyfikacja nabrzeża 2x 650m nabrzeża o głębokości do 16.50m Suwnice STS 11 (największe o zasięgu 25 rzędów kontenerów) Bocznica kolejowa 4 tory kolejowe o łącznej długości 2,5km Magazyn 7.200 m² Terminalowy system operacyjny Navis

Obecna infrastruktura DCT Pomorskie Centrum Logistyczne Lokalizacja nowego nabrzeża (T2) Kolejny krok w rozwoju możliwości przeładunkowych w DCT Gdańsk T2: Bałtycka baza dla statków o pojemności 18 000 TEU i więcej Obecna infrastruktura DCT 1 500 000 TEU Pomorskie Centrum Logistyczne Terminal T2 Nowy plac i sprzęt

T2 – wizualizacja Drugie głębokowodne nabrzeże w Gdańsku

Klienci DCT Gdańsk Linie żeglugowe i alianse

Efekty rozbudowy DCT W skali globalnej W skali lokalnej Dalsze przenoszenie polskich i środkowoeuropejskiej ładunków z portów Europy Zachodniej do portów Polskich Spadek zatrudnienia w portach Europy Zachodniej Reorganizacja żeglugi obsługującej Morze Bałtyckie (dodatkowe połączenia oceaniczne na Bałtyk, przesunięcia sieci feederowej) Katalizator innych inwestycji w porty głębokowodne na Bałtyku („jeśli w Gdańsku to możliwe, to w innych miejscach też” – Kłajpeda, Gdynia, Sztokholm, Kaliningrad) Wzrost pozycji Gdańska na globalnej mapie portów W skali lokalnej Sumaryczne zwiększenie przeładunków w portach Gdyni i Gdańska z wiodącą rolą Gdańska Dodatkowe bezpośrednie zawinięcia do Gdańska i rozwój sieci feederowej do innych portów Bałtyckich Wygenerowanie nowych miejsc pracy w Gdańsku (transfer miejsc pracy z Europy Zachodniej) oraz wzrost danin na rzecz budżetu Rzeczpospolitej Przesunięcie ruchu kolejowego i drogowego do Gdańska, w tym zwiększone obciążenie POG, Trasy Sucharskiego i linii kolejowej 226 Przyspieszenie rozwoju Pomorskiego Centrum Logistycznego