Systemy logistyczne FRONTY PRZEŁADUNKOWE MAREK STANISŁAWSKI.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
BEZPIECZNY UCZEŃ NA DRODZE
Advertisements

Techniczne środki zabezpieczenia
TECHNICZNE ŚRODKI ZABEZPIECZENIA oraz SKARBCE, SZAFY I SKRYTKI SEJFOWE
Techniczne środki zabezpieczenia.
TECHNICZNE ŚRODKI ZABEZPIECZENIA
Nowa dyrektywa maszynowa 2006/42/WE zmiany
Zasady dotyczące ruchu drogowego rowerzystów
Przerwy pomiędzy regularnymi kontrolami
Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego
Temat: Transformacja Galileusza
KARTA ROWEROWA KL.IV ZNAKI DROGOWE STOP dalej.
Znaki poziome.
PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO
BEZPIECZNIE NA DRODZE.
"Jeżdżę z głową" Joanna Ziętarska Michalina Sochacka Natalia Czarnecka
Bezpieczna jazda rowerem
OBSŁUGA TECHNICZNA: TOYOTA YARIS.
Pieszy w ruchu drogowym
JAK ZAPARKOWAĆ SIĘ ABY BYŁO DOBRZE ;)
TECHNOLOGIA I ORGANIZACJA ROBÓT BUDOWLANYCH
Zasady przejazdu przez tory kolejowe i tramwajowe
Nowy pojazd egzaminacyjny Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego
Podstawowe manewry w ruchu drogowym
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 W BOCHNI
Budowa motoroweru.
Nie bać się mechatroniki
SZKOLNY ZESPÓŁ DS. PROMOCJI ZDROWIA
Budowa i funkcja magazynu.
Centrum Edukacji Zawodowej w Czarnkowie
Dostawa towaru.
TECHNOLOGIA I ORGANIZACJA ROBÓT BUDOWLANYCH
Technika przepływu materiałów i magazynowania
Kamil Rabski/Natalia Sajkowska
Dostarczanie towaru - test
Dariusz Mrowiński SKRZYŻOWANIA DRÓG Bezpieczeństwo ruchu drogowego.
Program „IV” DZIECI I RUCH DROGOWY.
Program „O” DZIECI I RUCH DROGOWY.
Zasada ważna dla ciebie
Właściwe ustawienie fotela, lusterek, zagłówków i zapięcie pasów bezp.
KARTA MOTOROWEROWA ZNAKI DROGOWE STOP.
Skrajnia budowli.
Zasady pierwszeństwa przejazdu na skrzyżowaniach
Podstawowe pojęcia z ruchu drogowego.
BRAMY SEGMENTOWE.
STREFA DYLEMATU Prezentację wykonali studenci specjalności DUA gr. 2:
ZADANIE 1 PRZYGOTOWANIE DO JAZDY, SPRAWDZENIE STANU TECHNICZNEGO PODSTAWOWYCH ELEMENTÓW POJAZDU ODPOWIEDZIALNYCH BEZPOŚREDNIO ZA BEZPIECZEŃSTWO JAZDY.
Wózki jezdniowe CKPiU w Górze 2013.
Na zdjęciu przedstawiono: podnośnik podnośnik klin zabezpieczający klin zabezpieczający podstawkę zabezpieczającą podstawkę zabezpieczającą montażownicę.
Montaż rusztowań – wymagania ogólne
Ruch uliczny.
PRZECHODZENIE PRZEZ JEZDNIĘ.
PODSTAWOWE DEFINICJE Z KODEKSU DROGOWEGO.
NOWINKI TECHNICZNE. HISTORIA -Volvo – 1944 r. laminowana przednia szyba -Volvo – Stworzenie 1 pasów bezpieczeństwa 1959 r. -Mercedes – Benz – Zastosowanie.
Sygnały na drodze.
KATEGORIA B+E PRAWA JAZDY
Sterownik zwrotnic WS90E
POJEMNIKI TRANSPORTOWO - MAGAZYNOWE
Tytuł Prezentacji Koncepcja przebudowy Rejonu Kłodzko Koncepcja modernizacji Rejonu Kłodzko Janusz Muszkieta, Adam Dworzański
systemy logistyczne 2 M.Stanisławski
Systemy logistyczne 2 M. Stanisławski
Bydgoszcz,
Zaprojektowanie i wykonanie budynku magazynowego na odpady zielone przy hali surowcowni. SGL Carbon Polska zakład w Nowym Sączu.
Poznań
TECHNOLOGIA ROBÓT BUDOWLANYCH
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. WALERGO GOETLA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
WEBQUEST Zasady ruchu drogowego
Zapis prezentacji:

systemy logistyczne FRONTY PRZEŁADUNKOWE MAREK STANISŁAWSKI

FRONT PRZEŁADUNKOWY – jest to miejsce załadunku lub wyładunku środka transportowego ROZRÓŻNIAMY : # fronty przeładunkowe bezrampowe # fronty przeładunkowe rampowe MS

FRONTY PRZEŁADUNKOWE RAMPOWE RAMPA – to konstrukcja budowlana wyniesiona ponad nawierzchnię dojazdową, która umożliwia zbliżenie nawierzchni budowli magazynowej z poziomem podłogi skrzyni ładunkowej środka transportu w celu ułatwienia prac przeładunkowych. MS

RODZAJE RAMP Ze względu na rodzaj obsługiwanego środka transportu : a. samochodowe b. kolejowe Ze względu na usytuowanie rampy samochodowe dzielimy na : a. wolno stojące b. przymagazynowe zewnętrzne lub wewnętrzne c. wyniesione d. o zagłębionej powierzchni drogi dojazdowej MS

Ze względu na sposób użytkowania : a. czołowe ( pojazd podstawiany jest tyłem ) b. boczne ( pojazd podstawiany jest bokiem) c. czołowo – boczne (pojazdy mogą być obsługiwane z tyłu, jak i z boku Ze względu na kształt wyróżnia się rampy: a. proste ( czołowo - boczne ) b. zębata ( czołowo – boczna ) MS

c. schodkowa ( czołowo – boczna ) d. grzebieniowa ( czołowo – boczna ) e. łukowa ( czołowa ) f. gwiaździsta ( czołowa ) MS

MS

Rampa przeładunkowa z wysuwaną wargą Rampa przeładunkowa MS Rampa przeładunkowa z wysuwaną wargą Rampa przeładunkowa z wargą uchylną

FRONTY BEZRAMPOWE FRONT BEZRAMPOWY – nie posiada rampy, a stanowiska przeładunkowe rozmieszczone są bezpośrednio przy bramach budynku magazynowego MS

RODZAJE FRONTÓW BEZRAMPOWYCH POWIERZCHNIA MAGAZYNU JEST NA RÓWNI Z POW DOJAZDOWĄ MS

MS

MS

POWIERZCHNIA MAGAZYNU JEST WYŻEJ NIŻ POW DOJAZDOWA MS

POWIERZCHNIA DOJAZDOWA JEST ZAGŁĘBIONA W STOSUNKU DO POWIERZCHNI MAGAZYNU MS

WYPOSAŻENIE FRONTÓW PRZEŁADUNKOWYCH Dla zapewnienia odpowiedniego funkcjonowania oraz bezpieczeństwa wykonywanych prac fronty te należy wyposażyć w odpowiednie urządzenia DOK PRZEŁADUNKOWY * jest to zespół urządzeń stanowiących kompleksowe rozwiązanie do załadunku i rozładunku * samochód dostawczy może pozostać w doku przy zamkniętej bramie sekcyjnej, łatwiej zachować ciepło w budynku magazynu * krótki czas montażu MS

Uszczelnienie bramowe Rampa hydrauliczna Odbojniki Naprowadzacze kół Brama przemysłowa Uszczelnienie bramowe Rampa hydrauliczna Odbojniki Naprowadzacze kół MS

BRAMY PRZEMYSŁOWE SZYBKOBIEŻNE MS

Brama rolowana Brama rozsuwana MS

AUTOMATYKA OBSŁUGI BRAM MS

MS

Zasłona paskowa Brama wahadłowa MS

USZCZELNIENIA BRAMOWE Uszczelnienie fartuchowe Uszczelnienie pneumatyczne MS

Uszczelnienie tunelowe MS

PLATFORMY PRZEŁADUNKOWE MS

MOSTKI ŁADUNKOWE RĘCZNE MS

MS

Wózek transportowy do pomostów Pomost przejezdny Wózek transportowy do pomostów MS

MOSTKI ŁADUNKOWE MECHANICZNE MS

NAPROWADZACZE KÓŁ MS

MS

BLOKADY KÓŁ MS

SYSTEM CALEMATIC MS

ELEKTRONICZNY SYSTEM DOKOWANIA Jest to system rozpoznawania pojazdu działający na podobnej zasadzie, co rozpowszechnione w pojazdach osobowych urządzenia wspomagające parkowanie tyłem. Komplet składa się z czujników umieszczonych pod pomostem przeładunkowym oraz sygnalizatorów świetlnych zawieszonych na ścianie magazynu. Te pierwsze kontrolują cały teren przed dokiem i reagują na wszystkie przedmioty poruszające się w obszarze ich działania. Kiedy ciężarówka podczas cofania zbliża się do rampy, reagują one na to, wysyłając sygnał zwiększający intensywność w miarę zmniejszania się odległości pomiędzy pomostem a krawędzią powierzchni ładunkowej pojazdu. MS

Rezultat tego procesu można obserwować na trójbarwnym sygnalizatorze świetlnym, który powinien być tak umieszczony, aby był widoczny we wstecznym lusterku ciężarówki. Tym samym kierowca podczas cofania widzi najpierw zielone światło pozwalające mu na szybsze przemieszczanie się, następnie żółte mówiące o znacznym zmniejszeniu się odległości oraz potrzebie zachowania ostrożności, aż w końcu pojawia się czerwone wymagające zatrzymania pojazdu i zakończenia całej operacji. MS

MS

BARIERY ZABEZPIECZAJĄCE MS

ODBOJNIKI MS

OŚWIETLENIE MS

PODPORA MS

RAMPY PRZEJEZDNE MS

MS

MS

SZYNY NAJAZDOWE MS

Szyna przeładunkowa Szyna przeładunkowa z szyną jezdną MS

SYGNALIZACJA ŚWIETLNA MS

KONIEC !!!! DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ MS