Niestandardowe formy reklamowe

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Specyfikacja techniczna
Rdzenne rozszerzenia Joomla!
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Podstawowe wiadomości
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
PORTRAIT nowy format reklamowy w IDMnet. Portrait to stała forma reklamowa dająca wielkie możliwości kreacji. Duży wybór elementów przekazu reklamowego.
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA PRODUCENTÓW MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Papilot.pl Prezentacja serwisu
EGospodarka.pl.
Search Engine Optimization
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Przygotowanie kontentu stron WWW
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Opis serwisu: Statystyki:
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl
Interactive Marketing Partner marketing
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Prezentacja serwisu Globtrex.com
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Nowa funkcjonalność Nowe możliwości Łatwy dostęp do informacji.
© 2012 Goldbach Audience1 Oferta reklamowa na Gofin.pl.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
EHoliday.
specyfikacja techniczna
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
CENNIK E-usług Biotechnologia.pl
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
W W W Łukasz Stochniał.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacjaOdtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Temat 1: CSS Dołączanie stylów do dokumentu
Dzień dobry, Cieszymy się, że wybrali Państwo nasz portal internetowy EKO, OZE ekoenergia.pl Zespół “Ecoeurope.eu” Sp. z o.o. Wita Państwa serdecznie w.
W3A Mailing - system newslettera. Możliwości systemu: Przygotowaniu szablonu graficznego (do 3 szablonów graficznych) do wykorzystania w newsletterze.
Zarabiaj z ContentStream, czyli produkty content marketingowe dla Wydawców Jak Wydawcy mogą zarabiać na serwisie dzięki budżetom content marketingowym?
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
Najlepszy adres w stolicy
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage
Najważniejsze informacje dotyczące programu Sway.
Zapis prezentacji:

Niestandardowe formy reklamowe Ubezpieczenia online.pl należy do grupy reklamowej E-financial S.A. www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Artykuł sponsorowany - warto przeczytać Mailing Produkt na Pasażu Dział sponsorowany Patronat Artykuły / Porady eksperta www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Artykuł sponsorowany - warto przeczytać Artykuł sponsorowany pisany jest przez Klienta na dowolnie wybrany temat związany z branżą ubezpieczeniową. Może zawierać zdjęcia, wykresy i odsyłacze. Publikowany jest w szablonie redakcyjnym portalu. Emitowany przez 1 miesiąc, w tym 1 tydzień na stronie głównej Portalu. Zaraz po opublikowaniu zostaje wysłany w newsletterze, jako jedna z wiadomości dnia. Strona z artykułem przygotowana jest zgodnie z zamówieniem Klienta. Klient przygotowuje zawartość merytoryczną tekstów oraz materiały do wykonania strony. Strona artykułu może zawierać: Tekst (nie więcej niż 1000 słów); logo firmy lub zdjęcie (max 150 x 150 pikseli) po lewej stronie tekstu; Boks śródtekstowy o rozmiarach 300x250 pikseli, 25 kB umieszczany w centralnej części serwisu. Format gif, jpg lub swf; link tekstowy kierujący do strony www sponsora (maksimum 3 linki tekstowe). www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Artykuł sponsorowany - strona główna Portalu www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Artykuł sponsorowany - podstrona www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Artykuł sponsorowany - warto przeczytać Mailing Produkt na Pasażu Dział sponsorowany Patronat Artykuły / Porady eksperta www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Mailing Mailing reklamowy pozwala budować zainteresowanie produktem oraz tworzyć i utrzymywać więzi między Reklamodawcą i odbiorcą; To także niezwykle skuteczne narzędzie w kampaniach informacyjnych. Reklamodawca ma możliwość wybrania grupy osób, do których chce skierować przekaz reklamowy; Dlaczego mailing w ubezpieczeniaonline.pl jest skuteczny: portal jest ściśle tematyczny, stąd nasza baza adresowa zawiera wyselekcjonowaną listę osób zainteresowanych tematem ubezpieczeń; Reklamodawcom oferujemy jedynie aktywne konta; do jednego internauty wysyłamy maksymalnie jeden list w tygodniu; www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Mailing – wymagania techniczne Format: plik tekstowy lub HTML wraz z grafiką Tryb kodowania: ISO-8859-2 Waga kreacji: do 35 kB Informacje o mailingu: Tytuł maila Treść listu Dane teleadresowe firmy Mailowy adres zwrotny Kod: poprawna składnia W3C, Style CSS w TAGu w treści mailingu, Materiał nie może zawierać kodów JavaScript ani dHTML Materiał powinien być osadzony w tabelach, a nie w divach Parametry targetowania: Płeć Wiek Miasto Status użytkownika (pośrednik ubezpieczeniowy, klient ubezpieczeniowy) www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Artykuł sponsorowany Mailing Produkt na Pasażu Dział sponsorowany Patronat Artykuły / Porady eksperta www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Produkt na Pasażu Produkt ubezpieczeniowy w Pasażu pozwala bardzo szczegółowo zapoznać się internautom z ofertą, Jest to zarazem bardzo atrakcyjna dla odbiorcy forma reklamy - nienarzucająca się i interaktywna, Produkt może występować w połączeniu z kierującymi do niej reklamami autopromocyjnymi, Wymagania techniczne: Logotyp w rozmiarze 150 x 150 pikseli; do 15 kB; Nazwa – do 150 znaków; 4 cechy produktu, które wyszczególniają jego najważniejsze elementy – do 200 znaków każda; Szczegółowy opis produktu, przygotowany pod „zakładki” – tak jak to widać na załączonym przykładzie. Można przygotować do 5 zakładek. www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Produkt na Pasażu - przykład www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Produkt na Pasażu – przykład opisu www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Artykuł sponsorowany - warto przeczytać Mailing Produkt na Pasażu Dział sponsorowany Patronat Artykuły / Porady eksperta www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Dział sponsorowany Nienarzucająca się forma rozbudowanej reklamy, zintegrowanej z serwisem; Link prowadzący do działu znajduje się w menu na stronie głównej, dział jest graficznie wyróżniony; Dział na wyłączność, możliwość dostosowania wyglądu do indywidualnych potrzeb reklamodawcy; Możliwość umieszczenia logotypu, artykułów, wywiadów, oferty produktowej – do indywidualnego uzgodnienia. www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Dział sponsorowany – strona główna www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Artykuł sponsorowany - warto przeczytać Mailing Produkt na Pasażu Dział sponsorowany Patronat Artykuły / Porady eksperta www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Patronat Możliwość objęcia patronatem danego działu tematycznego w serwisie (np. dotyczącego ubezpieczeń komunikacyjnych czy na życie); Możliwość objęcia patronatem wybranego działu na forum – kreowanie roli eksperta. Wyznaczona osoba udziela informacji na temat ubezpieczeń. Jej odpowiedzi będą opatrzone zdjęciem i podpisem; Dział objęty patronatem będzie opatrzony stosowną informacją oraz logotypem patrona; Zakres patronatu uwzględnia się każdorazowo indywidualnie; www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Artykuł sponsorowany - warto przeczytać Mailing Mailing Formy graficzne Produkt na Pasażu Dział Formy graficzne Patronat Artykuły / Porady eksperta www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Artykuły / Porady eksperta W ramach indywidualnych uzgodnień, informacje o ofercie produktowej Reklamodawcy mogą znaleźć się w postaci artykułu w sekcjach: „Porada Eksperta” i/lub „Przegląd ubezpieczeń”; Artykuł (do 1000 znaków + 1 grafika do 50 kB) wyświetlany jest w ramach działu tematycznego na portalu. Do artykułu kieruje zajawka na stronie głównej; Artykuł będzie dotyczył cech danego produktu ubezpieczeniowego, ewentualnie innych elementów związanych z branżą ubezpieczeniową. Temat i forma artykułu są każdorazowo indywidualnie ustalane z zamawiającym; Artykuł umieszczony zostanie na Portalu bezterminowo (będzie dostępny w archiwum); W artykule istnieje możliwość umieszczenia 1 linku tekstowego; o www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Artykuły / Porady eksperta – porada eksperta, przykład www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Artykuły / Porady eksperta – przegląd ubezpieczeń, przykład www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl

www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl Zapraszamy do współpracy     E-FINANCIAL S.A.     ul. Sycowska 44 51-319 Wrocław     tel. 71 320 71 48         www.e-financial.pl     e-mail: office@e-financial.pl www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl