Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wojciech Budzyński Strategia kształtowania postaw społecznych odnośnie rozbudowy sieci dróg i autostrad w Polsce
Advertisements

Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
Aktualizacja Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Kujawsko- Pomorskiego Zespoły tematyczne Pierwsze plenarne spotkanie grupy eksperckiej Przysiek,
{Instytut Adama Mickiewicza}
Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci
KOGO NIE MA W MEDIACH TEGO NIE MA WCALE.
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
1% podatku = 100% serca Strategia akcji społecznej dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” pod kątem pozyskania wpływów z tytułu 1% podatku oraz utrwalenia.
Bądź drobiazgowy! 1% mimo wszystko!
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Kampania poprawy wizerunku wilków wśród lokalnej ludności Bieszczad
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Strategia komunikacyjna WWF w zakresie ochrony wilka w Bieszczadach
Świat przed wszystkimi stoi otworem Wydarzenia promujące działalność Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce ANNA DENEKA.
Kampania promocyjna rolnictwa ekologicznego
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Michał Jędrzejczak
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Konkurs 01/POKL/7.2.1/2008 (Ogłoszony w dniu 31 stycznia 2008 r.) Typy projektów. w ramach podziałania możliwa będzie realizacja następujących projektów:
WHAT - Wolontariat Hospicyjny jako narzędzie uczenia Akceptacji i Tolerancji dla osób opuszczających placówki penitencjarne.
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA - DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz.
„CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI DAREM”- STRATEGIA DZIAŁAŃ PR W RAMACH VI KAMPANII „HOSPICJUM TO TEŻ ŻYCIE” Autor: Karolina Bielawska.
Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę
Prawa człowieka – edukacja – działanie
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
POMORSKA RADA OSÓB BEZDOMNYCH – RADA STYCZEŃ - KROKOWA.
up. Wypróbuj swój pomysł na biznes.. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 2.2.1: Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Agata Blady, Komunikado PR,
Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”
SPOŁECZNY WIZERUNEK PUBLIC RELATIONS
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.
OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA SPOŁECZNA Z OKAZJI ŚWIATOWEGO DNIA BEZ TYTONIU
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
PRZEMOCY MÓWIMY NIE! KOALICJA NA RZECZ OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Promocja zdrowia w szkole (propozycja zajęć pozalekcyjnych)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Promocja miast – możliwości, korzyści, strategie Dobra Nasza 15 stycznia 2008.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Pola Nadziei....
PROMOCJA PROJEKTU 3. edycja. ODBIORCY: media o różnym zasięgu społeczność lokalna i ponadlokalna liderzy i animatorzy kultury decydenci i władze lokalne.
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Wspieramy budowanie marki
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
„Event – skuteczne narzędzie HR” Agnieszka Zyśk-Pożoga CSR & Events Manager Provident Polska S.A.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Wolontariat w Gdańsku Perspektywa lat 2011 i 2012 Gdańsk,
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Fundusz Wsparcia Inicjatyw Lokalnych, Międzyregionalnych i Transgranicznych w Euroregionie Niemen Szkolenie dla beneficjentów w zakresie promocji i informacji.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Różne zastosowania metody SWOT opracowała Agnieszka OLSZOK I TIR.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Opracowanie: Dagmara Lustyk
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska

plan prezentacji 1. 2. 3. 4. 5. Analiza Strategia Realizacja Ewaluacja Podsumowanie

liczba odbiorców pomocy analiza sytuacja wyjściowa Fundacja Hospicyjna jest liderem wśród OPP pomagającym hospicjom zasięg terytorialny liczba odbiorców pomocy formy pomocy analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

analiza analiza problemu niska znajomość charakteru Fundacji niski stopień wiedzy na temat hospicjów unikanie tematów trudnych analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie bierność społeczeństwa

analiza analiza otoczenia Rynek Media Społeczeństwo analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

analiza mocne strony słabe strony zagrożenia szanse analiza SWOT pozycja lidera dotychczasowe kampanie Krajowe Duszpasterstwo Hospicjów zasoby ludzkie silna baza internetowa działalność edukacyjno-szkoleniowa brak osoby publicznie rozpoznawalnej kojarzonej z Fundacją brak wyraźnego wyodrębnienia jako organizacji docierającej do wielu hospicjów, która nie ogranicza się do konkretnego odbiorcy pomocy mocne strony słabe strony rozpoznawalność innych akcji związanych z działalnością hospicyjną wykorzystanie dotychczasowych kontaktów z mediami działalność gospodarcza fundacji jako element wizerunku przedsiębiorczej i efektywnej organizacji skuteczna promocja innych OPP większe zaufanie do konkretnego wybranego hospicjum niechęć społeczeństwa do podejmowania tematów trudnych lub ciężkich bierność społeczna analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie szanse zagrożenia

strategia cele Promowanie Fundacji Hospicyjnej, która nie jest bezpośrednim odbiorcą pomocy, ale ogniwem gromadzącym ją, a następnie dystrybuującym do hospicjów w całej Polsce. informowanie o Fundacji budowanie wizerunku edukacja przełamywanie barier kształtowanie otwartych postaw społecznych analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

strategia grupy docelowe uczniowie gimnazjów, liceów oraz studenci grupa 25-50 lat grupa 50+ szczególnie kobiety grupy pośrednie analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

strategia przesłanie i przekazy „jedna fundacja, wielu potrzebujących” Hospicja dbają o ludzkie życie potrzeba im profesjonalnej i rzetelnej pomocy Najefektywniejsza pomoc? organizacja znajdująca się w centrum problemu Pomaganie jest teraz prostsze koniec dylematów „komu pomagać?” analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie „pomagamy pomagać”

realizacja 1. 2. 3. trzy etapy Sygnalizowanie Eksponowanie Informacje o samej kampanii, działalności hospicyjnej i Fundacji. Eksponowanie Eksponowanie istnienia Fundacji. Utrwalanie Informacje o działalności Fundacji – organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce. analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

realizacja CSR płyta DVD plakaty i ulotki logo narzędzia spot kinowy gimnazja i licea gimnazja, licea warszawskie uczelnie wyższe Kościół inne miejsca publiczne plakaty i ulotki spot kinowy warszawskie kina logo blogi portale społecznościowe CSR współpraca z Wolontariatem Biznesu analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie wizerunek osób publicznych Ambasadorowie Fundacji Hospicyjnej osoby publiczne dotknięte chorobą

realizacja narzędzia „podróż za jeden żonkil” „centrum miłości” „strefa pomocy” analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

realizacja dodatki do gazet przypinka broszka narzędzia płyta DVD Polityka, Wprost, Kino, Życie Warszawy, The Warsaw Voice płyta DVD przypinka Aktivist, City, Metro analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie Pani, Twój Styl sponsorowana przez firmę jubilerską broszka

realizacja media relations konferencja prasowa broszury informacyjne rozpoczynająca oraz podsumowująca broszury informacyjne dla mediów na temat Fundacji spotkania z dziennikarzami nawiązywanie kontaktów z mediami wywiady ambasadorów promujące Fundację Hospicyjną przed każdym wydarzeniem i po jego zrealizowaniu informacje prasowe analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie monitoring mediów ewaluacja

realizacja harmonogram Listopad Grudzień Styczeń Luty Marzec Kwiecień przygotowanie zespół, materiały, nawiązywanie współpracy etap I ulotki, plakaty, płyta DVD, spot, ambasadorowie, logo w internecie, CSR, media relations etap II konkurs etap II eventy etap III dodatki do gazet analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie zakończenie ewaluacja, podziękowania

ewaluacja liczba odbiorców internet badania ankietowe porównanie wyników badań ankietowych przed i po kampanii oszacowanie liczby uczestników eventów oraz nabywców gazet z dodatkami liczba odbiorców porównanie liczby odsłon stron internetowych przed i po zrealizowaniu kampanii internet monitoring mediów analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie publikowane informacje

podsumowanie 1. 2. 3. 4. 5. summary Campaign’s aim Problem analysis Target groups 4. Strategy & tools 5. analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie Desired effects