strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska
plan prezentacji 1. 2. 3. 4. 5. Analiza Strategia Realizacja Ewaluacja Podsumowanie
liczba odbiorców pomocy analiza sytuacja wyjściowa Fundacja Hospicyjna jest liderem wśród OPP pomagającym hospicjom zasięg terytorialny liczba odbiorców pomocy formy pomocy analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie
analiza analiza problemu niska znajomość charakteru Fundacji niski stopień wiedzy na temat hospicjów unikanie tematów trudnych analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie bierność społeczeństwa
analiza analiza otoczenia Rynek Media Społeczeństwo analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie
analiza mocne strony słabe strony zagrożenia szanse analiza SWOT pozycja lidera dotychczasowe kampanie Krajowe Duszpasterstwo Hospicjów zasoby ludzkie silna baza internetowa działalność edukacyjno-szkoleniowa brak osoby publicznie rozpoznawalnej kojarzonej z Fundacją brak wyraźnego wyodrębnienia jako organizacji docierającej do wielu hospicjów, która nie ogranicza się do konkretnego odbiorcy pomocy mocne strony słabe strony rozpoznawalność innych akcji związanych z działalnością hospicyjną wykorzystanie dotychczasowych kontaktów z mediami działalność gospodarcza fundacji jako element wizerunku przedsiębiorczej i efektywnej organizacji skuteczna promocja innych OPP większe zaufanie do konkretnego wybranego hospicjum niechęć społeczeństwa do podejmowania tematów trudnych lub ciężkich bierność społeczna analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie szanse zagrożenia
strategia cele Promowanie Fundacji Hospicyjnej, która nie jest bezpośrednim odbiorcą pomocy, ale ogniwem gromadzącym ją, a następnie dystrybuującym do hospicjów w całej Polsce. informowanie o Fundacji budowanie wizerunku edukacja przełamywanie barier kształtowanie otwartych postaw społecznych analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie
strategia grupy docelowe uczniowie gimnazjów, liceów oraz studenci grupa 25-50 lat grupa 50+ szczególnie kobiety grupy pośrednie analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie
strategia przesłanie i przekazy „jedna fundacja, wielu potrzebujących” Hospicja dbają o ludzkie życie potrzeba im profesjonalnej i rzetelnej pomocy Najefektywniejsza pomoc? organizacja znajdująca się w centrum problemu Pomaganie jest teraz prostsze koniec dylematów „komu pomagać?” analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie „pomagamy pomagać”
realizacja 1. 2. 3. trzy etapy Sygnalizowanie Eksponowanie Informacje o samej kampanii, działalności hospicyjnej i Fundacji. Eksponowanie Eksponowanie istnienia Fundacji. Utrwalanie Informacje o działalności Fundacji – organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce. analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie
realizacja CSR płyta DVD plakaty i ulotki logo narzędzia spot kinowy gimnazja i licea gimnazja, licea warszawskie uczelnie wyższe Kościół inne miejsca publiczne plakaty i ulotki spot kinowy warszawskie kina logo blogi portale społecznościowe CSR współpraca z Wolontariatem Biznesu analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie wizerunek osób publicznych Ambasadorowie Fundacji Hospicyjnej osoby publiczne dotknięte chorobą
realizacja narzędzia „podróż za jeden żonkil” „centrum miłości” „strefa pomocy” analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie
realizacja dodatki do gazet przypinka broszka narzędzia płyta DVD Polityka, Wprost, Kino, Życie Warszawy, The Warsaw Voice płyta DVD przypinka Aktivist, City, Metro analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie Pani, Twój Styl sponsorowana przez firmę jubilerską broszka
realizacja media relations konferencja prasowa broszury informacyjne rozpoczynająca oraz podsumowująca broszury informacyjne dla mediów na temat Fundacji spotkania z dziennikarzami nawiązywanie kontaktów z mediami wywiady ambasadorów promujące Fundację Hospicyjną przed każdym wydarzeniem i po jego zrealizowaniu informacje prasowe analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie monitoring mediów ewaluacja
realizacja harmonogram Listopad Grudzień Styczeń Luty Marzec Kwiecień przygotowanie zespół, materiały, nawiązywanie współpracy etap I ulotki, plakaty, płyta DVD, spot, ambasadorowie, logo w internecie, CSR, media relations etap II konkurs etap II eventy etap III dodatki do gazet analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie zakończenie ewaluacja, podziękowania
ewaluacja liczba odbiorców internet badania ankietowe porównanie wyników badań ankietowych przed i po kampanii oszacowanie liczby uczestników eventów oraz nabywców gazet z dodatkami liczba odbiorców porównanie liczby odsłon stron internetowych przed i po zrealizowaniu kampanii internet monitoring mediów analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie publikowane informacje
podsumowanie 1. 2. 3. 4. 5. summary Campaign’s aim Problem analysis Target groups 4. Strategy & tools 5. analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie Desired effects