XIII Rajd Turystyczny z okazji rocznicy nadania praw miejskich dla Trzebiatowa w dniach 5 -6 maja 2012 r. … dla nas to już historia. W tym roku w pierwszym.

Niech ta fotka Was nie zmyli, zamiast Chojnik. Zamek Książ uczniowie klasy Id i IId odwiedzili.

15–lecie współpracy miast partnerskich
7 Drużyna Harcerska „Dragon”
Gdy wakacje się zaczynają, Wszystkie dzieci już brykają. Szczególnie, gdy gdzieś wyjeżdżają, I przygotowania zaczynają. Wszystkie ważne rzeczy pakują,
Reportaż z wycieczki – Chełmno – Toruń
Wykonał : Jakub Świątkowski
PIĘKNA NASZA GMINA CAŁA CZYLI ZWIEDZAMY GMINĘ OZIMEK
„Wychowanie patriotyczne poprzez krajoznawstwo i turystykę szkolną”
Gryfikowy rajd z panem Janem Maturą 20 marca 2013 r. odbył się rajd z panem Janem Maturą w ramach nagrody specjalnej dla uczniów wyróżnionych w III Międzyszkolnym.
II Rajd Duszpasterstwa Rodzin diecezji Bielsko-Żywieckiej 2011 Wybierając trasę tegorocznego rajdu Skorzystaliśmy z zaproszenia ks. Józefa Gębali Proboszcza.
27 V 2009r. Praca Jolanty Mroczek ( naszej absolwentki)
ZIEMIA – NASZ DOM. DBAJMY O NIĄ.
Rajd PTTK Autor: Adam Kopiec. Dnia odbył się kolejny pieszy rajd organizowany przez Gorzowski Oddział PTTK. Trasa rajdu: Licheń – Jezioro Słowa.
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
Wycieczka do Bieszczadzkiego Parku Narodowego
Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Zielona Szkoła w Mierzynie Od 16 do 18 maja 2012 roku, klasy IIIa i IIIc przebywały na Zielonej Szkole w Mierzynie. Uczniowie rozpoczęli wycieczkę od.
…inna lekcja ……. Na lekcjach przyrody w dniach od 10 do 17 maja br. mieliśmy okazję przebywać w klasie ze swoim przyjacielem. ….. dzieliliśmy się wiedzą
Twój kandydat na przewodniczącego Samorządu Szkolnego
Obchody Sześćdziesięciolecia OSP Markosice
Czym jest ITB BERLIN? Największe na świecie targi turystyczne
Leipzig – Lipsk W dniach – uczniowie klas trzecich Europejskiego Gimnazjum dr Rahn wzięli udział w wymianie polsko-niemieckiej ze.
FERIE W tym roku ferie trwały od 3 do 14 lutego. Spędziłam je na obozie kondycyjnym w Żabnicy koło Węgierskiej Górki.
Szkolne Koło Krajoznawczo-Turystyczne SP48 W naszej szkole od kilkudziesięciu lat działa Szkolne Koło Krajoznawczo- Turystyczne. Współpracujemy z Regionalnym.
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Praca z uczniem zdolnym – czyli Młodzieżowy Klub Techniki w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim. Autor: Jarosław Pieczkowski.
Czyli... Fragment historii kl. V TE.. Jacy byliśmy mali i kochani....(a Jasio zawsze pięknie uśmiechnięty!!!)
Wycieczka na Jurę 11 – 13 czerwiec 2014.
„Włóczykije”. W celu zapewnienia uczniom właściwego zagospodarowania czasu wolnego od nauki oraz rozbudzenia w nich zamiłowania do turystyki pieszej w.
Wycieczka do pasieki w Ruszczy
"PAMIĘTAJ, abyś Dzień Święty święcił".
PIELGRZYMKA BIEGOWA W DZIEŃ OJCA DO OJCA ŁÓDŹ –WATYKAN 2015
4.WYCIECZKA ŚWIETLICZAKÓW DO STRAŻNICY W POŁAŃCU Projekt: BEZPIECZNA SZKOŁA- DEMOKRATYCZNY KRAJ.
Szkolne Koło Krajoznawczo- Turystyczne SP48 W naszej szkole od kilkudziesięciu lat działa Szkolne Koło Krajoznawczo-Turystyczne. Współpracujemy z Regionalnym.
8 listopada 2011r. reportaż z Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Biesiadkach.
Uczniowie klasy II Zespołu Szkół Społecznych STO im. Lotników Morskich w Darłowie.
Dzień otwarty w Irzyku!. Wydawać się może, że dzień otwarty jest nudny, chodzenie od klasy do klasy, słuchanie długich wykładów o szkole, jednak… Zdecydowanie.
Kto śniadanie zdrowe zjada, ten na grypę nie zapada!
W dniach maja 2009 r. przebywaliśmy na wycieczce
Cele projektu chęć poznania dziejów naszych przodków zdobycie wiedzy na temat historii naszej gminy poznanie różnych metod badawczych w pracy historyka.
Wycieczka do Nadwarciańskiego Parku Krajobrazowego i Puszczy Pyzdrskiej r.
100. rocznica urodzin hm. Floriana Marciniaka Pierwszego Naczelnika Szarych Szeregów
Zapraszamy na wycieczkę rowerową
Pierwszego dnia byliśmy w Toruniu. Graliśmy w grę miejską, w czasie której rozwiązywaliśmy różne zadania związane ze stolicą pierników.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W CHRZYPSKU WIELKIM WYPOCZYNEK LETNI.
Dzień Europejski Dzień Europejski Co roku 1 czerwca obchodzimy w naszej szkole,,Dzień Europejski’’.Każda klasa przygotowuje prezentacje związaną z określonym.
PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.
W dniach roku grupa 52 uczniów ze Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej z 4 opiekunami uczestniczyła w 4- dniowych wyjazdowych warsztatach.
Jak pokochać Matematykę
Udział w konkursach ekologicznych. Ogólnopolski Konkurs Ekologiczny Eko - Planeta W konkursie wzięli udział uczniowie klas IV – VI szkoły podstawowej.
Jestem stąd Antolka. Moja wieś na mapie Antolka znajduje się na terenie gminy Książ Wielki, w powiecie miechowskim.
W barwach biało - czerwonych Projekt realizowany w ramach obchodów Dnia Flagi i Święta Konstytucji 3 Maja.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Prezentacja 1 km. Prezentacja 1 slajd 2 km.
Szkoła podstawowa w Słubicach
Młodzi i zwariowani.
XLII RAJD MŁODZIEŻY SZKOLNEJ „KURATORKA”
31 maja – Ogólnopolska akcja „Polska na rowery”
Moja mała Ojczyzna Paprotki.
Zapraszamy na wycieczkę rowerową
STULECIE NIEPODLEGŁOŚCI W BARWACH BIAŁO- CZERWONYCH
Nadleśnictwo Gołąbki.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W CHRZYPSKU WIELKIM
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Warsztaty etnograficzne „ Sowa mądra głowa”

XIII Rajd Turystyczny z okazji rocznicy nadania praw miejskich dla Trzebiatowa w dniach 5 -6 maja 2012 r. … dla nas to już historia. W tym roku w pierwszym dniu szliśmy od Zapolic przez Włodarkę, Nowielice do Trzebiatowa – na Meridę. Było ciężko … ale daliśmy radę przejść 15 km. Podziwialiśmy krajobraz naszej gminy - przyrodę, … ciekawostki, zwiedzaliśmy kościół we Włodarce.

….wszyscy w skupieniu słuchają, co będą robić…

W drugim dniu zgłębialiśmy wiedzę o pomnikach, obeliskach, krzyżu pokutnym i przyrodzie Trzebiatowa

..kolejny punkt kontrolny, ciekawe co odpowiedział?

Po 10 km marszu zasłużony odpoczynek i posiłek

.. inni mają już w nogach 14 km, a za chwilę będą mieć 18 km, … ponieważ muszą wrócić do domu

.. Odbiór dyplomów Smerfetek i Szlachty – uczniowie klasy VI a

.. Odbiór dyplomów Hobbitów i Bażantów - uczniowie klasy V b

… ostatni kadr … i idziemy … Zapraszamy do udziału w przyszłym roku.