Zadania dodatkowe Scenka 1

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podróżujący Pies Autorka:Magda kl.6c El Perro Viajero.
Advertisements

la pronunciación la letra el sonido - la vocal - la consonante
Stanislaw Drzewiecki.
spanish-polish mini-dictionary
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Strona Bierna.
Team Building Copyright, 2003 © Jerzy R. Nawrocki Requirements Engineering Lecture.
Creating Public Value Lazarski School of Commerce and Law May, 2011 Edward T. Jennings, Jr. University of Kentucky Martin School of Public Policy and Administration.
Mariusz Pudzianowski.
ESL Family Fun Night Noche de las Familias del Programa de ESL By Iwona Myszke Spanish Translation By Alisha DelValle Polish Translation By Iwona Myszke.
DIRECT &INDIRECT QUESTIONS
1 Office for supporting social initiatives BORIS.
Czasu Present Simple używamy gdy mówimy O prawdach oczywistych O czynnościach wykonywanych regularnie O czynnościach długotrwałych i niezmiennych O uczuciach.
Do you know who I am? Czy wiesz kim ja jestem Soy alguien con quien convives a diario Im somebody you live with every day.. Jestem kims z kim żyjesz.
Powoli umiera ten kto nie podrόżuje, kto nie czyta, kto nie słucha muzyki, kto nie znajduje dobra w sobie.
Profile of the patron School history Success story – our achievements School anthem Project members.
HISZPANIA MAJ 2008 Realizacja programu COMENIUS
Piotr Nowak Development Manager Construction Innovation and Development Department The Chartered Institute of Building.
I L.O. im. Mikołaja Kopernika in Bielsko-Biała The following presentation has been created within the confines of Socrates- Comenius Programme Teaching.
MARCIN JAKUBOWSKI.
______________________________________ TARGU-JIU 2010.
Szła dzieweczka do laseczka
Mini Słownik popularnych zwrotów
Nauka hiszpańskiego.
TVP SA Odział w Łodzi Łódź ul. Narutowicza 13 TVP Łódź the Year of anniversary – it is already 55 years together.
BLOOD DONATION.
The educational project: „ HIGH SCHOOL EXAM - WE WILL BE ABLE!”
PROCENTY.
Kliknij. Wpisz swoje nazwisko bez polskich liter i bez spacji swój numer służbowy Wybierz i wpisz swoje hasło posiadające co najmniej pięć liter i cyfr.
Pilots monument in Go ś ciniec Katarzyna Woś Natalia Wawrzaszek.
Powiatowy Urząd Pracy Grodzisk Mazowiecki,
Stakeholder Analysis Lazarski University May, 2011 Edward T. Jennings, Jr. University of Kentucky Martin School of Public Policy and Administration.
RELACJA NA ŻYWO POBYT TATUSIA W POLSCE Skrzyszów, 6 czerwca 2006 r.
Tłumaczenie tekstu Pablo Neruda Literacka Nagroda Nobla 1971
I L.O. im. Mikołaja Kopernika in Bielsko-Biała The following presentation has been created within the confines of Socrates- Comenius Programme Teaching.
Procedura Jak postępować z klientem po konwersji Profile 5.1 Następny.
Going Places Zadania dodatkowe Scenka 2 Francuski z polską instrukcją This project has been funded with support from the European Commission. This publication.
Going Places Zadania dodatkowe Scenka 2 Hiszpański z polską instrukcją This project has been funded with support from the European Commission. This publication.
I am sorry, but I can’t go out with you
Bunt potworów Wykonanie – JARO i Jastrząb. KL. 6c. REBELION DE MONSTRUOS.
Struktura przedsiębiorstwa SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Obszar rachunku kosztów 1000 Dane te są.
POLISH FOR BEGINNERS.
SPAIN. Spanish weather report thermometers barometer Rain gauge Spanish weather report.
Stan Munro MIASTA Z WYKAŁACZEK Stan Munro ha pasado los últimos seis años de su vida construyendo una pequeña ciudad de palillos con los edificios y.
Dane kontaktowe This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
PENAS (Código Penal) Traducción especializada del español al polaco mgr Anna Nowakowska-Głuszak.
Ona nazywa się… This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Ile masz lat? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Jestem z Warszawy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
MOODLE MOOCS – PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA.
Co dla Pana? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Co robisz jutro rano? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Co Pan robi? Kim Pani jest? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors,
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
La Jornada Mundial de la Juventud 2016 Lección Tema: ¿Qué te pasa?/ ke te pasa/ co Ci dolega?
Mój czas wolny This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
(+………..)………………………………………………..
Me gustaría preguntar…
Dr inż. Anna GRABOWSKA Ewa KOZŁOWSKA
Zasady gry i materiały do gry Przebieg testowej gry podczas szkolenia
This project has been funded with support the European Commission
Zakupy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
English Language Teaching Methodology for Non-Native English Language Teachers in Secondary School/Adults Education Rafał Rosiński Malta,
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
EMPOWEREMENT IN ICT SKILLS. I CREATED MY WEBSITE TO USE IT FOR TEACHING.
Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół.
3D students – dialoGue, democracy,digital
Jestem Polką This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Zabytki LIZBONY Ryszard Dunikowski Gdańsk,
Zapis prezentacji:

Zadania dodatkowe Scenka 1 Hiszpański z polską instrukcją Going Places Zadania dodatkowe Scenka 1 This project has been funded with support from the European Commission. This publication [communication] reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

Zadanie 1.1 Ułóż poniższe zdania w odpowiedniej kolejności, tak aby tworzyły dialog. . • Trabajo para inter Sport. Soy gerente de ventas y ¿cuál es su trabajo? • Buenos días mi nombre es Jose Martin Ruiz de la compañía Rosa Blanca. ¿Y cómo se llama? • Soy consultor de relaciones públicas. • Suena como un trabajo muy interesante. • Gusto en conocerle también. Y ¿dónde trabaja usted? • Mucho gusto señor Ruiz. Mi nombre es Ana Belen Santiago.

Odegraj nową scenkę, w oparciu o dialog powyżej Odegraj nową scenkę, w oparciu o dialog powyżej. W nowym dialogu wykorzystaj swoje imię, nazwisko, pracę i nazwę firmy.

Wpisz poprawną formę czasownika “trabajar”    ________________ a Transline (Ja). 2. Se trata de Claudia. _____________ en el departamento de finanzas. (Ona) 3. Filip ____________ con Robert. (On) 4. Filip y Robert ____________ juntos. (Oni) 5. ____________ a Transline (My). 6. Robert, ¿dónde ____________? (Pan) 7. Filip, ¿dόnde ______________? (Ty)

Eladio Salinero de los Santos, nº3, Zadanie 1.2 José Antonio Carrero Director Gerente Tele-net Ltd. Eladio Salinero de los Santos, nº3, 06011, Badajoz, ESPAÑA 0034 924 97 56 28 j.carrero@telenet.es Uzupełnij formularz rejestracyjny z wykorzystaniem danych z poniższej wizytówki Formulario de inscripción: Nombre   Apellido Dirección País Empresa Teléfono

Zadanie 1.3 Uczestniczysz w seminarium. Przedstaw się pozostałym uczestnikom, posługując się poniższymi podpowiedziami. Wykonaj ćwiczenie z partnerem, opisując różne instytucje i różne zajęcia. Powiedz jak się nazywasz i jaką instytucję reprezentujesz Powiedz jaki jest profil Twojej firmy Powiedz jakie jest Twoje stanowisko pracy i krótko opowiedz czym się zajmujesz

Zadanie 1.4 Wybierz właściwą odpowiedź spośród poniższych możliwości. Mucho gusto _________ . A. en conocerle B. conozco C. conozca D. conocer b. ¡Adiós! ________. Hasta luego B. Buenas tardes C. Hola D. ¿Cómo se va? c. ¿________ ? Son las nueve de la mañana. A. ¿Qué hora es? B. ¿Cómo es tarde? C. ¿Cuál hora es? D. ¿Qué hora está? d. ¿Es su profesor? ________. A. es B. Sí, lo es. C. Ese D. Sí, ella es.

Zadanie 1.4 Wybierz właściwą odpowiedź spośród e. Muchas gracias. ________. A. De nada B. Por favor C. Así es D. Nada f. ¿Qué palabra es la excepción? A. reloj B. semana C. mes D. año g. diez + cinco = ______. A. doce B. trece C. catorce D. quince h. ¿Qué palabra es la excepción? A. dos B. segundo C. tres D. diez

Zadanie 1.4 Wybierz właściwą odpowiedź spośród i. Nosotros ______ bien, gracias. A. estar B. estoy C. está D. estamos j. ______es tu profesor? Sra. Hernández. A. ¿Qué B. ¿Dónde C. ¿Quién D. ¿Cuándo k. ¿Cómo estás? No muy bien, me temo. ________ A. ¡Eso es bueno! B. ¡Bien por ti! C. Gracias. D. ¿Cuál es el problema?

Zadanie 1.4 Wybierz właściwą odpowiedź spośród l. Amy, ella es mi amiga, Nancy. ________. A. Estoy muy bien, gracias B. Adiós. C. Hasta luego D. Hola, Nancy m. ¿Es usted de Italia? ________. A. No, no lo soy. Soy de Polonia. B. Sí, son de Polonia. C. No, no lo somos. Somos de Varsovia D. Sí, lo son. Son de Varsovia. n. ¿Habla Inglés? ____________ A. No, nunca lo aprender. B. Sí, he aprendido un poco en la escuela. C. A veces D. No lo sé

Zadanie 1.5 Połącz godziny z opisami. 11.25 a. las siete y cuarto 2.30 b. la una y diez 1.10 c. las dos y media 9.00 d. las ocho y cuarto 7.15 e. la una y cincuenta y ocho 7.45 f. las once y veinticinco 8.45 g. las ocho menos cuarto 8.15 h. las tres y un minuto 3.01 i. las nueve menos cuarto 1.58 j. las nueve en punto

Zadanie 1.6 Narysuj godziny na zegarze. Es medio dίa. Son las tres menos cuarto. Son las diez y media. Son las tres y treinta y cinco. Son las seis y cuarto. Son las cuatro y media. Son las ocho menos cinco. Son las seis y cuarenta. Son las once y veinticinco. Es la una menos diez.

Zadanie 1.7  Opisz siebie w krótkim akapicie. W opisie umieść następujące informacje: Nazwisko Miejsce zamieszkania Opisz swoje miejsce zamieszkania Twoja rodzina Twoje zainteresowania Jakie znasz języki