Lampy ksenonowe Philips na rok 2012 Vision, BlueVision ultra, X-tremeVision
Prezentacja nowych rodzin lamp ksenonowych Cele Utrzymanie pozycji lidera innowacji i wprowadzanie najlepszych lamp ksenonowych na rynek. Zwiększanie wartości dodanej rodziny lamp na rynek części zamiennych, tak jak to robimy z lampami halogenowymi. Działania: Zwiększenie poziomu świadomości, identyfikacji i rozpoznawania lamp ksenonowych. Uspójnienie materiałów wizualnych i nazewnictwa z lampami halogenowymi. Zmodernizowanie i zwiększenie atrakcyjności wizualnej opakowań.
Duży wzrost rynku lamp ksenonowych W roku 2011 prawie 20% nowych samochodów było wyposażonych w światła ksenonowe Szacuje się, że rynek lamp ksenonowych jako części zamiennych podwoi się do roku Oceniamy, że w roku 2012 użytkownicy wymienią 1,2 mln lamp ksenonowych.
Analiza konsumentów potwierdza potencjał Sygnały z rynku lampy Wysoka skłonność do unowocześnienia 58% badanych osób kupiłoby nowocześniejsze wersje (niebieskie światło lub więcej światła) Zainteresowanie unowocześnieniem 20% ostatnio kupionych żarówek więcej światła 5% niebieskie światło Philips jako marka numer 1 34% ostatnio kupionych żarówek było produkcji Philips. Źródło: MetrixLab, ankieta internetowa obejmująca 7 państw 1400 konsumentów
Rodzina na rok
Vision Idealna jako zamiennik Naprawdę warto Zoptymalizowana temperatura barwowa 4600 K Jakość pierwszego montażu Korzyści dla konsumenta Wymiana pojedynczo (niższe koszty) Dopasowanie do barwy pozostawionej lampy W przypadku standardowej wymiany wzorcowa lampa ksenonowa
BlueVision ultra Maksymalny efekt niebieskiej barwy 6000 K Korzyści dla konsumenta Ultramodna i wyrazista niebieskawa poświata w reflektorze Większa jasność: widoczność jak w ciągu dnia 10% więcej światła niż żarówka UltraBlue Naprawdę warto Temperatura barwowa do 6000 K Nowa mieszanka soli i przezroczysta zewnętrzna bańka
Xenon X-tremeVision Nawet 50% więcej światła Naprawdę warto Emituje 30% więcej światła niż standardowa lampa ksenonowa O 20% większa jasność niż w przypadku standardowej lampy ksenonowej Korzyści dla konsumenta Większe bezpieczeństwo dzięki większej ilości światła padającego w odpowiednim miejscu drogi Dłuższa wiązka pozwalająca szybciej dostrzec przeszkody Większa jasność i większy komfort wizualny
Xenon X-tremeVision Nawet 50% więcej światła + Współczynnik efektywności wyższy o 30% XV Standardowa żarówka samochodowa HID +30% Ludzkie oko nocą widzi lepiej w świetle niebieskim O 20% większa jasność 4800 K +600 K Duża postrzegana różnica +10% 4600 K 4500 K +300 KPostrzegana różnica +10% 4200 K Temperatura barwowa JASNOŚĆ Skala postrzegania Efekt odcięcia od strefy światła KierowcaRuch z naprzeciwka
10 Parametry świetlne WIĘCEJ ŚWIATŁA NA DROGĘ WRAŻENIE WIĘKSZEJ JASNOŚCI
11 Przewodnik dla konsumenta
Informacje niezbędne do zamawiania 12
Informacje o zamawianiu nowości na rok 2012 OpisGOCKod zamówieniowyEAN1EAN3 Minimalna wielkość zamówienia D1S Vision C VIC D1R Vision C VIC D2S Vision C VIC D2RVision C VIC D3S Vision C VIC D3R Vision C VIC D4S Vision C VIC D4R Vision C VIC D1S Vision S VIS D2S Vision S VIS D2R Vision S VIS D3S Vision S VIS D1S BlueVision ultra C BVUC D2S BlueVision ultra C BVUC D2R BlueVision ultra C BVUC D1S BlueVision ultra S BVUS D2S BlueVision ultra S BVUS D2R BlueVision ultra S BVUS D1S X-tremeVision C XVC D2S X-tremeVision C XVC D2R X-tremeVision C XVC D3S X-tremeVision C XVC D1S X-tremeVision S XVS D2S X-tremeVision S XVS D2R X-tremeVision S XVS D3S X-tremeVision S XVS
Informacje niezbędne do zamawiania produktów z oferty na rok 2012: PRZYKŁAD dla zamówień detalicznych OpisGOCKod zamówieniowyEAN1EAN3 Minimalna wielkość zamówienia D1S Vision S1 przykład VISF D2S Vision S1 przykład VISF D2R Vision S1 przykład VISF D3S Vision S1 przykład VISF D1S BVU S1 przykład BVUSF D2S BVU S1 przykład BVUSF D2R BVU S1 przykład BVUSF D1S XV S1 przykład XVSF D2S XV S1 przykład XVSF D2R XV S1 przykład XVSF D3S XV S1 przykład XVSF
15