Lampy ksenonowe Philips na rok 2012 Vision, BlueVision ultra, X-tremeVision.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CYFROWE UKLADY ELEKTRONIKI
Advertisements

Australia.
Jak zmienić styl życia na ekologiczny?
Transport-wygoda i ekologia
Dystrybucja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Międzynarodowa Federacja Kampingu i Karawaningu
Solina, 26 października 2009 roku Kompetentny urzędnik – silny samorząd Projekt finansowany jest, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach.
Astma epidemiologia definicja rozpoznanie diagnostyka leczenie
Autor: Adam Początko. Zagadka Wież Hanoi stała się znana w XIX wieku dzięki matematykowi Édouard Lucasowi, który proponował zagadkę dla 8 krążków. Do.
ANKIETA Przeprowadzona w dniach marca 2012r. w Szkole Podstawowej oraz Gimnazjum EKOLA.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
OPAKOWANIE MASŁA Ewa Garniec
Szkolenie dla pedagogów Szkolenie dla pedagogów Comenius Regio Radom 2011.
Program wspomagający sekretariat Korespondencja. Wprowadzenie Instytucja dla którego ma być aplikacja pracuje w sieci Ethernet. Serwery pracują na systemie.
Zwiększenie wykorzystania energii z OZE w budownictwie
Zakładając kompostownik chronisz przyrodę i oszczędzasz złotówki, które przeznaczyłbyś na zakup nawozów mineralnych do upraw ogrodowych.
Śląski Oddział Wojewódzki NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA z siedzibą w Katowicach Kształtowanie się nakładów finansowych na świadczenia zdrowotne w latach.
Powiatowy Urząd Pracy Grodzisk Mazowiecki,
SILNIK ELEKTRYCZNY.
W jaki sposób uczniowie ZSE mogą działać na rzecz ekorozwoju lokalnego?
Podstawy licencjonowania Exchange, SharePoint oraz Lync.
Opinie warszawiaków na temat organizacji UEFA EURO 2012 Warszawa, sierpień 2011 Opracowanie: Urząd m.st. Warszawy Centrum Komunikacji Społecznej.
Antonie de Saint-Exupery
Wyniki ankiety przeprowadzonej w SP 15 w klasach 4-6. "Wiem co jem".
Internet Media Services S A Ekran LED. Reklama emitowana na EKRANIE LED umieszczonym na rynku Centrum handlowego Manufaktura.
Przepis na skuteczną motywację HR Meeting Warszawa, 21 listopada 2012 roku.
Jeżdżę z głową.
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
Portale informacyjno-edukacyjne w samorządach terytorialnych. Ocena projektów dot. OZE w programie Retscreen Anna Bogusz Warszawa, 8 luty 2011 r.
PHP Operacje na datach Damian Urbańczyk. Operacje na datach? Dzięki odpowiednim funkcjom PHP, możemy dokonywać operacji na datach. Funkcje date() i time()
Przedmiot: Podstawy przedsiębiorczości Autor: Olga Łodyga
© 2012 Goldbach Audience1. 2 Źródło informacji – zawartość serwisu w całości tworzą Internauci. Miejsce wyrażenia opinii – każdy link jest komentowany.
Optyka Widmo Światła Białego Dyfrakcja i Interferencja
MAŁE KROCZKI W DUŻYM BIZNESIE MAŁE KROCZKI W DUŻYM BIZNESIE.
Typy palet.
Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.
Bezpieczeństwo na drodze
Planowanie strategiczne w ośrodkach innowacji i przedsiębiorczości Marzena Mażewska SOOIPP.
Nie jedź na kacu. Włącz myślenie. Podsumowanie efektów kampanii.
DARCZYŃCY GMINA BOREK WLKPGMINA GOSTYŃGMINA KROBIA GMINA PIASKI GMINA POGORZELA GMINA PONIEC POWIAT GOSTYŃSKI GMINA PĘPOWO.
WYNIKI ANKIETY GUMOWY SUROWIEC. PYTANIE 1. Rodzaj gospodarstwa domowego, które reprezentujesz. 13 osób reprezentuje gospodarstwo wiejskie (A) 61 miejskie.
to odzysk,który polega na powtórnym przetworzeniu substancji i materiałów to wszelkie działania nie stwarzające zagrożenia dla życia,zdrowia ludzi.
Marcin Nielipiński kl. ITR
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
Scratch Łącz ze sobą klocki aby tworzyć opowiadania, gry i animacje.
Wydatki na zakup podręczników i akcesoriów szkolnych gemiusReport sierpień 2006.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW INŻYNIER BUDOWNICTWA.
Szkolenie z zakresu lamp – Część 4 Odpowiedź na potrzeby klienta.
Dom Development SA Spotkanie z inwestorami Warszawa, 27 lutego 2007 Prezentacja wyników za 4 kwartał 2006.
Konferencja prasowa z okazji VIII Światowego Dnia FAS 8 września 2008 r. Świadomość zagrożeń wynikających ze spożywania alkoholu przez kobiety w ciąży.
3 stycznia 2007 SPRZEDAŻ I GENEALOGIA: Następna generacja.
RENTOWNY PROGRAM AUTOMATYCZNEJ DOSTAWY (ADR)RENTOWNY PROGRAM AUTOMATYCZNEJ DOSTAWY (ADR) (Nowy Program – 1 września 2009 r.) Przykład: LifePak ® - 72,60.
Psychologia w sprzedaży. Co wpływa na decyzje klienta? Załącznik do videocastu nr 2 Agata Matuszewska.
Budowanie świadomości marki
A NALIZA OSIĄGNIĘĆ III LO W K RAKOWIE - E DUKACYJNA W ARTOŚĆ D ODANA.
Propagowanie rozwoju Planu Działań na rzecz Zrównoważonego Wykorzystania Energii w Wielkopolsce, Poznań, października 2012r. Dlaczego warto wdrażać
Kupiliśmy mały śliczny domek w górach i bardzo bardzo byśmy się ucieszyli, gdybyś do nas wpadł… GrzesKi 2008.
Informacje podstawowe
FUNDACJA WSZECHNICY BUDOWLANEJ OWEOB Promocja Patronat Honorowy Przewodniczącego Komisji Infrastruktury Sejmu RP oraz Ministra Infrastruktury rukturyPrzewodnicącego.
Rola i zadania Rady LGD we wdrażaniu LSR, ze szczególnym uwzględnieniem procedury oceny wniosków, czyli procesu oceny zgodności i procesu wyboru. Europejski.
Projekt Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach Konferencja Szczecin 2009.
Wpływ elementów identyfikacji wizualnej i werbalnej na wizerunek miasta.
MasterDuty BlueVision 24V. POUFNE , Reference 2 Wprowadzenie na rynek pierwszej udoskonalonej żarówki 24V z gamy performance & style: MasterDuty.
Beneficjent Zespół Szkół Samochodowych im. T. Kościuszki we Włocławku Włocławek ul. Leśna 1A.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR3 WE WŁOCŁAWKU IX. ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH. 9.2.PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO pt.:
Pozyskiwanie partnerów. Model popytowego podejścia do tworzenia innowacji Definicja Dwa podejścia do UDI –Głos konsumenta –Przewodnictwo konsumenta Cechy.
w/g Grzegorz Gadomskiego
10 róż dla ciebie.
TOP FINE SELECT. TOP SELECTION FOR MEN & WOMEN … wybór dla mężczyzn i kobiet.
Zapis prezentacji:

Lampy ksenonowe Philips na rok 2012 Vision, BlueVision ultra, X-tremeVision

Prezentacja nowych rodzin lamp ksenonowych Cele Utrzymanie pozycji lidera innowacji i wprowadzanie najlepszych lamp ksenonowych na rynek. Zwiększanie wartości dodanej rodziny lamp na rynek części zamiennych, tak jak to robimy z lampami halogenowymi. Działania: Zwiększenie poziomu świadomości, identyfikacji i rozpoznawania lamp ksenonowych. Uspójnienie materiałów wizualnych i nazewnictwa z lampami halogenowymi. Zmodernizowanie i zwiększenie atrakcyjności wizualnej opakowań.

Duży wzrost rynku lamp ksenonowych W roku 2011 prawie 20% nowych samochodów było wyposażonych w światła ksenonowe Szacuje się, że rynek lamp ksenonowych jako części zamiennych podwoi się do roku Oceniamy, że w roku 2012 użytkownicy wymienią 1,2 mln lamp ksenonowych.

Analiza konsumentów potwierdza potencjał Sygnały z rynku lampy Wysoka skłonność do unowocześnienia 58% badanych osób kupiłoby nowocześniejsze wersje (niebieskie światło lub więcej światła) Zainteresowanie unowocześnieniem 20% ostatnio kupionych żarówek więcej światła 5% niebieskie światło Philips jako marka numer 1 34% ostatnio kupionych żarówek było produkcji Philips. Źródło: MetrixLab, ankieta internetowa obejmująca 7 państw 1400 konsumentów

Rodzina na rok

Vision Idealna jako zamiennik Naprawdę warto Zoptymalizowana temperatura barwowa 4600 K Jakość pierwszego montażu Korzyści dla konsumenta Wymiana pojedynczo (niższe koszty) Dopasowanie do barwy pozostawionej lampy W przypadku standardowej wymiany wzorcowa lampa ksenonowa

BlueVision ultra Maksymalny efekt niebieskiej barwy 6000 K Korzyści dla konsumenta Ultramodna i wyrazista niebieskawa poświata w reflektorze Większa jasność: widoczność jak w ciągu dnia 10% więcej światła niż żarówka UltraBlue Naprawdę warto Temperatura barwowa do 6000 K Nowa mieszanka soli i przezroczysta zewnętrzna bańka

Xenon X-tremeVision Nawet 50% więcej światła Naprawdę warto Emituje 30% więcej światła niż standardowa lampa ksenonowa O 20% większa jasność niż w przypadku standardowej lampy ksenonowej Korzyści dla konsumenta Większe bezpieczeństwo dzięki większej ilości światła padającego w odpowiednim miejscu drogi Dłuższa wiązka pozwalająca szybciej dostrzec przeszkody Większa jasność i większy komfort wizualny

Xenon X-tremeVision Nawet 50% więcej światła + Współczynnik efektywności wyższy o 30% XV Standardowa żarówka samochodowa HID +30% Ludzkie oko nocą widzi lepiej w świetle niebieskim O 20% większa jasność 4800 K +600 K Duża postrzegana różnica +10% 4600 K 4500 K +300 KPostrzegana różnica +10% 4200 K Temperatura barwowa JASNOŚĆ Skala postrzegania Efekt odcięcia od strefy światła KierowcaRuch z naprzeciwka

10 Parametry świetlne WIĘCEJ ŚWIATŁA NA DROGĘ WRAŻENIE WIĘKSZEJ JASNOŚCI

11 Przewodnik dla konsumenta

Informacje niezbędne do zamawiania 12

Informacje o zamawianiu nowości na rok 2012 OpisGOCKod zamówieniowyEAN1EAN3 Minimalna wielkość zamówienia D1S Vision C VIC D1R Vision C VIC D2S Vision C VIC D2RVision C VIC D3S Vision C VIC D3R Vision C VIC D4S Vision C VIC D4R Vision C VIC D1S Vision S VIS D2S Vision S VIS D2R Vision S VIS D3S Vision S VIS D1S BlueVision ultra C BVUC D2S BlueVision ultra C BVUC D2R BlueVision ultra C BVUC D1S BlueVision ultra S BVUS D2S BlueVision ultra S BVUS D2R BlueVision ultra S BVUS D1S X-tremeVision C XVC D2S X-tremeVision C XVC D2R X-tremeVision C XVC D3S X-tremeVision C XVC D1S X-tremeVision S XVS D2S X-tremeVision S XVS D2R X-tremeVision S XVS D3S X-tremeVision S XVS

Informacje niezbędne do zamawiania produktów z oferty na rok 2012: PRZYKŁAD dla zamówień detalicznych OpisGOCKod zamówieniowyEAN1EAN3 Minimalna wielkość zamówienia D1S Vision S1 przykład VISF D2S Vision S1 przykład VISF D2R Vision S1 przykład VISF D3S Vision S1 przykład VISF D1S BVU S1 przykład BVUSF D2S BVU S1 przykład BVUSF D2R BVU S1 przykład BVUSF D1S XV S1 przykład XVSF D2S XV S1 przykład XVSF D2R XV S1 przykład XVSF D3S XV S1 przykład XVSF

15