Kancelaris 3.00 Wydawnictwo C.H.Beck
Czego potrzebuje kancelaria? Ewidencja klientów Dostęp do dokumentów sprawy Rozliczenia z klientami na podstawie czasu pracy pracowników Dostęp do własnych źródeł wiedzy – książki, artykuły, orzeczenia Praca w zespole Sprawna administracja Klienci Sprawy Rozliczenia Biblioteka Administracja Pracownicy
Dlaczego warto mieć program komputerowy ? Łatwy dostęp do istniejących dokumentów elektronicznych Usprawnienie w kontaktach z klientami Zwiększenie efektywności pracy kancelarii Ułatwienia w pracy grupowej
Program opracowany przy udziale aktywnych zawodowo radców prawnych i adwokatów z wieloletnim doświadczeniem Program opracowany przy udziale aktywnych zawodowo radców prawnych i adwokatów z wieloletnim doświadczeniem Rozwiązania stosowane w międzynarodowych firmach prawniczych i konsultingowych dostosowane do polskich warunków Rozwiązania stosowane w międzynarodowych firmach prawniczych i konsultingowych dostosowane do polskich warunków Wykorzystanie najnowszych technologii informatycznych Wykorzystanie najnowszych technologii informatycznych Autorzy posiadający międzynarodowe tytuły MCP (Microsoft Certified Professional) w zakresie programowania. Autorzy posiadający międzynarodowe tytuły MCP (Microsoft Certified Professional) w zakresie programowania. Kancelaris 3.00 Nowoczesne rozwiązanie !
Kancelaris 3.00 Dlaczego ten program ? Kancelaris to kompleksowe rozwiązanie realizujące wszystkie wymagania kancelarii. WYMAGANIAREALIZACJA Ewidencja klientów Kartoteka klientów Dostęp do dokumentów sprawy Sprawa, akta, terminy, wydarzenia Rozliczenia z klientami na podstawie czasu pracy pracowników Zlecenia, faktury, czynności, czas pracy Dostęp do własnych źródeł wiedzy – książki, artykuły, orzeczenia Biblioteka – pozycje, wzory, katalogi i wyszukiwanie Biblioteka – pozycje, wzory, katalogi i wyszukiwanie Praca w zespole Terminarze i zlecanie zadań Sprawna administracja Kartoteka pracowników, uprawnienia
Wszystkie dane powiązane ze sobą i łatwo dostępne. Kancelaris 3.00 Dlaczego ten program ?
Ujednolicony interfejs ułatwiający obsługę Możliwość dopasowania dowolnej listy do własnych wymagań i zapamiętania tych ustawień Szybkie wydruki
Kancelaris 3.00 Możliwości programu: Kancelaria Kancelaria Kartoteka Kartoteka Sprawy Sprawy Rozliczenia Rozliczenia Biblioteka Biblioteka Moje biurko Moje biurko Administracja Administracja
Kancelaria Kancelaria Pracownicy Pracownicy Zespoły Zespoły Terminarz kancelarii Terminarz kancelarii Terminarz zajętości zasobów Terminarz zajętości zasobów Kancelaria
Dane pracowników Ewidencja danych (adresy, kontakty, kartoteka osobowa) Ewidencja danych (adresy, kontakty, kartoteka osobowa) Różne typy pracowników (radca, prawnik, aplikant,...) Różne typy pracowników (radca, prawnik, aplikant,...) Standardowe stawki dla pracowników i typów Standardowe stawki dla pracowników i typów Przypisywanie pracownikom określonych uprawnień (np. przeglądanie faktur) Przypisywanie pracownikom określonych uprawnień (np. przeglądanie faktur) Kreator nadawania uprawnień do spraw i zleceń Kreator nadawania uprawnień do spraw i zleceń
Klienci Klienci Organy Organy Podmioty/Osoby Podmioty/Osoby Kartoteka
Kartoteka klientów Pełne dane Pełne dane Możliwość zapisu kilku adresów (siedziby, korespondencyjny, kontaktowy) Możliwość zapisu kilku adresów (siedziby, korespondencyjny, kontaktowy) Możliwość zapisu różnych typów kontaktów (telefony, , strony WWW, etc.) Możliwość zapisu różnych typów kontaktów (telefony, , strony WWW, etc.) Przydzielanie osoby prowadzącej Przydzielanie osoby prowadzącej Przegląd spraw i zleceń Przegląd spraw i zleceń
Sprawy Akta i repertorium spraw Akta i repertorium spraw Katalogi spraw Katalogi spraw Drzewko spraw Drzewko spraw Wyszukiwanie spraw Wyszukiwanie spraw Rejestrowanie dokumentów w sprawie Rejestrowanie dokumentów w sprawie Książka korespondencji Książka korespondencji Wydruki dla poczty Wydruki dla poczty Raporty ze spraw Raporty ze spraw
Akta spraw Osoby w sprawie Osoby w sprawie Podział na etapy Podział na etapy Ewidencja dokumentów wykonanych w ramach sprawy Ewidencja dokumentów wykonanych w ramach sprawy Zlecanie zadań Zlecanie zadań Ustalanie terminów spotkań Ustalanie terminów spotkań Informacja o innych wydarzeniach w sprawie Informacja o innych wydarzeniach w sprawie Szczegółowe uprawnienia pracowników Szczegółowe uprawnienia pracowników
Dokumenty spraw Kreator ułatwiający zarejestrowanie dokumentu Obsługa złożonych dokumentów, ułatwienia dla prostych
Współpraca z Microsoft Word® Współpraca z Microsoft Outlook® Współpraca z Microsoft Excel® Współpraca z Microsoft Office(R)
Drzewko spraw – historia sprawy Podział wg pracowników Podział wg pracowników Podział wg spraw Podział wg spraw Podział wg klientów Podział wg klientów
Rozliczenia z klientami, czas pracy Ewidencja zleceń (umów) Ewidencja zleceń (umów) Tworzenie i ewidencja faktur w dowolnej walucie Tworzenie i ewidencja faktur w dowolnej walucie Rejestrowanie i przeglądanie wykonanych czynności Rejestrowanie i przeglądanie wykonanych czynności Ocena efektywności pracy pracowników Ocena efektywności pracy pracowników Raporty, analizy finansowe i statystyki Raporty, analizy finansowe i statystyki
Zlecenia Różne typy zleceń: stała obsługa, zadanie, projekt Różne typy zleceń: stała obsługa, zadanie, projekt Pełna dowolność formy rozliczeń Pełna dowolność formy rozliczeń Standardowe rozliczenia: - ryczałt, - wg czasu czynności, - z opłatą za gotowość - z limitem godzin Standardowe rozliczenia: - ryczałt, - wg czasu czynności, - z opłatą za gotowość - z limitem godzin Wystawianie i rozliczanie faktur Wystawianie i rozliczanie faktur Rozliczanie zaliczek Rozliczanie zaliczek Szczegółowe uprawnienia pracowników Szczegółowe uprawnienia pracowników
Faktury Kreator pomagający wystawić fakturę Kreator pomagający wystawić fakturę Możliwość modyfikacji wszystkich danych w trakcie tworzenia faktury Możliwość modyfikacji wszystkich danych w trakcie tworzenia faktury Automatyczny i ręczny dobór czynności uwzględnianych w fakturze Automatyczny i ręczny dobór czynności uwzględnianych w fakturze Drukowanie faktury i zestawień dla klienta wg różnych konfiguracji Drukowanie faktury i zestawień dla klienta wg różnych konfiguracji Kontrola wpłat i przelewów regulujących płatności Kontrola wpłat i przelewów regulujących płatności Wykaz zafakturowanych czynności Wykaz zafakturowanych czynności Różnorodne formy rozliczeń na fakturze Różnorodne formy rozliczeń na fakturze Dwustopniowe zatwierdzanie Dwustopniowe zatwierdzanie
Czynności Rejestrowanie czynności i związanych z nimi kosztów Rejestrowanie czynności i związanych z nimi kosztów Przeglądanie czynności w ramach różnych kryteriów: - wg klientów, - wg zleceń, - wg pracowników Przeglądanie czynności w ramach różnych kryteriów: - wg klientów, - wg zleceń, - wg pracowników Podsumowania czynności (czas trwania, godzin zafakturowanych) Podsumowania czynności (czas trwania, godzin zafakturowanych) Automatyczne obliczanie godzin do rozliczenia Automatyczne obliczanie godzin do rozliczenia
Czas pracy Rejestracja nominalnego i rzeczywistego czasu pracy pracowników Rejestracja nominalnego i rzeczywistego czasu pracy pracowników
Statystyki i raporty Statystyki Statystyki Raporty Raporty
Biblioteka Prowadzenie biblioteki Prowadzenie biblioteki Możliwość skorzystania ze wzorów dokumentów Możliwość skorzystania ze wzorów dokumentów Informacje o problemach i zagadnieniach Informacje o problemach i zagadnieniach Wyszukiwanie: - wg katalogów - wg słów kluczowych - wg dowolnych kryteriów Wyszukiwanie: - wg katalogów - wg słów kluczowych - wg dowolnych kryteriów Zakładki na często używanych pozycjach (ulubione) Zakładki na często używanych pozycjach (ulubione)
Lista pozycji Ewidencja pozycji bibliotecznych Ewidencja pozycji bibliotecznych Podział pozycji wg typów (artykuły, książki, orzeczenia, glosy itp.) Podział pozycji wg typów (artykuły, książki, orzeczenia, glosy itp.) Ewidencja egzemplarzy Ewidencja egzemplarzy Katalogowanie i przypisywanie słów kluczowych Katalogowanie i przypisywanie słów kluczowych Łatwe wyszukiwanie elementów według zadanych kryteriów Łatwe wyszukiwanie elementów według zadanych kryteriów Łączenie pozycji z dokumentami w sprawie Łączenie pozycji z dokumentami w sprawie
Wzory Wzory dokumentów przygotowane przez C.H.Beck Wzory dokumentów przygotowane przez C.H.Beck Możliwość dodawania własnych wzorów Możliwość dodawania własnych wzorów Bezpieczna możliwość udostępnienia dokumentu w sprawie jako wzoru dokumentu Bezpieczna możliwość udostępnienia dokumentu w sprawie jako wzoru dokumentu
Wyszukiwanie i zakładki Wyszukiwanie: - wg słów kluczowych - wg katalogów - wg dowolnych kryteriów Wyszukiwanie: - wg słów kluczowych - wg katalogów - wg dowolnych kryteriów Możliwość zapamiętania wyników wyszukiwania w formie zakładki Możliwość zapamiętania wyników wyszukiwania w formie zakładki
Moje biurko Bieżące akta Bieżące akta Lista zadań: - do wykonania - zleconych innym pracownikom Lista zadań: - do wykonania - zleconych innym pracownikom Osobisty terminarz każdego pracownika Osobisty terminarz każdego pracownika Możliwość przesyłania sobie komunikatów Możliwość przesyłania sobie komunikatów Przypomnienia o zadaniach i terminach Przypomnienia o zadaniach i terminach
Lista zadań Listy zadań: - do wykonania - zleconych innym pracownikom Listy zadań: - do wykonania - zleconych innym pracownikom Powiązanie zadań ze sprawami Powiązanie zadań ze sprawami Różne kryteria filtrowania zadań Różne kryteria filtrowania zadań Przypomnienia o zadaniach Przypomnienia o zadaniach
Terminarz prywatny Widok dzienny, tygodniowy i miesięczny Widok dzienny, tygodniowy i miesięczny Terminy prywatne i publiczne Terminy prywatne i publiczne Powiązanie ze sprawami Powiązanie ze sprawami Różne kryteria filtrowania Różne kryteria filtrowania Lista zadań do wykonania Lista zadań do wykonania Lista wykonanych czynności Lista wykonanych czynności
Terminarz kancelarii Możliwość przydzielenia wielu pracowników do terminu Możliwość przydzielenia wielu pracowników do terminu Powiązanie ze sprawami Powiązanie ze sprawami Spersonalizowane przypomnienia dla każdego pracownika Spersonalizowane przypomnienia dla każdego pracownika
Administracja Codzienna, automatyczna archiwizacja bazy danych Codzienna, automatyczna archiwizacja bazy danych Możliwość ręcznego zarchiwizowania danych w dowolnym momencie Możliwość ręcznego zarchiwizowania danych w dowolnym momencie Możliwość samodzielnego definiowania słowników programu Możliwość samodzielnego definiowania słowników programu Automatyczne aktualizacje przez internet Automatyczne aktualizacje przez internet
Dziękujemy ! Dziękujemy za zapoznanie się z naszą ofertą. Mamy nadzieję, że niniejsza prezentacja przybliżyła Państwu możliwości naszego programu. Infolinia: