POLACY O SPRZEDAWANIU ALKOHOLU NIELETNIM WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Alkohol – Nieletnim dostęp wzbroniony!
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Społeczności w Internecie
1 Opinie i preferencje polityczne przedsiębiorców Raport z ilościowych badań telefonicznych Sopot, październik 2006.
Uzależnieniom mówimy STOP!
Badanie ankietowe na temat Powstania Warszawskiego WYNIKI
Źródło: Smoke Free Partnership (2006) Lifting the smokescreen
UŻYWANIE SUBSTANCJI PSYCHOAKTYWNYCH PRZEZ MŁODZIEŻ 2003
Prawie 51% uczniów ostatnich klas gimnazjum ma już za sobą inicjację alkoholową, wśród uczniów drugich klas szkół średnich jest to 71% 50% chłopców.
Czy osoby pijące alkohol w miejscu Pana/i zamieszkania stanowią szczególne zagrożenie dla bezpieczeństwa ?
Raport PBS OCENA KAMPANII 1 Ocena efektywności i postrzegania kampanii: Alkohol: Nieletnim dostęp wzbroniony! Marzec 2005 r.
SPRZEDAŻ ALKOHOLU ...stosunek Polaków do zjawiska sprzedaży alkoholu osobom nieletnim... Raport z badania przygotowany przez TNS OBOP Warszawa,
„Alkohol - Nieletnim dostęp wzbroniony!”
Raport z badania Capibus
BEZDOMNOŚĆ NA ULICY.
UŻYWANIE SUBSTANCJI PSYCHOAKTYWNYCH PRZEZ STUDENTÓW Studenci 2004
Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko- Polskiego Programu Współpracy. Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
Wizy dla Ukraińców Prezentowane badania opinii publicznej zostały przeprowadzone na zlecenie Fundacji im. Stefana Batorego: W Polsce w dniach 7-8 grudnia.
Prezentacja wyników badania
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
JESTEM w PORZĄDKU NIE SPRZEDAJĘ ALKOHOLU MAŁOLATOM kampania społeczna Tychy, 15 – 30 maja 2003.
Program przygotowały : mgr Ewa Jasina i mgr Izabella Stańczyk.
Profilaktyka to wszelkie działania podejmowane w celu zapobiegania jakiemuś zjawisku, ochrona przed niepożądanym skutkiem jakiegoś zjawiska TYPY PROFILAKTYKI.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
„Pozory mylą, dowód nie”
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
STRZELCE OPOLSKIE.
Pozory mylą, dowód nie 2011 Ogólnopolska kampania edukacyjna Komendy Głównej Policji i Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie Warszawa,
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Wyniki ankiety dotyczącej postaw młodzieży Gimnazjum nr 2 w Rumi wobec środków uzależniających przeprowadzonej w październiku 2007 Szkoła Promująca.
Wyniki ankiety dotyczącej postaw młodzieży wobec środków uzależniających przeprowadzonej w marcu 2006 roku wśród społeczności naszej szkoły   Liczba.
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Ocena warunków życia i jakości usług publicznych
KAMPANIA SPOŁECZNA KIBICUJ ZDROWIU. W związku z organizacją Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012, Główny Inspektorat Sanitarny w partnerstwie.
MODUŁ A.
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
Przyczyn skłaniających młodego człowiek do sięgnięcia po alkohol może być wiele:  Zakaz spożywania i reklama produktów alkoholowych,  pragnie „zaimponować”
Uzależnienia wśród młodzieży
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych 2002 statystyki Ponad 86 tys. interwencji policji Ponad 86 tys. interwencji policji Ponad 69 tys.
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród osób różnej społeczności.
Pomiar został przeprowadzony w dniach lipca 2015 roku metodą CAWI na ogólnopolskiej próbie Polaków liczącej N=1053 osób dobranych z panelu Ariadna.
Badania ankietowe uczniów i ich rodziców
NAZWA ; „DOPALACZ” ZABÓJCA 21 WIEKU CEL KAMPANII ; UŚWIADOMIENIE MŁODYCH LUDZI O SKUTKACH ZAŻYWANIA SUBSATANCJI PSYCHOAKTYWNEJ. GRUPA DOCELOWA ; NASTOLATKI.
Sopot, grudzień 2009 roku dla Urzędu Miasta Gdańska Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku Raport przygotowany przez PBS DGA Spółka z o.o.
WZORCE KONSUMPCJI ALKOHOLU I PRZEMOC W RODZINIE - badania przeprowadzone przez WZORCE KONSUMPCJI ALKOHOLU I PRZEMOC W RODZINIE - badania przeprowadzone.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
SPRZEDAŻ ALKOHOLU NIELETNIM Raport z badania PBS DGA 1 SPRZEDAŻ ALKOHOLU I PAPIEROSÓW OSOBOM NIEPEŁNOLETNIM W GDAŃSKU RAPORT Z BADAŃ „Tajnego Klienta”
S o p o t g r u d z i e ń WZORCE KONSUMPCJI ALKOHOLU I PRZEMOC W RODZINIE Raport PBS dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku i Miejskiego Ośrodka Pomocy.
Gdansk.pl Młodość bez procentów. Widzimy problem: Trzy czwarte uczniów w wieku lat ma za sobą kontakt z alkoholem Polski nastolatek sięgający po.
Razem przeciw dopalaczom Paula Lutowska, 16 lat Liceum Ogólnokształcące im. T. Kotarbińskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. Młyńska 42 Sępólno Krajeńskie.
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2014 wyniki wszystkich gimnazjów państwowych w powiecie grodziskim
Głos Polaków w sprawie wina
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Profilaktyka to wszelkie działania podejmowane w celu zapobiegania jakiemuś zjawisku, ochrona przed niepożądanym skutkiem jakiegoś zjawiska TYPY PROFILAKTYKI.
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA
Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często?
Zapis prezentacji:

POLACY O SPRZEDAWANIU ALKOHOLU NIELETNIM WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH Kampania „Alkohol - nieletnim dostęp wzbroniony” POLACY O SPRZEDAWANIU ALKOHOLU NIELETNIM WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH

Podstawowe informacje o badaniu Nazwa projektu: „Substancje psychoaktywne – postawy i zachowania” Wykonawca: Pracownia Badań Społecznych w Sopocie Klient: Browary Polskie, Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Próba: reprezentatywna próba dorosłych Polaków Wielkość próby: 979 Data badania: 13 – 24 czerwca 2003 Prace terenowe: przeszkoleni ankieterzy PBS Analiza danych: SPSS, Excel

os. odwiedzające miejsca Czy obserwujemy sprzedaż alkoholu nieletnim? Styczność ze sprzedażą alkoholu nieletnim Podstawa Procentowania: deklarujący obecność w poszczególnych miejscach sprzedaży alkoholu Obecność w ciągu 3 ostatnich miesięcy w miejscach sprzedaży alkoholu (sklep, lokal gastronomiczny) Podstawa Procentowania: ogół badanych, n=979 n=849 n=369 n=840 os. odwiedzające miejsca sprzedaży alkoholu os. nie odwiedzające miejsc sprzedaży alkoholu

Czy podejmujemy interwencje, gdy alkohol sprzedawany jest nieletnim? Rodzaje podejmowanych interwencji Podstawa Procentowania: świadkowie sprzedaży alkoholu nieletnim, n=191 Podstawa Procentowania: ogół badanych, n=979 nie odwiedzam punktów sprzedaży alkoholu odwiedzam punkty sprzedaży alkoholu, ale nie zauważyłem sprzedaży alkoholu nieletnim świadkowie sprzedaży alkoholu nieletnim odwiedzam punkty sprzedaży alkoholu, ale nie pamiętam, czy niepełnoletnim sprzedawano alkohol

odwiedzający punkty sprzedaży alkoholu 87% Czy sprzedawcy żądają okazania dowodu osobistego od młodo wyglądającego klienta? Żądanie okazania dowodu osobistego Podstawa Procentowania: odwiedzający punkty sprzedaży alkoholu, n=849 Podstawa Procentowania: ogół badanych, n=979 nie pamiętam odwiedzający punkty sprzedaży alkoholu 87% nie odwiedzający 13%

Jak oceniamy postępowanie osoby sprzedającej alkohol nieletnim? PIWO WINO WÓDKA [1] – nie potępiam [2] – raczej nie potępiam [3] – raczej potępiam [4] – potępiam [5] – trudno powiedzieć

Jak oceniamy dostępność alkoholu dla osób nieletnich w swoim miejscu zamieszkania? PIWO WINO WÓDKA [1] – zdecydowanie łatwo [2] – raczej łatwo [3] – raczej trudno [4] – zdecydowanie trudno [5] – trudno powiedzieć