Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Jak słowami zahipnotyzować kobietę, żeby przeżyła odlot, a
Przeciwdziałanie przemocy domowej
Stop cyberprzemocy!!! Informacje dla rodziców
od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb”
1 mgr inż. Sylwester Laskowski Opiekun Naukowy: prof. dr hab. inż. Andrzej P. Wierzbicki.
Kobiety w biznesie dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek
Przedsiębiorcy i rozwój
PLANY AWARYJNE TECHNIKI MANIPULACJI W NEGOCJACJACH
Case study.
Skuteczne zachowania na rynku pracy
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
BEZPIECZEŃSTWO W INTERNECIE
POWIEDZ STOP CYBERPRZEMOCY!
Jaki jest następny wyraz ciągu: 1, 2, 4, 8, 16, …?
Jak bezpiecznie korzystać
Małgorzata Bogdanowicz
© Victo Testowanie dla menedżerów Wersja TDM Slajd 1 (27) Testowanie oprogramowania dla menedżerów Co menedżerowie i kierownicy naprawdę potrzebują
Menedżer kompletny Unikalny program rozwojowy skupiający się na „twardych” umiejętnościach w zakresie skuteczności i efektywności procesów biznesowych.
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Program Rozwoju Sprzedaży
1 Zdjęcia ze stron: Skorzystaj z dofinansowań bez biurokracji.
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Dozwolone są dla Ciebie stronki dostosowane do Twojego wieku.
Zdjęcia ze stron:
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
Profesjonalne Szkolenia Dla Biznesu
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
Przemoc i agresja wśród dzieci
BUDOWANIE RELACJI Materiał opracowali: Ewa Juszczyk, Paweł Borecki.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Sztuka negocjowania dziennikarstwo i komunikacja społeczna UŁ
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?
Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych? 1 Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Salamon Consulting
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Planowanie własnej przyszłości
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
Bariery komunikacyjne w rozmowie z dziećmi Jest ich aż 12 – cały tuzin!!! Irena Dzierzgowska Mirela Nawrot Warszawa 2007.
Kalendarz 2020.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Jak bezpiecznie korzystać z internetu?
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Prezentacja nowego produktu Tytuł. Cel długoterminowy  Podaj cel, który ma zostać zrealizowany.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży?
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
10 ZASAD BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z INTERNETU.
Stop cyberprzemocy!!! Informacje dla rodziców
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
Tracy: praca z klientką (model poznawczo-behawioralny)
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena! Warsztaty!
Stowarzyszenie Psychoedukacji i Terapii „EVOLUTIO” zaprasza do udziału w BEZPŁATNYM: Treningu asertywności   DZIĘKI UDZIAŁOWI W TRENINGU: - poznasz uniwersalne.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Nie tylko Ceną da się Sprzedawać
Dlaczego warto zostać uczniem Zespołu Szkół Spożywczych?
Zapis prezentacji:

Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych w relacjach B2B Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym www.google.pl, www.joemonster.org

Dlaczego cena wywołuje tak silne emocje?

Skąd nieporozumienia, fałszywe wyobrażenia, a w efekcie Twoje nieskuteczne działania jako handlowca?

Straszą Cię konkurencją? Zmianą dostawcy?

Jak reagujesz?

Jak wzmacniasz własną sugestywność i pewność siebie w prowadzonych rozmowach handlowych?

Co pokazujesz swojemu rozmówcy Co pokazujesz swojemu rozmówcy? Cechy, funkcje, ceny swoich produktów/ usług? Czy korzyści?

Jakich klientów uważasz za szczególnie trudnych w negocjacjach cenowych?

Jak dobierasz właściwe taktyki negocjacyjne i argumenty?

Masz skuteczne sposoby na te i inne typy negocjatorów? przestraszony oszust wściekły zdołowany entuzjasta niezdecydowany Masz skuteczne sposoby na te i inne typy negocjatorów?

Jak negocjują kobiety?

A jak to robią mężczyźni?

Ile masz przygotowanych naprawdę skutecznych ripost na ataki cenowe?

Przekonaj się jakich narzędzi potrzebujesz, by eliminować problem obiekcji cenowych, zanim w ogóle wystąpi.

A jeśli już wystąpi – jak skutecznie zbijać ataki cenowe.

Aż 40 taktyk negocjacyjnych, które pozwalają skutecznie negocjować cenę.

Kontrtaktyki, które pozwalają skutecznie przeciwdziałać, gdy ktoś użyje taktyki negocjacyjnej wobec Ciebie.

Bardzo praktyczne spotkanie.

Przedstawione techniki i taktyki będą specjalnie adresowane do osób prowadzących relacje B2B.

Choć zdecydowana większość sprawdzi się również w relacjach B2C.

Poznaj wiele zadziwiających tajników.

Warsztatowe ćwiczenia pozwolą przełożyć wiedzę na praktykę.

Salamon Consulting tel. 875650099 fax 875633400 www.salamon.pl www.facebook.com/salamonconsulting