W GIMNAZJUM W PRUSICACH

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak pomóc dziecku w nauce?
Advertisements

Sposoby określania odczynu roztworów
Prezentacja przygotowana przez zespół badawczy przy CKE pod kierunkiem dr R.Dolaty PRIORYTETY POMORSKIEGO KURATORA OŚWIATY w roku szkolnym 2008/
INTERBLOK Łukasz Słoniowski Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Innowacyjny w ramach.
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Badanie poziomu wiedzy uczniów gimnazjum klas I-III z podziałem na część humanistyczną i część matematyczno-przyrodniczą wrzesień 2010.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W KOWALEWIE ZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
ku lepszej przyszłości”
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
w Społecznym Gimnazjum nr 8 STO przy ul. Fabrycznej 10 w Białymstoku
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY GIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 2, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
Zespół Szkół w Podgrodziu Informacja na temat wyników sprawdzianu w szkole podstawowej i egzaminów w gimnazjum.
DOKUMENTACJA SKŁADANA W SZKOLE PONADGIMNZJALNEJ podanie 2 zdjęcia zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do kształcenia w zawodzie Termin składania.
W latach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki – Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III finansowanego z.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Założenia PROJEKTU
„Moja szkoła jest atrakcyjna dla uczniów”
Gimnazjum Integracyjne nr 75
INTERBLOK ZESPÓ Ł SZKÓ Ł W NAGAWCZYNIE. REALIZATORZY PROJEKTU INTERBLOK BARBARA SZCZERBIŃSKA DYREKTOR SZKOŁY SŁAWOMIR GWÓŹDŹ KOORDYNATOR AGATA WIATERURSZULA.
W realizacji projektu biorą udział: W realizacji projektu biorą udział: Klasa I a – 22 osoby Klasa III a – 24 osoby.
Uczeń z kapitałem w Publicznej Szkole Podstawowej Zakończ.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Badanie odczynu produktów użytku domowego za pomocą wskaźników.
Anna Hycki i Aleksander Sikora z Oddziałami Dwujęzycznymi
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Co dzieje się z solą kuchenną po wsypaniu do wody?
Reakcje w roztworach wodnych – indykatory kwasowo-zasadowe, Reakcje zobojętniania, Reakcje strącania osadów soli.
Przygotowujemy zdrowe kanapki na drugie śniadanie.
PROJEKT BADAWCZY DYDAKTYKA LITERATURY I JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM W ŚWIETLE NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ BADANIA ILOŚCIOWE Dr Grzegorz Adamczyk Katolicki.
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Czyli CO I JAK BY MIEĆ ZAWÓD.  W ramach programu Leonardo da Vinci PL1-LEO Tytuł projektu: „Interdyscyplinarny wymiar kształcenia zawodowego.
Metoda Teach-IT.net … od „Multimediów w dydaktyce”
„Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych i technicznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego „Zagraniczny staż szansą na europejskie kwalifikacje.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
Eksperyment z jajecznicą
1.
Informacje na temat lekcji
Zielona jajecznica Wykonała Madzia Paluch, kl.3E.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2010/2011.
Na bazie japońskiego modelu lekcji: stała współpraca dużej grupy nauczycieli w celu projektowania możliwie skutecznych lekcji, osadzonych w konkretnej.
Hortensja Hortensja to kwiat ogrodowy, któremu trudno dogodzić – jego nazwa oznacza “wodny krzew”. Jeśli chodzi o kolor rośliny my sami możemy mieć na.
Było to niezbędne do badania zachowania substancji …
Doświadczenie 2 Doświadczenie 2 Badanie wpływu pH na zabarwienie lub zapach różnych substancji i roztworów (kilka przykładów) Projekt edukacyjny.
Kwasy Będę potrafił/a: definiować pojęcie: kwasu;
Dźwiękoludki Junior Music Course. Kraje, w których działają Szkoły Muzyczne YAMAHA.
OGÓLNOPOLSKIE FORUM PORADNICTWA ZAWODOWEGO. 2000r. – powstanie Forum przy Biurze Koordynacji Kształcenia Kadr Cel – stworzenie spójnych rozwiązań podzielonego.
.  Szkoła powstała w 1955r. Początkowo patronem był gen. Karola Świerczewskiego. Po ośmiu latach obie placówki połączono w jedną Zbiorcza Szkołę Gminną.
Zespół Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie
Pomoce dydaktyczne OZE. NAUCZYCIEL – AUTORYTATYWNE ŹRÓDŁO WIEDZY O KLIMACIE I ENERGII ODNAWIALNEJ W jaki sposób nauczyciel może skutecznie realizować.
Zmiana barwy wskaźników w zależności od pH środowiska.
Zmiana barwy wskaźników w zależności od pH środowiska.
Barwy i zapachy świta (cz. I - barwniki)
Autorzy: Khava Aboubakarova i Jadwiga Kolewska
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Publiczne Gimnazjum nr 18 w Łodzi im. prof. Jana Karskiego ul. Mostowskiego 23/ Łódź tel/fax www:
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Lokalizacja… Osoby prowadzące placówkę… Zbigniew Hołówko Sabina Hołówko-Rusin Uniwersytet Rzeszowski,  kierunek: pedagogika, specjalizacja: resocjalizacja.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Odczyn roztworu Skala pH
Innowacja pedagogiczna Beata Kubsik
WSKAŹNIKI.
Elektrolity i nieelektrolity
"Matematyczne eksperymenty - poprawa jakości nauczania matematyki
Programu polityki oświatowej Miasta Olsztyna na lata
Kreatywny uczeń – innowacyjna szkoła - zapraszamy!
Zapis prezentacji:

W GIMNAZJUM W PRUSICACH REALIZACJA INTERDYSCYPLINARNEGO PROGRAMU NAUCZANIA BLOKOWEGO PRZEDMIOTÓW MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH W GIMNAZJUM W PRUSICACH

Pojazd napędzany powietrzem, nowy instrument strunowy i pakowanie na pomidora.

Tajemnice ukryte w sklejonym pasku papieru

Projektowanie puzzli

Podnośnik

Waga Leonardo da Vinci

Konwekcja

Akustyczny wzmacniacz dźwięku

Jaka jest zawartość w (mg) witaminy C w soku owocowym

Jak zbudować model wulkanu, z którego wypływa lawa?

Badanie odczynu różnych substancji za pomocą wskaźników kwasowo - zasadowych

Otrzymywanie wskaźników kwasowo-zasadowych. Fenoloftaleina jako atrament sympatyczny.

Napełnij 3 balony gazem stosując za każdym razem inną metodę napełniania.

Uwagi do realizacji projektu: Ważnym elementem w realizacji projektu jest pozyskanie środków na zakup pomocy dydaktycznych. W naszej szkole dofinansowanie ( prawie 80%) uzyskaliśmy od Rady Rodziców. Drugą istotną rzeczą jest możliwość realizacji godzin zgodnie z planem lekcji klas uczestniczących w programie. W naszej szkole zostały stworzone takie możliwości.