W GIMNAZJUM W PRUSICACH REALIZACJA INTERDYSCYPLINARNEGO PROGRAMU NAUCZANIA BLOKOWEGO PRZEDMIOTÓW MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH W GIMNAZJUM W PRUSICACH
Pojazd napędzany powietrzem, nowy instrument strunowy i pakowanie na pomidora.
Tajemnice ukryte w sklejonym pasku papieru
Projektowanie puzzli
Podnośnik
Waga Leonardo da Vinci
Konwekcja
Akustyczny wzmacniacz dźwięku
Jaka jest zawartość w (mg) witaminy C w soku owocowym
Jak zbudować model wulkanu, z którego wypływa lawa?
Badanie odczynu różnych substancji za pomocą wskaźników kwasowo - zasadowych
Otrzymywanie wskaźników kwasowo-zasadowych. Fenoloftaleina jako atrament sympatyczny.
Napełnij 3 balony gazem stosując za każdym razem inną metodę napełniania.
Uwagi do realizacji projektu: Ważnym elementem w realizacji projektu jest pozyskanie środków na zakup pomocy dydaktycznych. W naszej szkole dofinansowanie ( prawie 80%) uzyskaliśmy od Rady Rodziców. Drugą istotną rzeczą jest możliwość realizacji godzin zgodnie z planem lekcji klas uczestniczących w programie. W naszej szkole zostały stworzone takie możliwości.