Podwójnie wiążący cement

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SeT Samotrawiący cement kompozytowy niewymagający użycia systemu łączącego.
Advertisements

Pawel Gorski Medical University Lodz
POLISH FOLK DANCE - KUJAWIAK
Sports and efficiency Marcelina S., Robert W.. Serce – zmuszając serce do cięższej pracy, wzmacniamy i poprawiamy jego kondycję, a więc wydajność, dzięki.
Copyright for librarians - a presentation of new education offer for librarians Agenda: The idea of the project Course content How to use an e-learning.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Creating Public Value Lazarski School of Commerce and Law May, 2011 Edward T. Jennings, Jr. University of Kentucky Martin School of Public Policy and Administration.
Exact Software Poland Sp z o.o. Adam Sasin AXA TUiR
DIRECT &INDIRECT QUESTIONS
1 Building Integration System - Training Internal | ST-IST/PRM1 | 02/2008 | © Robert Bosch GmbH All rights reserved, also regarding any disposal,
Tadeusz Janasiewicz IT Group, Tadeusz Janasiewicz, WSUS, IT Group, r.
Piotr Nowak Development Manager Construction Innovation and Development Department The Chartered Institute of Building.
Zwroty.
Spaghetti po bolońsku. Składniki 500 g spaghetti 4 łyżki świeżo startego parmezanu do posypania Sos: 1 łyżka oleju roślinnego lub oliwy z oliwek 1 posiekana.
BLOOD DONATION.
PROPOZYCJE ZAPISU Autorzy: Uczniowie należący do Samorządu Szkolnego.
Co można zwiedzić w WIELKIEJ BRYTANII Pamiętajmy o miejscach które możemy zwiedzić na przykład w WIELKIEJ BRYTANII. I też czym różni się ta wyspa od naszego.
Odbicie fali Agnieszka Jelińska IA. Cel doświadczenia Ukazanie odbicia się fali po napotkaniu na przeszkodę i zmianie kierunku jej rozchodzenia się.
Dzień Jak będzie ładna pogoda, to zbiórka jest pod tunelem z rowerami o 9:40 Jeżeli pogoda nie dopisze, to zbiórka jest pod moim domofonem.
← KOLEJNY SLAJD →.
Irina Svichenyuk Valeria Poligova Skąd biorą się motywy dla podróży? Skąd biorą się motywy dla podróży? Każdy człowiek ma jakieś własne potrzeby. To.
III. Proste zagadnienia kwantowe
Portal Systemu Jakości Kształcenia Jak się zalogować? Instrukcja dla pracowników UMCS Przygotowanie: Urszula Wojtczak, Zespół Obsługi Systemu Jakości Kształcenia.
Wybrane dane statystyczne dotyczące przestępczości w Polsce DOKUMENTACJA ORAZ SPOSÓB WYKONANIA BAZY DANYCH W PROGRAMIE ACCESS.
Bezdrożami mojej miejscowości -kapliczki- Autor: Natalia Gałuszka Klasa III c 2006/2007.
Cechy dobrej i udanej strony www Net etykieta. Ergonomia stron WWW.
Szkoła w chmurze.
Co każdy użytkownik komputera wiedzieć powinien
Dyscyplina sportu popularna i lubiana przez ludzi na całym świecie (prezentacja dla: Pampalini202 – zadane.pl)
The Grumpy Test If at least one of these pictures does not make you smile, then you are grumpy and need to go back to bed. Test na ponuraka Jak nie usmiechniesz.
Zaniepokojony szef śledzi czas. Jego najlepszy pracownik znacznie się spóźnia, a zaraz przecież rozpoczyna się ważne spotkanie. Postanawia więc zadzwonić
Przejście do usługi Office 365 Microsoft Online Services Przejście z pakietu BPOS do Office 365 dla klientów Microsoft Online Services.
Podstawy licencjonowania Exchange, SharePoint oraz Lync.
Szkolnictwo w Wielkiej Brytanii
Odpowiedzialność prawna rodziców i opiekunów. Przepisy Art PRD Dziecko w wieku do 7 lat może korzystać z drogi tylko pod opieką osoby, która osiągnęła.
Rola tabel w kodzie HTML
Instalacja serwera WWW na komputerze lokalnym
PHP Operacje na datach Damian Urbańczyk. Operacje na datach? Dzięki odpowiednim funkcjom PHP, możemy dokonywać operacji na datach. Funkcje date() i time()
Tworzenie tabel w edytorze Word
Synergy D6 flow Uniwersalny Kompozyt
System S5 & S5 Endomotor Witam Państwa serdecznie
Dlaczego stosujemy wkłady stożkowe?
19 mm długość (16 mm -TENAX Fiber White) Wkład może być wykorzystywany również jako wkład z odchodzeniem oraz wkład równoległy Materiał jest transparentny.
Estetyczna odbudowa bez metalu : Seria ParaPost
T44 Przepisy bhp podczas wytwarzania części maszyn.
Bazy danych w systemie SimCallCenter Krótkie omówienie wyboru baz danych stosowanych w CallCenter, integracja z zewnętrznymi bazami danych Czas 15 min.
Typy palet.
J AK ZACZĄĆ PRACĘ Z ?. przed rejestracją Upewnij się, że posiadasz: aktywne konto zainstalowaną przeglądarkę Internet Explorer indywidualny studencki.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SKALA MAPY Skala – stosunek odległości na mapie do odpowiadającej jej odległości w terenie. Skala najczęściej wyrażona jest w postaci ułamka 1:S, np. 1:10.
PolGIS jako nowoczesny system do paszportyzacji sieci
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC Życie we dwójkę…pełne pieszczot Aby odkryć pełnię szczęścia, trzeba zbliżyć się do nieba…
Weronika Schneider. Na fotografiach widać obecne budynki Polpharmy.
To, co zapami ę ta ł am…. Klasa 0 Moja pierwsza szkolna wycieczka… Byłam w Krakowie na Wawelu i w Smoczej Jamie razem z kolegami i kole ż ankami ze szkoły.
BIOFEEDBACK.
Galvanic Spa System II This document is for use by Nu Skin Enterprises Europe staff and independent distributors. It is not to be circulated to members.
HTML cz.3 Tabele cd. oraz ramki
Temat 5: Elementy meta.
Seminarium Naukowe Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania.
Teksty prymarne (original texts) to teksty autentyczne, nie są przeznaczone dla celów dydaktycznych; teksty adaptowane (simplified/adapted texts)są przystosowane.
Prezentacja powstała w ramach projektu „Etno-projekt dla najmłodszych” realizowanego przez Stowarzyszenie Pracownia Etnograficzna.
PROCEDURA LOGOWANIA SIĘ DO PANELU Ogólnopolski Program Partnerski dla Nauczycieli TWÓRCZY NAUCZYCIEL – TWÓRCZA EDUKACJA 1. Kliknij na wybraną zakładkę
Instrukcja switch switch (wyrażenie) { case wart_1 : { instr_1; break; } case wart_2 : { instr_2; break; } … case wart_n : { instr_n; break; } default.
Komtech Sp. z o.o. Magic Janusz ROŻEJ.
Co to jest Brzeska Wieś Historyczna?
1.
Security & Communications Training Academy | Date 2011 © Robert Bosch GmbH reserves all rights even in the event of industrial property rights. We reserve.
Zapis prezentacji:

Podwójnie wiążący cement

Jakich cementów używaliśmy dotychczas? fosforanowo - cynkowych glasionomerowych na bazie żywicy

Cement na bazie żywicy – najlepszy wybór Przewaga nad cementem glasionomerowym i cynkowo-fosforanowym dobra adhezja szkliwa i zębiny stabilny odbjętościowo słabo rozpuszczalny mix pasta - pasta doskonałe efekty estetyczne (oparte na kolorniku Vita)

Uniwersalny cement Inlays & Onlays Korony i mosty Licówki Cementowanie wkładów z włókna szklanego odbudowa rdzenia

ParaCem Universal DC “ParaCem Universal stworzony aby zaspokoić wszelkie potrzeby w zakresie cementowania

ParaCem™ Universal DC Przypadki kliniczne Clinical Cases ParaCem™ Universal DC Przypadki kliniczne

Procedura krok po kroku zastosuj ParaBond zastosuj ParaBond Adhesive A&B osusz zastosuj Cement usuń nadmiar materiału, jeśli jest taka potrzeba

Ważne wskazówki światło przyśpiesza wiązanie materiału czas pracy - 3 min. od momentu mieszania czas wiązania „chemo” - 4min Kwas fosforowy zamiast wytrawiacza Osuszyć dokładnie kanał z roztworów Adhesive A&B – w przeciwnym razie materiał zwiąże szybciej

Cementowanie ParaPost® Fiber Lux, Odbudowa ParaCem™ Universal DC Cementowanie ParaPost® Fiber Lux, + odbudowa sytuacja wyjściowa

Zanim zaczniesz odbudowę: wybierz odpowiedni wkład wybierz odpowiedni rozmiar formówki

Opracowanie kanału za pomocą ParaPost® drill

Przymiarka ParaPost® Fiber Lux

Zaaplikuj 1 kroplę ParaBond® Non- Rinse-Conditioner Zaaplikuj ParaBond® Non Rinse Conditioner Adhesive do opracowanego kanału oraz na powierzchnię styczną za pomocą pędzelka - wcieraj przez 30s.

Usuń ParaBond® Non-Rinse Conditioner za pomocą ćwieków papierowych.

2 Zmieszaj 1 kroplę ParaBond® Adhesive A i 1 kroplę ParaBond® Adhesive B, mieszaj 5 sek. 2 Wcieraj wymieszany ParaBond® Adhesive w kanał k/k przez 30 sek.

Nadmiar ParaBond® Adhesive usuń za pomocą ćwieków papierowch

Wymieszaj Base and Catalyst, 1:1 - mieszaj ok 20 - 30 sek Wymieszaj Base and Catalyst, 1:1 - mieszaj ok 20 - 30 sek. aż uzyska konsystencję homogenną. Zanurz wkład w ParaCem® Universal DC

Osadź ParaPost® Fiber Lux w kanale korzeniowym

Naświetlaj (optymalnie) przez 30 sek.

Wymieszaj Base and Catalyst, 1:1 - mieszaj ok 20 - 30 sek Wymieszaj Base and Catalyst, 1:1 - mieszaj ok 20 - 30 sek. aż uzyska konsystencję homogenną Napełnij ParaForm formówkę pastą

Nałóż formówkę na wkład k/k.

usuń nadmiar materiału wiązanie “chemo” 4min., albo “światło 40 - 60 sek. - opcjonalnie 20 sek. po każdej stronie

Usuń ParaForm formówkę za pomocą skalpela.

Stan końcowy

Argumenty

Features / Benefits Podwójnie wiążący materiał wiązanie “chemo” pozwala mieć pewność całkowitego wiązania (włókno szklane) wiązanie “światło” przyśpiesza pracę (licówki) oszczędza czas Base i Catalyst mają tą samą konsystencję szybko i łatwo uzyskują homogenną konsystencję poręczne opakowanie łatwe do usunięcie Uzyskanie cienkiej warstwy(15,8 mic.) poprawia retencję

Features / Benefits Oparty na kolorach z kolornika Vita szybkie i łatwe dobranie koloru Wysoka wytrzymałość Bondu na ścinanie Zwiększa adhezję conditioner Time saving Fluoride release Protects against secondary caries Base A2, B3 can be used as light cured cements by themselves (does not apply to posts) Time Saving

Krok po kroku Index

Packaging Introkit Art. 7485 Content: 1 bottle ParaBond Non-Rinse Conditioner, 3ml 1 bottle ParaBond Adhesive A, 3ml 1 bottle ParaBond Adhesive B, 3ml 1 syr. ParaCem Universal DC Base A2, 2.5gr 1 syr. ParaCem Universal DC Base B3, 2.5gr 1 syr. ParaCem Universal DC white, 2.5gr 3 syr. ParaCem Universal DC Catalyst, 2.5gr Accessories

Packaging Refills Art.No. 7481 ParaCem Base A2 Refill, 1x 2.5 gr Art.No. 7482 ParaCem Base B3 Refill, 1x 2.5 gr Art.No. 7483 ParaCem Base white opaque Refill, 1x 2.5 gr Art.No. 7484 ParaCem Catalyst Refill, 1x 2.5 gr Art.No. 7486 ParaBond Adhesive Refill, 3x 3ml

Krok po kroku (Ceramika, kompozyty)

Krok po kroku (Metal)

Krok po kroku (Licówki)

Dziękuję ....udanej pracy.