Zajęcia- "Wiem, Rozumiem, Potrafię" w ramach realizacji projektu "W stronę sukcesu" finansowanego przez POKL.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zapisy na zajęcia w CKF Wchodzimy na stronę
Advertisements

Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a
MULTICENTRUM W JAWORZE SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 W GÓRZE.
Komputer jako zagrożenie dla rozwoju dzieci klas I-III
MOJE KOLEŻANKI MOI KOLEDZY
PODSTAWY MINERALURGII Separacja grawitacyjna w cieczach ciężkich
Jakie jest pole kwadratu?
Wady i zalety Boga.
Uczniowie klas I oraz II którzy uczestniczą w zajęciach w ramach projektu,,Aktywny w szkole, aktywny w życiu. Jak widać projekt cieszy się ogromnym zainteresowaniem.
Idee Janusza Korczaka w naszej szkole – w szkole XXI wieku
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Gimnazjum Integracyjne nr 75
CZLOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE 5.2 WZMOCNIENIENIE POTENCJAŁU.
Za chwilę przeniesiesz się na krótko w tajemniczy świat czarów...
Za chwilę przeniesiesz się w prawdziwy świat Iluzji.
Zadanie konkursowe nr 4 „Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka,
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
doświadczenia drogą do wiedzy"
Beata Pachoł Przedszkole Miejskie nr 12 w Sosnowcu
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Niepubliczne Gimnazjum nr 1 Fundacji Familijny Poznań
Twoja przyjaźń jest: cennym skarbem....
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
„Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy”
Jak to działa? Zajęcia ekologiczne z elementami fizyki dla uczniów ZET IV-VI przygotowane przez uczniów klasy I Gimnazjum.
Badając wymaganie „Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych” stwierdzamy, że cała kadra jest zaangażowana w.
"CZYSTE POWIETRZE WOKÓŁ NAS".
Umiejętność obserwacji.
ZAPRASZA NA SPECJALOŚĆ:
Promowanie zdrowego trybu życia. Publiczne Przedszkole im bł. Jana Pawła II w Szczepanowie.
Dzień Zdrowego Śniadania Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego w Nowogrodźcu Klasa IV a.
Opracowała: Monika Zając, Szkoła Podstawowa nr 23.
Styczeń Oszczędzamy drzewa i obserwujemy otoczenie.
Czy to się da policzyć ? Statystyka także jest dla smyka
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
Komiks dokumentujący wydarzenia podczas wycieczki do Nadwarciańskiego Parku Krajobrazowego.
Projekt edukacyjny „Układ słoneczny” grupa III „średniaki”
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
dr Ilona Iłowiecka-Tańska Centrum Nauki Kopernik
Zygmunt Korzeniewski. Na początek zastanów się, po co jest dana metoda? Jeśli chcesz, uzupełnij podane informacje: Zygmunt Korzeniewski.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
Stworzył: Mikołaj Konieczny III gimnazjum. Nazywam się Mikołaj Konieczny i jestem uczniem z III gimnazjum.
„Koło Młodych Odkrywców”
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA ZBIÓRKA HARCERSKA UDZIELANIE PIERWSZEJ POMOCY.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
,,Moja szkoła’’- oczami uczniów SP w Szczęsnem. Wypowiedzi naszych uczniów na temat naszej fantastycznej szkoły!!
Temat: Magnesy trwałe. Pole magnetyczne magnesu. 1. Pole magnetyczne. Pole magnetyczne jest to taka własność przestrzeni, w której na umieszczone w niej.
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
WSZYSTKO CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O WSPÓŁPRACY Z BRAINOBRAIN
Bądź jak HIPOLIT POŻYTECZNY OTWARTY PRZEWIDUJĄCY PRZEDSIĘBIORCZY
doświadczenia drogą do wiedzy"
Szkoła Podstawowa w Borku Strzelińskim
Za chwilę przeniesiesz się na krótko w tajemniczy świat czarów...
Fantazja współczesnej kobiety sukcesu...
OD BARIERY PO SUKCES KOŁO JĘZYKA NIEMIECKIEGO
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Za chwilę przeniesiesz się na krótko w tajemniczy świat czarów...
BĄDŹ KUMPLEM, NIE DOKUCZAJ!
Projekt „Po co. Dlaczego. Jak
Jak stworzyć „Dom marzeń” ?
czyli wstęp do programowania
„Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał
PYTANIA POMOCNICZE Co mi się podobało, a co nie?
Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy
Zapis prezentacji:

Zajęcia- "Wiem, Rozumiem, Potrafię" w ramach realizacji projektu "W stronę sukcesu" finansowanego przez POKL.

Uczestniczyliśmy w zajęciach labolatoryjnych

Dokładnie obserwowaliśmy przebieg doświadczeń.

Sami też mogliśmy wykonać interesujące nas doświadczenia.

Na zajęciach mogliśmy badać przebieg linii pola magnetycznego- a tego "gołym okiem" nie widać.

No i co myślicie, że jesteśmy za mali aby takie pole zobaczyć?

Do tego oglądania przydały się pomoce zakupione ze środków unijnych

Bardzo nas te doświadczenia ucieszyły

Pomagaliśmy sobie nawzajem.

Bardzo intensywnie badamy lepkość cieczy.

Każdy ciężko pracował.

Zbudowaliśmy urządzenie do przesyłania wiadomości

Gdzie jest ten menisk?

Na podsumowanie zajęć stworzyliśmy komiks w którym pokazujemy co najbardziej się nam podobało.

Bardzo dziękujemy za zajęcia.