Focus.pl
Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony jest przez redakcje magazynów: Focus i Focus Historia oraz redakcję internetową. Profil użytkownika: /Osoby aktywne, poszukujące ciekawych rozwiązań i porad z dziedziny nauki, historii, cywilizacji, sportu, przyrody, /Kobiety (54%), Mężczyźni (46%), /Wiek lat (79%), /Mieszkańcy wsi i małych miasteczek (42%), dużych i największych miast (35%), /Wykształcenie średnie/licencjat/wyższe (61%). Focus.pl Opis serwisu & profil użytkowników
Focus.pl Wybrany produkt reklamowy – Konkurs Konkurs na najciekawsze zdjęcie - tematyka dowolna /Aby wziąć udział w konkursie należy być zarejestrowanym użytkownikiem Focus.pl, wypełnić formularz zgłoszenia zdjęcia do konkursu, a następnie wgrać zdjęcie na stronie focus.pl / rozrywka / konkursy. /Jury, po zakończeniu etapu zgłoszeń, wybiera zwycięzców (lub mechanizm oddawania głosów na zdjęcia). Autorzy zdjęć zakwalifikowanych do puli laureatów otrzymują nagrody.
/Promocja artykułu na Stronie Głównej w Warto przeczytać /Rozwinięcie artykułu w danej kategorii Focus.pl Wybrany produkt reklamowy – Artykuł sponsorowany
/Newsletter jest rozsyłany cyklicznie do wszystkich zarejestrowanych użytkowników Focus.pl. /Informuje o nowościach czy ważnych wydarzeniach na serwisie. Focus.pl Wybrany produkt reklamowy – Newsletter
GOLDBACH AUDIENCE Services Sp. z o.o. ul. Altowa Warszawa